Re: Amalgamatowe pląby-świństwo fundowane przez KasyChorych!

Data: 2006-03-25 20:32:03
Temat: Re: Amalgamatowe pląby-świństwo fundowane przez KasyChorych!
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e047q0$cva$1@inews.gazeta.pl...

> Jesli czyms trzeba sie zajac to na pewno:
> - ludzie powinni zaczac lepiej sie odzywiac + walka z nadwaga
> - rzucenie nalogow (szczegolnie papieroski), zminimalizowac spozycie
> alkoholu
> - nie brac byle jakich lekow byle po co (szczegolnie przeciwbolowych)
> - wiecej sportu, ruchu, sprzedac samochod, kupic rower

Brawo kolego -może zajmiesz się promocją tego?!:)

> Kazdy z tych punktow to duzo wiecej niz wyeliminowanie plomb
amalgamatowych.
> Od ogolu do szczegolu i nie przejmujmy sie bzdetami. Szacunki jakie
> dotychczas widzialem pokazywaly ze ilosc uwalnianej Hg jest wielokrotnie
> mniejsza niz przyjmowanie z pokarmem w "zdrowej zywnosci".

To też trzeba się zająć tak samo ową żywnością jak i amalgamatami...a nie
pisac ze coś jest ciut mniej szkodliwe -więc miej się tegoż szkodliwością
powinniśmy zajmować. Jeśli stać cię na jedzenie dużych ilości owego
"zdrowo-rtęciowego" żarełka tosię zajmij tegoż eliminacją -a amalgamatami
niech się zajmie ten kto ma je w ustach -lub mu sie je proponuje ;P

> Jak widac pare osob chce zarobic pieniadze w USA i mysle ze tylko o to
> chodzi.

A ja myślę że jeśli coś może być dla wszystkich powszechnie lepsze to to po
prostu zróbmy by tak lepiej było -tak jak lepsze są plomby
światłoutwardzalne od amalgamatów.

A że dentystom się bardziej opłaca że refundowane są amalgamaty a nie
swiatłoutwardzalne i że ludzie bojąc się amalgamatów wolą dopłacać prywatnie
lekarzom z własnej kieszeni to i czyjegoś interesu w utrzymaniu status quo
nie trzeba szukać za oceanem... ;)