Re: Alimenty od dziadków?

From: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Alimenty od dziadków?
Date: Thu, 27 Jan 2005 17:29:00 +0100

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ctb3j6$dnm$2@news.dialog.net.pl...

> rób swoje i nie oglądaj sie na niego ani jego rodziców nie potrafili
> wychowac syna to niech go sami ścigaja .

O ile z tym sie zgodzić można (choć czy ja wiem, czy bezwarunkowo)

> szczególnie gdyby mi facet wyjechal z badaniami genetycznymi.

O tyle z powyższym to jakoś nie bardzo.

Zupełnie nia mam związku z takimi sprawami, niemniej ta solidarność płci
jaką wykazałaś jest cokolwiek osłabiająca.

Bo jeśli przyjmiemy, że "wyjazd" z badaniami nie jest formą szantażu na
odczepnego (choć sensu takowego nie widzę), to by znaczyło, że w gościu tli
się jakaś niepewność co do ojcostwa. I co ? Nie wolno mu tego sprawdzić ?

Ciekawe co bys napisała gdyby za miesiąc odezwał się na tej gupie facet
(tenże) z tekstem "testy genetyczne zaprzeczyły mojemu ojcostwu a kobieta
nadal chce bym jej płacił alimenty i jeszcze straszy, że będzie ich żądała
od moich rodziców- co robić , poradźcie" ?

Bardzo kategoryczna jesteś...

A wystarczyłoby "rób swoje, a on niech robi swoje"

brow(J)arek pozdrawia (mężem i ojcem będąc)