Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.

141. Data: 2012-11-03 14:25:47

Temat: Re: Agata 25 lat, stawiam ?wieczk? dla ciebie Agato.
Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:k734in$k0d$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w
> wiadomości news:509510f2$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...

> Dlaczego nie odniosłeś się do tego:
> No to kiedyś się ostatnio modlił?
> Odpowiesz?

Odpowiem. Co cię to obchodzi? To jest moja sprawa i nikomu nie wolno w nią
wnikać. Mam to zagwarantowane w konstytucji.
Czy ja cię pytam, kiedy przestaniesz bzykać nieletnie dziewczynki? Kiedy
przestaniesz bić swoją żonę? Kiedy przestanieś bzykać żonę sąsiada?
Zadowolony? Jeszcze na coś mam ci odpowiedzieć?

ps. Konstytucja RP:

Art. 53.
1. Każdemu zapewnia się wolność sumienia i religii.
6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w
praktykach religijnych.
7. Nikt nie może być obowiązany przez organy władzy publicznej do ujawnienia
swojego światopoglądu, przekonań religijnych lub wyznania.
Art. 54.
1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania
i rozpowszechniania informacji.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

142. Data: 2012-11-03 14:47:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moje pytanie wynika bezpośrednio - wprost z tego, co napisałeś. Przypomnę:
"
[...]
Jednak ten cytat ma tylko sens, jeśli rzeczywiście się modlisz- i to dość
często, z potrzeby serca. Jeśli coś takiego nie zachodzi- służy on wyłącznie
jako wybieg. I to chciałem wykazać. Dziękuję.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

143. Data: 2012-11-03 15:07:14

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> często, z potrzeby serca. Jeśli coś takiego nie zachodzi- służy on
> wyłącznie jako wybieg. I to chciałem wykazać. Dziękuję.

Piknie! Odpowiedziałem ci na twoje pytanie, bo się tak bardzo dopominałeś!
Kiedy odpowiesz na moje?

niezaspokojony

ps. ten cytat ma zawsze sens, a jeszcze głębszą wymowę, gdy zacytuje się
jeszcze to: " 5 Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w
synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać.
Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę."

144. Data: 2012-11-03 15:32:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 15:25:47 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> [...]
> Art. 54.
> 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania

No, czyli módl się w swojej izdebce po cichu, bez afiszowania!
(by XL)

145. Data: 2012-11-03 15:35:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 15:47:18 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> często, z potrzeby serca. Jeśli coś takiego nie zachodzi- służy on wyłącznie
> jako wybieg. I to chciałem wykazać. Dziękuję.

No i jeszcze coś - DRZWI podczas owej modlitwy miały bć zamknięte, a nie
otwarte na oścież, tu: razem z buzią 333-)
(by XL)

146. Data: 2012-11-03 15:36:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 16:07:14 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> [...]
> synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać.
> Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę."

A zamknijże wreszcie te... drzwi izdebki swojej.
(by XL)

147. Data: 2012-11-03 15:38:09

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom
> pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę."

Odpowiedziałeś pisząc, że nie odpowiesz, bo masz do tego prawo. Ciekawy z
Ciebie człowiek, Boguś:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

148. Data: 2012-11-03 15:42:18

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, czyli módl się w swojej izdebce po cichu, bez afiszowania!

Nawzajem! Szkopuł w tym, że ja modlę się do Swarożyca!

rozmodlony

149. Data: 2012-11-03 15:43:28

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zamknijże wreszcie te... drzwi izdebki swojej.

Prawda zawsze boli i uwiera!

katujący katoli

150. Data: 2012-11-03 15:47:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>> 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz

> Nawzajem! Szkopuł w tym, że ja modlę się do Swarożyca!

Modlisz się więc do Swarożyca, ale według wskazańEwangelii. Zaiste-
pokręcony jesteś:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Agata i hipokryzja.