Re: Amica - czy warto?

From: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Amica - czy warto?
Date: Tue, 22 Jul 2003 18:34:39 +0000 (UTC)

> No tak z tymi lodówkami jest różnie.
> Np bosh, mam takiego co roku zdycha włącznik do światła i trzeba kupować
nowy
> bo jest nierozbieralny. Nowy to koszt ok 40zł i zasówamy do Warszawy.
Można
> też pocztą ale wysyłają tylko stolicą i dodajemy 40zł.

To dlatego, że ten wył. nie steruje żarowką bezpośrednio
a przez elekronikę. Na stykach jest małe napięcie a płynący
prąd jest znikomy i jeżeli w pomieszczeniu jest jakaś ilość
siarkowodoru to po czasie tworzy się na stykach nieprzewodzący
siarczek srebra. Te bardzo małe napięcie nie jest go w stanie przebić.
Te uszkodzenia powstają regularnie u jednych i tych samych klientów.
Jest na to bardzo skuteczna metoda. Wlewasz do niego WD 40 i zapominasz,
że istnieje.
Te nietypowe rozwiązanie jest po to żeby elektr. mogła sama
włączac żar.(mocą 4.5 W) gdy temp. otoczenia spada poniżej 18.5oC.
Ta żarówka w niskiej temp. skraca postuj między cyklami, przez co
lod. trzyma idealne parametry.
Dzięki temu rozwiązaniu lod. te pracują w temp. otocznia od 10oC.
( w praktyce od 5oC). Inne potrzebują 16oC.
Oczywiście te rozwiązanie nie dotyczy wszystkich lod. Boscha.

zayzayer