Adekwatna reakcja na pedofila?

31. Data: 2005-09-20 20:15:59

Temat: Re: Adekwatna reakcja na pedofila?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog:
> ... Za takie numery IMHO zasluzyles sobie na opierdol szefostwa.

Po raz kolejny wylazles mi z k-fa.
To zalosne ze uciekasz sie do takich "numerkow".

Zobaczymy kto kogo "przetrzyma". ;)

--
Czarek

32. Data: 2005-09-20 21:41:39

Od: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

????

o co ci chodzi?

Nie moja wina, ze twoj kf nie dziala tak jak powinien zalosny pieniaczu.

33. Data: 2005-09-20 21:53:25

Od: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A coz jest zlego w swintuszeniu? Zabraniasz corce swintuszenia? Masturbacji
tez jej zabraniasz?

pozdrawiam
quasi-biolog

34. Data: 2005-09-20 22:11:27

Od: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PG <p...@t...pl> napisał(a):

> Nie mam zwyczaju podgladac ekrany dla wlasnych celow.

Ale to w sumie niepokojace, ze w ogole masz taka mozliwosc...
Dobrze wiedziec - bede unikal poufnej korespondencji w kawiarenkach.

> Jednak ta sytuacja byla wyjatkowa, zachowanie faceta wzbudzilo we mnie
> podejrzenia.

Tzn. co w nim bylo takiego "podejrzanego"? Siedzial spocony, zarumieniony,
sapal, mial widoczny wzwod???

> Idac takim torem myslenia, co mnie nie dotyczy to wara, jakbym zobaczyl, ze
> jakies dresy
> dziwnie zachowuja sie kolo samochodu sasiada, mialbym to olac.

Hmmm. Dziwne zachowanie, noszenie dresu czy swintuszenie na czacie z
malolatami nie jest prawnie zakazane. Trzeba odpowiednio wywaznyc, zeby nie
popadac z jednej skrajnosci w druga: ze znieczulicy w pieniacka paranoje...

> Nie olewam takich spraw.

Nie wiem, trudno ocenic w ktorym momencie konczy sie wzorowa postawa
obywatelska a zaczyna pieniactwo...

Zyczy samych trafionych przeczuc!

pozdrawiam
quasi-biolog

35. Data: 2005-09-20 22:42:39

Od: "quasi-biolog " <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki <s...@p...acn.wawa> napisał(a):

> Ciekawe, czyli gdybyś nakrył pedofila na molestowaniu małolata, grzecznie
> zamknąłbyś drzwi, żeby nie przeszkadzać?

Swintuszenie z malolatami na czacie, o ile wiem, nie jest prawnie zakazane, w
odroznieniu od molestowania...

> A może nie wzbudziłoby to w Tobie
> obrzydzenia (tu podstaw także inne silne emocje)?

Odczucia estetyczne to jedno, a usprawiedliwianie nimi histerii i paranoi to
drugie. Obrzydza mnie wiele rzeczy (od brudu smrodu i ubostwa w na dworcach
PKP po "muzyke" pop; o co bardziej egzotycznych dewiacjach seksualnych nie
wspominajac), ale z tego powodu nie panikuje...

pozdrawiam
quasi-biolog

36. Data: 2005-09-20 22:43:06

Od: "quasi-biolog " <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2005-09-21 00:06:23

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawiasem mowiac: kiedys moja znajoma (wowczas 18lat) zrobila maly eksperyment
> - na czacie dla nastolatek zalogowala sie jako "Napalona12" i wykazywala
> zainteresowanie sprawami damsko-meskimi (ale nie swinstwami). Domniemany
> pedofil przyszwedal sie nadspodziewanie szybko - zdemaskowalo go pytanie "czy
> masz juz wloski pod majtusiami?" ;-) Odpowiedz, ze to prowokacja policyjna i
> jego nr IP zostal namierzony blyskawicznie go sploszyla... ;-)

Poruszyłeś dość istotne zagadnienie związane z tematem: policjantów-
prowokatorów na czacie. Oczywiście w opisanym przez Ciebie przypadku była to
tylko koleżanka, a nie żadna policjantka, ale wiadomo, że kontrole policyjne na
czatach też się zdarzają. Nie myślcie, że bronię pedofilów, ale mam pytanie:
jak daleko może się posunąć policjant/policjantka w czasie takiej kontroli
czatu? Przecież wejść na czat pod nickiem w stylu "Napalona12" i sprowokować
rozmowę na nieodpowiednie tematy zawsze można, tylko czy wtedy nie jest to już
przypadkiem przysłowiowe wpuszczanie w maliny rozmówcy "po drugiej stronie" i
próba sztucznego podbijania policyjnych statystyk? Czy gdyby ktoś o takim nicku
zaczął ze mną rozmowę, a ja natychmiast bym jej nie przerwał, zostałbym
automatycznie uznany za pedofila? Takim sposobem można z każdego zrobić
degenerata-policjant posiedzi kilka godzin na czacie pod takim nickiem,
sprowokuje kilkanaście osób do rozmowy na niewłaściwy temat i w mgnieniu oka
uzbiera mu się pokaźna grupka zboczeńców, tylko czy taki podstęp byłby w ogóle
legalny? Policjant może się podawać za osobę młodszą od siebie, żeby kogoś
wrobić? Weźmy przykład z twoją koleżanką-"policjantką" (choć równie dobrze
mogłaby to być prawdziwa policjantka). Załóżmy, że zaczęła ze mną rozmawiać na
wiadomo jaki temat, a ja jej nie zignorowałem. W pewnym momencie wyskakuje do
mnie z tekstem, że naprawdę nie ma 12 lat, tylko jest policjantką, namierzyła
mój komputer i będę odpowiadać za molestowanie nieletniej. Wtedy ja mogę jej
napisać, że w takim razie nie ma problemu, bo skoro jest policjantką, to jest
dorosła i w związku z tym nie złamałem w żaden sposób prawa rozmawiając z nią,
albo że teraz ona ma problem, bo tak naprawdę to ja mam 11 lat i będzie
odpowiadać za molestowanie nieletniego. Ciekawe co wtedy odpowie mi
ta "policjantka" (albo, w zależności od sytuacji, prawdziwa policjantka).

38. Data: 2005-09-21 00:32:43

Od: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze kwestia tego do czego mozna sie posunac w prowokacji policyjnej i
jakie jej wyniki beda mialy moc dowodowa (nie tylko w sprawie pedofilii, ale
takze w kwestii korupcji, paserstwa, handlu nielegalnymie rzeczami itp.) jest
precyzyjnie ustalone przez ustawe.

Podejrzewam, ze samo swintuszenie na czacie nie kwalifikuje sie jako
molestowanie. Dopiero, gdyby "swintuch" umowil sie na spotkanie z "ofiara" w
realu i rzeczywiscie sie na nie stawi moznaby o cos go oskarzyc. A wprzeciwnym
razie policja po prostu ma namierzonego delikwenta, ktoremu warto sie
wnikliwiej przygladac... No i rzecz jasna prawdziwa policja nie informuje na
czacie, ze to prowokacja.

pozdrawiam
quasi-biolog

39. Data: 2005-09-21 06:31:05

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: quasi-biolog [Tue, 20 Sep 2005 15:05:15 +0000 (UTC)]:

> Chodzi o to, ze po prostu zle sie czuje, gdy ktos czyta
> moja prywatna korespondencje. Nie wazne czy jej tresc jest
> "normalna" czy nie i czy czytajacy ja "normalny" badz nie
> czlowiek zrobi z niej uzytek badz nie.

To nie korzystaj z kafejek. Mowie powaznie. Prowadzac kafejke
w ktorej laczysz sie z internetem przez lokalny serwer, mam
zafajdany obowiazek logowac to co robisz. I w razie potrzeby
udostepnic upowaznionym osobom. Dokladnie tak samo jest jesli
korzystasz z jakiejkolwiek sieci -- nieistotne, czy jest to
siec osiedlowa, czy siec TPSA. Tak ze albo dokopiesz sie do
pozycji niezaleznego providera, albo zawsze ktos, gdzies, na
jakims etapie _bedzie_ twoja prywatna korespondencje ogladal.

Wlasnie po to, zeby rozmaite ludzkie smieci nie byly calkiem
bezkarne, wbrew temu co im sie wydaje.

Kira

--
\' _(__) _(____)
-=(_(_____) (___) (__) (_) (_)

40. Data: 2005-09-21 06:38:32

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: quasi-biolog [Tue, 20 Sep 2005 22:11:27 +0000 (UTC)]:

> Ale to w sumie niepokojace, ze w ogole masz taka mozliwosc...
> Dobrze wiedziec - bede unikal poufnej korespondencji w kawiarenkach.

Nie no, wez Ty nie zartuj ;) Nawet z poziomu zwyklego uzytkownika
jest calkiem mozliwe obejrzenie co Ty tam wysylasz. Administrator
natomiast taka mozliwosc _musi_ miec. I nie czaruj sie: ma. Kazdy.

> [...]
> z malolatami nie jest prawnie zakazane. Trzeba odpowiednio wywaznyc,
> zeby nie popadac z jednej skrajnosci w druga: ze znieczulicy

Wydaje mi sie, ze jesli widac potencjalne zagrozenie, to jednak
nalezy zareagowac. Ja tez wolalabym moze nieco przesadzic, niz
potem zobaczyc jego morde w TV z komentarzem "zgwalcil i zabil
12-latke poznana na czacie". Tu sie nie ma nad czym zastanawiac,
faceta mozna wiecej nie zobaczyc a szansa, ze ktos inny tez na
niego trafi jest znikoma. Teraz albo wcale.

Poza tym: masz pewnosc, ze z kolei admin tego czata sobie goscia
nie wypatrzyl, nie przekazal policji IP z ktorego tamten sie laczy
-- i nie wpadnie Ci zaraz kontrola, trzepiac wszystkie komputery
i przesluchujac kazdego kogo zlapia? Bo ja bym nie miala. Teraz
jest szajba na pedofili i defaultowo pewne zwroty, teksty, sa nie
tylko logowane ale celowo monitoruje sie uslugi pod ich kontem.

Kira

--

www.fioletowykot.republi ka.pl
Nieszczesliwa!
przyjaciolka
Zasmiecanie grupy - aaa, zsd, zxc i inne
Czy duża różnica wieku może być przeszkodą gdy dwoje ludzi chce być ze soba razem?