Re: Aleja - z czego ?

From: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Aleja - z czego ?
Date: Tue, 17 Aug 2004 09:52:51 +0200

300 metrów to nie jest aż tak dużo. Jesli posadzisz co 2 metry, to po 2
stronach wyjdzie 300. Dwa dni i po robocie.
Myślałeś o brzozach? Można tanio kupić w szkółce, rośnie dużo szybciej niż
inne, no i szpaler białych pni wygląda bardzo ładnie. Ja u siebie posadziłam
ok. 100 i jestem bardzo zadowolona z efektu.
Brzoza ma tę dodatkową zaletę, że osusza teren.

Edyta