Re: Amica - czy warto?

From: a...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Amica - czy warto?
Date: 22 Jul 2003 19:13:33 +0200

No tak z tymi lodówkami jest różnie.
Np bosh, mam takiego co roku zdycha włącznik do światła i trzeba kupować nowy
bo jest nierozbieralny. Nowy to koszt ok 40zł i zasówamy do Warszawy. Można
też pocztą ale wysyłają tylko stolicą i dodajemy 40zł.

Autor
Ps teraz kupiłem Kuchnie Amiki ale mało mogę powiedzieć bo mam ją kilka dni.
Pewne jest to że należy się targowac. Ja utargowałem 250zł

> Witam!
>
> Stało się - muszę nabyć pralkę i lodówkę.
>
> Sprzedawca gorąco zachęcał mnie do kupna sprzętu firmy Amica:
> - lodówki AGK320
> http://www.amica.com.pl/prods.php?pID=AGK320&cID=53
>
> - pralki PB5510B421C
> http://www.amica.com.pl/prods.php?pID=PB5510B421C&cI