Acer circinatum

31. Data: 2006-12-10 10:23:00

Temat: Re: Acer circinatum
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 09:54:04 +0100, Piotr Siciarski napisał(a):

> Cześć Marta
> :)
>
> A jakie byliny i ile dostanę za 1,5m siewkę A.circinati?
> (dostępny wiosną, pochodzi ze środkowej Polski)
>
> Nie mam cierpliwości do kupowania pojedynczych bylin:), wolę dostawać w
> pakietach.

To zależy co Cię interesuje:)
Jakiś konkret poproszę;)
W TaBazie jest moja lista, mniej więcej dokładna - wybierz coś a może
dobijemy targu;)
Zresztą ja i tak mam wobec Ciebie garb:)

> W mojej glebie rośnie dość powoli, nie wiem jak długo starczy Ci
> cierpliwości, aby owego solitera obsadzić innymi:)

Plany się zmieniły, niemnjiej podoba mi się i nadal chcę go posadzić, tyle
że w innym miejscu:)

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

32. Data: 2006-12-13 21:22:40

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 10 Dec 2006 11:23:00 +0100, na pl.rec.ogrody, Marta Góra napisał(a):

> W TaBazie jest moja lista, mniej więcej dokładna - wybierz coś a może
> dobijemy targu;)

OK, popatrzę wiosną.

Nie uważam się za zbyt wymagającego jeśli chodzi o byliny, więc bardzo się
nie przejmuj:)

Pozdrawiam
piotrs

33. Data: 2006-12-14 14:48:29

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Dec 2006 22:22:40 +0100, Piotr Siciarski napisał(a):

> OK, popatrzę wiosną.
>
> Nie uważam się za zbyt wymagającego jeśli chodzi o byliny, więc bardzo się
> nie przejmuj:)

To witaj w klubie:)

Pozdrawiam,
Marta