Re: Ale to juz bylo? - no to jeszcze raz.

From: "cbnet" <c...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ale to juz bylo? - no to jeszcze raz.
Date: Mon, 1 Dec 2008 23:42:30 +0100

Czy nie jest przypadkiem tak, że kierując się potrzebą dystansowania
się od czegoś co możnaby nazwać "bólem istnienia" dokonujesz
wyparcia "złych emocji" budując sobie coś w rodzaju bariery (kokonu)
odcinającego cię od "zła" pozostawianego w "świecie zewnętrznym"?

Jeśli tak właśnie działasz, to finałem tej drogi pozostaje to czego się tak
obawiasz, przy czym w przyszłości także będziesz mogła mimo wszystko
pisać czerpiąc z tego co masz już obecnie.
Odcięcie. Rozumiesz?

OK, ty już wybrałaś, i prawdopodobnie nie jesteś w stanie niczego
w tym względzie zmienić (a co najmniej: w prosty sposób).
Niewykluczone, że wcale na tej drodze nie będziesz posuwać się
naprzód, a z czasem z niej zawrócisz, i wtedy okaże się ona dla ciebie
ślepym zaułkiem, ale to chyba dość mało prawdopodobne.

Dlaczego zatem o tym napisałem?
Dla innych, którzy jeszcze nie wybrali Odcięcia jako swojego "sposobu
na życie"?
Tak, przede wszystkim dlatego. :)

--
CB