Pila spalinowa - regulacja gaznika

1. Data: 2006-11-25 09:22:10

Temat: Pila spalinowa - regulacja gaznika
Od: "Grzechu" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy ma pile spalinowa Alko KB-4000 rok prod. 1995 made in italy. Bardzo
trudno sie ja odpala i wydaje sie, ze pali za duzo. Chcialby we wlasnym
zakresie wyregulowac gaznik i w zwiazku z tym szuka opisu jak to zrobic.
Moze ktos z grupowiczow dysponuje instrukcja serwisowa do tego modelu i
moglby podeslac, lub cos podpowiedziec.
g...@o...pl

2. Data: 2006-11-25 14:49:06

Temat: Re: Pila spalinowa - regulacja gaznika
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzechu napisał(a):
> [...]
> zakresie wyregulowac gaznik i w zwiazku z tym szuka opisu jak to zrobic.
> Moze ktos z grupowiczow dysponuje instrukcja serwisowa do tego modelu i

Zajrzyj tutaj:
http://www.al-ko.pl/garten-hobby/pytodp.php
pozdr. Jerzy

Uprawa Klonów 2
Trawa
wapno na trawnik?
Cedry ktore bardziej a ktore najmniej mrozoodporne
na środku trawnika