Amerykańskich przepisów cd...

1. Data: 2006-10-20 14:22:30

Temat: Amerykańskich przepisów cd...
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może jako alternatywe podacie stronkę z przepisami brytyjskimi ???

Ja akurat przeszukuje przepisy pod kątem przepisów na chleb z maszyny.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

2. Data: 2006-10-20 14:39:04

Temat: Re: Amerykańskich przepisów cd...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Oct 2006 16:22:30 +0200, "Artur Nowacki"
<a...@l...home.pl> wrote:

>A może jako alternatywe podacie stronkę z przepisami brytyjskimi ???
>
>Ja akurat przeszukuje przepisy pod kątem przepisów na chleb z maszyny.

BBC i Delia Smith - strony ich maja duzo tradycyjnych UK
przepisow...sa i inne zrodla, ale bij-zabij, nie pamietam linkow
:)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-10-20 17:54:26

Od: Heronimek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki wrote:

> A może jako alternatywe podacie stronkę z przepisami brytyjskimi ???

Rozumie ze chcesz sie odchudzic i chcesz nabrac wstretu do jedzenia.

4. Data: 2006-10-20 18:18:20

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...
> Ja akurat przeszukuje przepisy pod kątem przepisów na chleb z maszyny.

http://www.ability.org.uk/Bread_machine_recipes.html

cher.

5. Data: 2006-10-20 19:24:34

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Oct 2006 19:18:20 +0100, cherokee napisał(a):

> Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...

> http://www.ability.org.uk/Bread_machine_recipes.

Myślałem, ze nie wytrzymam ze śmiechu.
Pierwszy kliknięty przeze mnie przepis i...

2 tablespoons instant mashed potato buds or flakes

To jakas obsesja ???
Czy to taka ichnia Vegeta ???

6. Data: 2006-10-20 19:40:21

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Oct 2006 19:18:20 +0100, cherokee napisał(a):

> http://www.ability.org.uk/Bread_machine_recipes.html

Ale tak generalnie to super ten namiar - na pewno temat do służszego
testowania...

Jeszcze tylko jakby ktoś mógł mi podrzucić jakiś link tdo sprawdzonego
kalkulatora jednostek, żebym spokojnie wiedział ile to jest 1.25 cup of
water...

7. Data: 2006-10-20 19:54:16

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> wrote in message
> Jeszcze tylko jakby ktoś mógł mi podrzucić jakiś link tdo sprawdzonego
> kalkulatora jednostek, żebym spokojnie wiedział ile to jest 1.25 cup of
> water...

US cup czy Imperial cup?
Zartuje, bo cup jest jeden (~240 ml) ale uwazaj, bo np. miary plynne (plynne
uncje, pinty, quarty i gallony) roznia sie pomiedzy US i Imperial.

Ale Twoje lenistwo nie zna granic...
wstukanie w google
cup conversion
daje ponad 6 millionow trafien, niektore nawet a propos :-))

http://www.recipegoldmine.com/kitchart/kitchart2.htm
http://www.exploratorium.edu/cooking/convert/measure
ments.html

8. Data: 2006-10-22 06:41:00

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Oct 2006 19:54:16 GMT, eM eL napisał(a):

> Ale Twoje lenistwo nie zna granic...
> wstukanie w google
> cup conversion
> daje ponad 6 millionow trafien, niektore nawet a propos :-))

No właśnie o to chodzi.
Chciałem, żeby ktoś podał coś sprawdzonego - nawet aplikację, która się
zainstaluje w systemie i będę mógł ją odpalić w każdej chwili i wpisać to i
tamto, żeby policzył.

9. Data: 2006-10-22 07:47:29

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1wrt9qbcxfdvj$.446y811j3e44$.dlg@40tude.net, Artur Nowacki
wrote:

> No właśnie o to chodzi.
> Chciałem, żeby ktoś podał coś sprawdzonego - nawet aplikację, która
> się zainstaluje w systemie i będę mógł ją odpalić w każdej chwili i
> wpisać to i tamto, żeby policzył.

Gugiel ci przecież wszystko przeliczy.

http://www.google.co.uk/search?q=1.25+cup+in+ml

Hania
Beauty is in the behind of the beholder. [Pickles]

mrozenie wlasnych pierogów?
Przeterminowana herbata
coś dobrego i taniego
Smakowita przekąska