Adekwatna reakcja na pedofila?

11. Data: 2005-09-20 14:07:47

Temat: Re: Adekwatna reakcja na pedofila?
Od: "Franciszek Morszczuk" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> Użytkownik "Franciszek Morszczuk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:dgp1q5$47$1@inews.gazeta.pl...

> Khe, khe.... caly post ok, ale w powyzszym zdaniu troche przesadziles, jak
> dla mnie.

No tu powstaje pytanie - jakie "dziewczynki" opowiadają sobie świństwa i
dlaczego. Skoro gościu konwersował na takie tematy, że wstyd nawet cytować i
znajdował odzew, to czy znalazł się wśród zakonnic? Gdyby to były faktycznie
niewinne dziewczynki, taka rozmowa nie mogłaby mieć miejsca. Byłby ignorowany,
zabanowany, czy cokolwiek. Dlatego wydaje mi się, że równym problemem jest
istnienie takich facetów, jak wychowanie (a raczej jego brak) "dziewczynek".
Samo wycięcie pedofili nie spowoduje poprawy moralności dzieci, niestety. A za
tę moralnośc odpowiadają nie-pedofile, skądinąd. I tu dochodzimy do sedna -
kto jest pedofilem? Jak pisałem niżej, czy pedofilami nie są redaktorzy
gazetek dla dziewczynek? Czy seks 15-latki z 15-latkiem nie spowoduje
spustoszenia psychiki, a np. z 40-latkiem już tak? Moim zdaniem, to niepełna
prawda - o molestowaniu seksualnym rujnującym psychikę można mówić w
odniesieniu do kogoś, kto o seksie nie wie nic i ten temat dla niego nie
istnieje, budzi wstyd, więc nagłe rozpoznanie go w sposób brutalny jest
szokiem. Inaczej jest w odniesieniu do kogoś, kto na ten temat rozprawia, a
więc ma już jakąś wiedzę, a być może i doświadczenia.

Franeck

12. Data: 2005-09-20 14:08:16

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PG <p...@t...pl> napisał(a):

> Witam
> Mialem wczoraj taka sytuacje, ze do kawiarenki internetowej w ktorej
pracuje
> przyszedl podstarzaly mezczyzna i korzystajac z chatu zalogowal sie na
> kobiece imie.
> Rozmawial z dziewczynkami na "intymne tematy" nie chce przytaczac by nie
> siac zgorszenia.
> Nie zastanawiajac sie zadzwonilem na policje, przyjechali zatrzymali
faceta.
> Problem jednak jest w reakcji mojego szefostwa, ktore bylo zle na moja,
> cyt."nieadekwatna reakcje"

szefostwo tak zareagowalo bo to nie jest dobra promocja dla biznesu.
zrobiles slusznie i to sie liczy, nie daj sobie wmowic ze jest inaczej.
niestety tak to juz jest ze najwazniejszy jest pieniadz. "zla slawa" =
utracie pieniedzy.

pozatym interesuje mnie jak sie dowiedziales o tym ze rozmawial z
dziewczynkami na intymne tematy. zagladales mu przez ramie czy tez
mogles "czytac" z drugiego gl. komputera.

13. Data: 2005-09-20 14:13:14

Od: "Franciszek Morszczuk" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz dzieci?

A czy Ty, mając dzieci, uważasz że wszystko jest OK, niech sobie gadają o
seksie, byle nie z podstarzałym facetem ukrywającym się pod pseudonimem? Czym
to się dla tych dyskutantów różni, jeśli odpowiadają nickowi? Jakie były
reakcje tych "dziewczynek"? Wstyd i niechęć do rozmowy, czy rozkoszne upajanie
się "zakazanymi" tematami? Kto powinien kontrolować świadomość swojego dziecka
i jego chęc do nawiązywania "włochatych" rozmów w Sieci? Wiem, strach jest o
to, że taki facet się umówi z dziewczynką, ale moim zdaniem to jest
skomplikowane. Co napisze? Spotkajmy się w jakimś ustronnym miejscu, w piwnicy
albo w lesie za miastem? Zaprosi do domu? Nie takie to hop-siup.

Franeck

14. Data: 2005-09-20 14:13:59

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> pozatym interesuje mnie jak sie dowiedziales o tym ze rozmawial z
> dziewczynkami na intymne tematy. zagladales mu przez ramie czy tez
> mogles "czytac" z drugiego gl. komputera.

był dziewczynkami

p.

15. Data: 2005-09-20 14:23:34

Od: "PG" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobiles slusznie i to sie liczy, nie daj sobie wmowic ze jest inaczej.
> niestety tak to juz jest ze najwazniejszy jest pieniadz. "zla slawa" =

tak, to sie zgadza. ale czy zawsze trzeba wszystko przeliczac na pieniadze.
Rozumiem, ze ludzie mysla takimi kategoriami. Bo trzeba z czegos zyc.
Jednak czasami nie ma w tym granicy i pogon za zyskiem idzie na pierwsze
miejsce.

> pozatym interesuje mnie jak sie dowiedziales o tym ze rozmawial z
> dziewczynkami na intymne tematy. zagladales mu przez ramie czy tez
> mogles "czytac" z drugiego gl. komputera.

kazdy program do obslugi kawiarenki ma funkcje podgladu paneli klienckich.

Pozdr.
PG

16. Data: 2005-09-20 14:27:46

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PG" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dostalem zgluche i teraz mam wyrzuty moralne.
> Wg. nich nie powinienem byl wzywac policji tylko zajac sie swoimi
> sprawami,
> bo teraz oni maja mase klopotow przeze mnie, komputer zarekwirowany,
> policja
> zrobila zamieszanie w kawiarence
> i twierdza, ze ludzie beda sie bali tu teraz przychodzic, a w ogole to czy
> ten facet komus zrobil krzywde, dziewczynki z ktorymi rozmawial powinny
> byc
> pod opieka matek.
> Masakra albo ja walcze o cos co juz dawno zginelo albo swiat zglupial.

Dobrze zareagowałeś.
Nie wiem, nad czym się TU zastanawiać.
To, że kierownictwo ma takie, a nie inne podejście, naprawdę budzi w Tobie
jakieś wątpliwości?
A nawet jeśli przyszedłeś tu szukać pochwał, nie zmienia to niczego w ocenie
dobrej, spontanicznej reakcji.

P.

17. Data: 2005-09-20 14:28:42

Od: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Abstrahujac od adekwatnosci czy "moralnej slusznosci" Twojej reakcji, niepokoi
mnie jedno: dlaczego (i w jaki sposob) podgladasz o czym z kim i jak
zalogowani chatuja klienci Twojej kawiarenki???!!! Za takie numery IMHO
zasluzyles sobie na opierdol szefostwa. Ja nie przyszedlbym do kawiarenki, w
ktorej zaloga czyta i *ocenia* to co tam pisze...

Widze, ze spolecznosc psp strasznie sie bulwersuje tym, ze malolaty sobie
swintusza na czatach. Coz w tym zlego? No i przede wszystkim - "zapomnial wol
jak cieleciem byl?" ;-) A moze tu sami bigoci na tej grupie (myjacy sie z
zamknietymi oczami i spiacy z rekami na koldrze), co?

Nawiasem mowiac: kiedys moja znajoma (wowczas 18lat) zrobila maly eksperyment
- na czacie dla nastolatek zalogowala sie jako "Napalona12" i wykazywala
zainteresowanie sprawami damsko-meskimi (ale nie swinstwami). Domniemany
pedofil przyszwedal sie nadspodziewanie szybko - zdemaskowalo go pytanie "czy
masz juz wloski pod majtusiami?" ;-) Odpowiedz, ze to prowokacja policyjna i
jego nr IP zostal namierzony blyskawicznie go sploszyla... ;-)

pozdrawiam
quasi-biolog

18. Data: 2005-09-20 14:39:41

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dgp6aq$o4v$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> zasluzyles sobie na opierdol szefostwa. Ja nie przyszedlbym do kawiarenki,
> ktorej zaloga czyta i *ocenia* to co tam pisze...

Sugerowałbym więcej ufności, że normalny człowiek nie zrobi złego czy w
ogóle jakiegokolwiek użytku z normalnych treści.

> Widze, ze spolecznosc psp strasznie sie bulwersuje tym, ze malolaty sobie
> swintusza na czatach. Coz w tym zlego?

A starolaty z małolatami?

> No i przede wszystkim - "zapomnial wol
> jak cieleciem byl?" ;-) A moze tu sami bigoci na tej grupie (myjacy sie z
> zamknietymi oczami i spiacy z rekami na koldrze), co?

Świntuszyłeś z małolatami? Bo ja nie, a bigotem, jak mi Amor miły, nie
jestem :)

Czy wypatrzyłeś tutaj jakąś histerię? A w ogóle wyjaśniłeś już może, od
którego momentu zaczyna się dla Ciebie histeria, a kończy zdrowy odruch
obrzydzenia?

Paff

19. Data: 2005-09-20 14:50:47

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
> Użytkownik "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:dgp6aq$o4v$1@inews.gazeta.pl...

> A starolaty z małolatami?

No i owszem, w SAMYM świntuszeniu nie ma dla mnie wiele złego i nie
chciałbym, żeby np. TYLKO za to spotykała kogokolwiek kara czy przesadne
szykany ze strony wymiaru sprawiedliwości, ALE nie mam nic przeciwko temu,
żeby policja prześwietliła świntuszącego z małolatami, czy przypadkiem nie
posunął się dalej w realizacji swoich skłonności (wymiana pornografii
dziecięcej przez Internet, własne filmy pornograficzne i własne czyny
pedofilskie).

Dlatego PG dobrze zrobił.

P.

20. Data: 2005-09-20 15:05:15

Od: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki <s...@p...acn.wawa> napisał(a):

> Sugerowałbym więcej ufności, że normalny człowiek nie zrobi złego czy w
> ogóle jakiegokolwiek użytku z normalnych treści.

Chodzi o to, ze po prostu zle sie czuje, gdy ktos czyta moja prywatna
korespondencje. Nie wazne czy jej tresc jest "normalna" czy nie i czy
czytajacy ja "normalny" badz nie czlowiek zrobi z niej uzytek badz nie. Liczy
sie fakt pogwalcenia mojej prywatnosci/intymnosci a to wywoluje dyskomfort
psychiczny.

> A starolaty z małolatami?

Jegomosc "Franciszek Morszczuk" ubolewal, ze malolaty swintusza *miedzy soba*.

> Świntuszyłeś z małolatami?

Jak sam bylem malolatem - zdarzalo mi sie ;-) Wprawdzie czatow wowczas nie
bylo, ale i bez nich swintuszyc sie da...

> Czy wypatrzyłeś tutaj jakąś histerię?

Poniekad...

> A w ogóle wyjaśniłeś już może, od
> którego momentu zaczyna się dla Ciebie histeria, a kończy zdrowy odruch
> obrzydzenia?

A co Ty - biurokrata? Generalnie mowiac - "zdrowy odruch obrzydzenia" nie
powinien wykraczac poza osobe doznajacej obrzydzenia.

pozdrawiam
quasi-biolog

www.fioletowykot.republi ka.pl
Nieszczesliwa!
przyjaciolka
Zasmiecanie grupy - aaa, zsd, zxc i inne
Czy duża różnica wieku może być przeszkodą gdy dwoje ludzi chce być ze soba razem?