Acer circinatum

21. Data: 2006-11-28 16:34:52

Temat: Re: Acer circinatum
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Nov 2006 12:28:38 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Serwer. Przez tydzień miałam podobnie - np. w ogóle nie widziałam postów
> Zbyszka. I w ogóle ściągało ok. 1/3 postów.

U mnie tak było przez kilka dnia. Zdaje się że zassało wszystko w
poniedziałek albo niedzielę.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

22. Data: 2006-11-28 16:37:08

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> O kurcze...toż nawet wiem, gdzie to jest:) A na ichniej stronie w sieci
> jakiejś superciekawej oferty nie ma!

Pewnie jest to towar 'spod lady'. ;)
--
Pozdrawiam, Artur.

23. Data: 2006-11-28 17:09:35

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
> Rozumiem, ze obie będziecie trzymac rękę na pulsie:)

Ekhm...teraz to tak średnio, nie jeżdzę w te rejony regularnie, ale na
wiosnę...kto wie :)

> A gatunek mieli czy odmiane o której pisał Zbyszek?

Tej odmiany nigdy nigdzie nie widziałam.

> I przybliż cocik o tych hortensjach:)

No było kilka, ale nie pamiętam jakie odmiany, nie spisywałam bo mnie
nie interesowały.

Pozdrawiam
Baśka

24. Data: 2006-11-28 19:10:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:GvXah.35047$OE1.20661@tornado.ohiordc.rr.com...

> W znaczeniu "nie doręczają".

Wiejscy na szczęscie nie strajkują i dowożą :)

Pozdrawiam
Kaśka

25. Data: 2006-11-28 20:07:49

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w
wiadomości news:ekgolo$14s$1@polsl.pl...

> No dobrze...jak tak strasznie chcecie, zdradzę swoje tajemnice ;)
> Szkółka syna pani Bernadetty Konik w Żorach-Rogoźnej, ul Drwali
ileśtam.
> Pierwsza po lewej, szkółka Koników seniorów jest nieco dalej. 2 lata
temu
> go tam widziałam, były jeszcze ciekawe hortensje w typie japońskim i
> pozastandardowe kalmie.
>
> Pozdrawiam
> Baśka

Mogę tam być dowolnego dnia (jest mi prawie po drodze),
ale możesz nieco przybliżyć pojęcie "pozastandardowe kalmie"?
czy widzisz podobne np. tutaj: http://www.in-vitro.pl/lista.php?l=6

Pozdrawiam pogodnie
skryba

26. Data: 2006-11-29 08:10:18

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryba" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie jest to towar 'spod lady'. ;)

Ależ skąd ! Nawet Kalmia 'Peppermint' nie była 'spod lady' ;)

Pozdrawiam
Baśka

27. Data: 2006-11-29 17:46:17

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:
> ale możesz nieco przybliżyć pojęcie "pozastandardowe kalmie"?
> czy widzisz podobne np. tutaj: http://www.in-vitro.pl/lista.php?l=6

Lista co roku się zmienia, 2 lata temu była inna.
Jesienią 2005 u Konika były wielkości niehandlowej w małych ilościach :
'Heart of Fire', 'Olimpic Fire', 'Olimpic Wedding', 'Ostbo Red',
'Peppermint', 'Pink Charm' i 'Ratsberry Glow'.
Minuet jest obecnie dostępny na Allegro. Więcej w Polsce nie widziałam.

Pozdrawiam
Baśka

28. Data: 2006-12-02 12:21:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:1415756.NIFnZlcWFk@okzsajipas.ten...

> I dla mnie też :).
>
> A poważniej: nie wiem, gdzie circinatuma kupić. Swojego dostałem kilka lat
> temu w prezencie. Zdarzały się w tym roku na allegro. Co do przeżywania:
> moim zdaniem, będzie rósł. Gatunek rozmnażany jest z nasion, więc odpadają
> problemy z przemarzaniem zrostów.

Nasiona gatunku ma w nowej ofercie Dendrona, cena umiarkowana:), można
eksperymentować.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

29. Data: 2006-12-02 15:09:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Dec 2006 13:21:47 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Nasiona gatunku ma w nowej ofercie Dendrona, cena umiarkowana:), można
> eksperymentować.

Ale za cenę tych nasion mozna mieć niewielką sadzonkę na allegro.
No chyba że ktoś lubi bawić się w siew i czekanie.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

30. Data: 2006-12-10 08:54:04

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 25 Nov 2006 23:00:44 +0100, na pl.rec.ogrody, Marta Góra napisał(a):

> Czy moze ktoś z Was spotkał na południu w którejś ze szkółek?
> Albo ma siewki do wydania?
> Chętnie wymienię za byliny np:)

Cześć Marta
:)

A jakie byliny i ile dostanę za 1,5m siewkę A.circinati?
(dostępny wiosną, pochodzi ze środkowej Polski)

Nie mam cierpliwości do kupowania pojedynczych bylin:), wolę dostawać w
pakietach.
(Kiedyś dostałem takie superpakiety od Basi i od Kattki)
:)

> Bo mi go Basia na soliter wymyśliła:D

W mojej glebie rośnie dość powoli, nie wiem jak długo starczy Ci
cierpliwości, aby owego solitera obsadzić innymi:)

Pozdrawiam
piotrs

oxalis(szczawik zajęczy lub ozdobny)
Śliczne drzewko dziś widziałam :)