Re: Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00

1. Data: 2013-12-17 02:20:57

Temat: Re: Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niejaka Pani Ikselka, w wątku o bardzo podobno brzmiącym temacie, nie wdała się ze
mną w dyskusję. No bo dyskusja wymaga jednak trochę zaangażowania intelektualnego.
Zostawmy tą promowaną cyrkówę. Dziołcha fajna, inteligentna, zgrabna i takie tam..
Nie w tym rzecz.. Rzecz w tym, że Pannie, której wydaje się że owa grupa jej
własnością jest, wypisuje bzdety. Jak brak owej argumentów, to wręcz posuwa się do
obraźliwych sformułowań, na wszelki wypadek 3-krotnie wykropkowanych. Tymczasem mnie
zwyzywała od chamów (bez kropek).

Szanowna Pani, ciut Kultury proszę.. Schopenhauer się kłania.

2. Data: 2013-12-17 09:17:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-17 02:20, s...@g...com pisze:
> [...]
obraźliwych sformułowań, na wszelki wypadek 3-krotnie wykropkowanych. Tymczasem mnie

Wczoraj się urodziłeś?

Ewa

3. Data: 2013-12-17 11:11:45

Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
obraźliwych sformułowań, na wszelki wypadek 3-krotnie wykropkowanych. Tymczasem mnie

Że też jeszcze są ludzie co nie znają zdebilałch "userów" typu Stokrotka, Ikselka
etc.... Ja mam to szczęście, że używam servera, który jakimś cudem banuje takie
osobniki, więc tylko jak ktoś cytuje, lub odpowiada takowych, to przypominam sobie,
że istnieją.

4. Data: 2013-12-17 11:46:44

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj się urodziłeś?
>
> Ewa

Robi po prostu drugie okrążenie internetu.

5. Data: 2013-12-17 12:14:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Dec 2013 09:17:05 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
obraźliwych sformułowań, na wszelki wypadek 3-krotnie wykropkowanych. Tymczasem mnie

A Ty się nie zmieniasz... ciągle stara.

--
XL

6. Data: 2013-12-17 12:20:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Dec 2013 17:20:57 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> Niejaka Pani Ikselka,
> Rzecz w tym, że Pannie, której wydaje się
> Szanowna Pani,

Panną już nie jestem.

> Jak brak owej argumentów, to wręcz posuwa się do obraźliwych sformułowań, na
wszelki wypadek 3-krotnie wykropkowanych.

Widzę, co tam sobie pod tymi kropkami imaginujesz, ale właśnie po to je
postawiłam, abyś swą wrodzoną kulturą i elokwencją dopasował sobie
samodzielnie to, co najbardziej się wpisuje w Twą jaź, bo wprost wynika z
niej 3-]

> Schopenhauer się kłania.

To dobrze - może przy okazji nauczy Cię odróżniać "panią" od "panny".
--
XL

7. Data: 2013-12-17 12:22:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Dec 2013 12:20:50 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]

>, bo wprost wynika z
> niej 3-]

> To dobrze - może przy okazji nauczy Cię odróżniać "panią" od "panny".

j.p.
--
XL

8. Data: 2013-12-17 13:23:49

Temat: Odp: Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niej 3-]

> To dobrze - może przy okazji nauczy Cię odróżniać "panią" od "panny".

a kumasz sarkastyczne znaczenie słowa "Panna", czy to już za trudne na
ex-nauczycielski czerepek ?

@

9. Data: 2013-12-17 15:08:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-17 12:14, Ikselka pisze:

> [...]
obraźliwych sformułowań, na wszelki wypadek 3-krotnie wykropkowanych. Tymczasem mnie

A te kropki to pieprz? Żeby było ON topic, hi hi.

Ewa

10. Data: 2013-12-17 15:14:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-17 12:14, Ikselka pisze:
> A Ty się nie zmieniasz... ciągle stara.

No i przyganiał kocioł garnkowi. Żeby było ON topic, hi hi.

Ewa

Cóż ta Pani wyczynia na Ptelni ??
technik masażysta
Okrawki biszkoptu
Re: Śmietana 36%
Dla permanentnych i okazjonalnych wędliniarzy :-)