Uprawa Klonów 2

1. Data: 2006-11-24 20:54:50

Temat: Uprawa Klonów 2
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys pisałem na grupe w sprawie identyfikacji małych klonów
przywiezionych z Finlandii.

Terz przychodzi zima i co z nimi począć? siedza w doniczce a są
malusieńkie al nie chce ich do gruntu - bo bedzie remanent ogrodu za 2
-3 lata a sa tak małe z ktoś mogłby je uszkodzić.

Ale do rzeczy. co zrobić z ta doniczka -wystawić na dziamanie matki
natury czy schować do radioaktywnego pomieszczenia zwanego piwnicą?
Oczywiście będą stały sobie na parapecie co jakis czas beda miały
wilgotno i temperaturę ok +5*C
--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

2. Data: 2006-11-24 21:23:51

Temat: Re: Uprawa Klonów 2
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ek7m1f$51$1@nemesis.news.tpi.pl Osadnik
<o...@w...pl> napisał(a):

> Terz przychodzi zima i co z nimi począć? siedza w doniczce a są
> malusieńkie al nie chce ich do gruntu - bo bedzie remanent ogrodu za
> 2 - 3 lata a sa tak małe z ktoś mogłby je uszkodzić.

Hejka. Za dwa, trzy lata będą już dość duże. Klony szybko rosną. :-)

> Ale do rzeczy. co zrobić z ta doniczka -wystawić na dziamanie matki
> natury czy schować do radioaktywnego pomieszczenia zwanego piwnicą?

Wystawić i wsadzić do ziemi. Matka natura u nas łagodniejsza niż w
Finlandii. :-)
Pozdrawiam defenestracyjnie Ja...cki

3. Data: 2006-11-25 16:42:31

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:ek7m1f$51$1@nemesis.news.tpi.pl Osadnik
>>
> Hejka. Za dwa, trzy lata będą już dość duże. Klony szybko rosną. :-)

Za 2 - 3 lata to one znajda się tam gdzie trzeba ;) Narazie nie ma
zwyczajnie gdzie ich wsadzić bo ciezki sprzęt bedzie w przyszłym roku
niwelował cały ogród z przyległościami (no nie tymi betonowymi) Dlatego
takie "okazy" wole uchronić ;)

> Wystawić i wsadzić do ziemi. Matka natura u nas łagodniejsza niż w
> Finlandii. :-)
niecąc wsadzać do ziemi bo 1. Ma ojca który kocha jak nie ma ani grama
śniegu na całej działce ( na trawnikach włącznie wiec szuflą uszkodzi je
jak nic. 2. Jak przyjda mrozy to czy ta donica nie przemarźnie na druga
strone i cos się nie uszkodzi ;)
> Pozdrawiam defenestracyjnie Ja...cki

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

Trawa
wapno na trawnik?
Cedry ktore bardziej a ktore najmniej mrozoodporne
na środku trawnika
Jemioła na drzewie ( czy to początek końca?