Re: Amantadyna niekończąca się historia

Data: 2021-12-21 19:52:47
Temat: Re: Amantadyna niekończąca się historia
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 20.12.2021 o 15:54, XL pisze:

> Jak KAŻDA NIELECZONA! infekcja.

Bo to się zwykle tak zaczyna. Niby katar, tylko przeziębienie, a potem
wychodzi, że jednak covid. Nie zrobił sobie od razu testu i
zbagatelizował. Może gdyby zrobił, podszedłby do tej infekcji poważniej.
Też znam kilka takich przypadków, w tym jeden śmiertelny.

Jednak zwykły katar czy przeziębienie nie wymagają większego leczenia i
nie lądujesz w ich wyniku w szpitalu, nawet jeśli specjalnie nic z nimi
nie robisz.

> Dla ułatwienia: NIELECZONY Covid PROWADZI (a nie ,,powoduje") do zapalenia

Atak na płuca jest dość szybki i częsty, także przy stosunkowo lżejszym
przebiegu.

--
Ewa