Alkohol

1. Data: 2001-01-14 15:07:59

Temat: Alkohol
Od: "Degos" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos sie spotkal z przypadkiem przedawkowania alkoholu?

2. Data: 2001-01-14 16:56:08

Temat: Re: Alkohol
Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Z przedawkowaniem alkoholu to chyba kazda osoba na swecie sie spotkala!
Ja sam mam dzis kaca! <po wczorajszej imprezie:> ktory jest wynikiem
niewatpliwego przedawkowania alkoholu. No chyba ze nie chodzi Ci o alkohol
etylowy;] bo coz zawsze idzie przedawkowac jeszcze metanol, izopropanol, czy
glikolem etylowym;] Osobiscie zdarza mi sie od swieta przedawkowywac
etanol:P...
Objawy zatrucia alkoholem etylowym przedstawia tabela Du Pana (i to nie
jest obrazliwe:PP)
0,1-0,5 nie ma uchwytnych zmian w ogranizmie
0,5-1,0 zaburzona ostrosc widzenia, i zdlonosc do adaptacji ciemnosci
1,0-1,5 euforia, przedluzony czas reakcji (np. podczas jazdy
samochodem)
1,5-2,0 jw.+zaczyna sie problem z rownowaga i koordynacja
2,0-2,5 jw. tyle ze mocniej... stan silnego upojenia alkoholowego
2,5-3,0 jw. tyle ze hohoho mocniej... zaburzenia swiadomosci
3,0-4,0 gleboka a nawet smiertelna spiaczka...
pow. 4,0 to juz chyba nie mozna...;]
Pozdrawiam... I przypominam jazda po pijanemu (bez zgledu na to jaka ilosc i
jakiego % trunku zostala spozyta grozi odebraniem (czasowym acz
niekoneicznie) prawa jazdy!)
LiBi'doneq

3. Data: 2001-01-14 17:04:38

Od: "rr" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jasne, często to mam...nieznaczne przedawkowania

rr

4. Data: 2001-01-15 00:18:54

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Degos napisał(a):

> Czy ktos sie spotkal z przypadkiem przedawkowania alkoholu?

Chyba tylko pijak- nałogowy alkoholik

Kaja

5. Data: 2001-01-15 01:10:22

Od: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jan 2001 17:56:08 +0100, "LiBi" <l...@n...pl> wrote:
>pow. 4,0 to juz chyba nie mozna...;]
wylaczajac Polske i Rosje ;->

pozdr,
fEnIo

--
Bartosz Feński 32-050 Skawina - Poland

"Pogrzeb - zabawa w chowanego."
/Magdalena Samozwaniec/

6. Data: 2001-01-15 15:05:48

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak... przepraszam, i dzieqje za sprostowanie;>>>>
Pozdrawiam
LiBi'doneq

7. Data: 2001-01-15 21:04:47

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Sun, 14 Jan 2001 17:56:08 +0100, "LiBi"
<l...@n...pl> napisał coś takiego:

>pow. 4,0 to juz chyba nie mozna...;]

Polaków nie dotyczy - pewien polak rozbił się samochodem pod Berlinem ,
miał podobno coś koło dziewięciu. Lekarze nie chcieli w to uwierzyć.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

8. Data: 2001-01-16 08:59:39

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos sie spotkal z przypadkiem przedawkowania alkoholu?

Ja! Średno co dwa tygodnie..., a w czym masz problem?
Najskuteczniejszym lekarstwem jest Vitaminum Klinium min.100ml. - dawkować
doustnie.

* piotr'ek *

9. Data: 2001-01-20 18:59:11

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jan 2001 17:56:08 +0100, "LiBi" <l...@n...pl> wrote:

>Witam...
> Z przedawkowaniem alkoholu to chyba kazda osoba na swecie sie spotkala!

Mi zawsze szkodzi ten ostatni... :)

--
Łukasz Sroczyk
s...@y...pl