Ale to już było? - no to jeszcze raz.

121. Data: 2008-12-01 14:45:17

Temat: Re: Ale to już było? - no to jeszcze raz.
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@a...googlegroups.com

> [...]> Czy smak miesa jest pyszny?
>
> [...]
>
> Jasne. Tylko się nie oszukuj, bardzo Cię proszę.

Noo, nastepny, ktory wie cos o mnie lepiej ode mnie, hehe.

Smak miesa JEST pyszny, a ja sie nie oszukuje.

:)

122. Data: 2008-12-01 14:46:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-Eutanazja to prawo do godnej smierci,prawo wyboru rodzaju
smierci,a nie zabijanie staruszków.Zreszta jak sie nie liczysz ze
zwierzetami,to nie liczna na to ze ludzie beda sie liczyli z zarodkami.

123. Data: 2008-12-01 14:46:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Imho mało rzeczy da się zrobić dobrze na siłę.

patrz, a taki punkt widzenia zapaśnika będzie krańcowo odmienny :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

124. Data: 2008-12-01 14:46:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważam, że twoje wyjaśnienia są niespójne.
A w ten sposób tego nie zmienisz.

Poza tym nie możesz wiedzieć, czy posłużenie np za pokarm
człowiekowi nie jest związane dla zwierzęcia z najwyższym
poziomem spełnienia.
Niejako podobnie jak dla kobiety: urodzenie dziecka.

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

Widze, ze jeszcze nie wrociles z Oriona.

125. Data: 2008-12-01 14:51:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ napisz jasno: czy zapach i smak mięsa jest/bywa dla
ciebie atrakcyjny, czy ani trochę?

Po co tak kręcić?

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

126. Data: 2008-12-01 14:51:55

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Noo, nastepny, ktory wie cos o mnie lepiej ode mnie, hehe.

abstra chujonc - z zewnątrz często widać inaczej niż od wewnątrz.
a i często dość rzetelniej :)

127. Data: 2008-12-01 14:54:23

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 15:46, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
> poziomem spełnienia.
> Niejako podobnie jak dla kobiety: urodzenie dziecka.

Ale Ty tez tego nie wiesz.

Nie mozna wiec stawiac tezy, ze ekstremum poswiecenia, dla
zwierzecia, jest jego smierc w celu spelnienia sie w roli befsztyka
dla czlowieka. Tym bardziej, ze zwierze hodowlane jest ZABIJANE, a nie
idzie popelnic samobojstwo z wlasnej i nieprzymuszonej woli. Ku chwale
i rozkoszy podniebienia ludzkiego.

Nie wysuwaj hasel o niespojnosci w moim kierunku, w chwili, gdy sam
krecisz tym kotem juz od wczoraj.

128. Data: 2008-12-01 14:54:30

Temat: Re: Ale to ju� by�o? - no to jeszcze raz.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-I caly czas mam wrazenie ze ci tak naprawde chodzi o
antykoncepcje.

129. Data: 2008-12-01 14:58:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Dec 2008 06:46:01 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka-Eutanazja to prawo do godnej smierci,prawo wyboru rodzaju
> smierci,a nie zabijanie staruszków.

Eutanazja to INTERPRETACJA CZYJEGOŚ (oooo, bo ni swojego, swoje to my
szanujemy i wiemy dokładnie, że żyć chcemy :->) prawa i woli godnej
śmierci. Jesli ktoś ZINTERPRETUJE położenie nieprzytomnego staruszka w
stronę jego WOLI smierci i w związku z tym konieczności uśmiercenia go, to
to zrobi.
Tak samo, jak w in vitro INTERPRETUJE się niewyrażoną wolę oddania życia
przez zamrażane zarodki w imię przeżycia tego jednego jedynego, wybranego
droga wzrokowej selekcji dokonanej w dodatku o zgrozo! przez osobe
niezaangażowana emocjonalnie :->

> Zreszta jak sie nie liczysz ze
> zwierzetami,to nie liczna na to ze ludzie beda sie liczyli z zarodkami.

Dziwna logika. Bo ja się nie liczę ze zwierzętami, a liczę się z zarodkami
ludzkimi, jak miliony osób podobnych do mnie. Więc w imieniu czyim mówisz?
- zapewne w imieniu tych, co mordują zarodki, a płaczą nad zabitą krową...
a mnie ta logika przeraża.

130. Data: 2008-12-01 15:00:04

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 15:51, tren R <t...@p...pl> wrote:

> abstra chujonc - z zewnątrz często widać inaczej niż od wewnątrz.
> a i często dość rzetelniej :)

A ilu ciekawych rzeczy mozesz sie przy okazji dowiedziec na swoj,
troche nieswoj, temat ;)

Literatura
Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce