Re: Angelina bez.

Data: 2013-05-15 13:04:30
Temat: Re: Angelina bez.
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości
news:kmvoma$unj$2@node1.news.atman.pl...

> Na kim byscie wylewali te wasze frustracje, te wasze kompleksy gdyby nie

...ci ktorym sie chce brac los we wlasne rece. Coz byscie tedy uczynili?

> Ja mogę tolerować małpę robiącą miny do gawiedzi przed kamerami. Niech
> sobie małpuje skoro za to małpowanie są chętni jej zapłacić. Ale już nie
> potrafię zdzierżyć gdy taki taki osobnik zaczyna wygłaszać odezwy do
> ciemnego luda.

Zapomnij, nie do ciebie to mowila.

Jak to kuzwa jest, ze to zawsze te same psiackie typy maja za zle, cos co
normalnemu czlowiekowi nie skojazy sie z niczym negatywnym?

Jak to jest, ze tak precyzyjnie sie dobieracie? Nawet byly minister zdrowia
odezwal sie tym samym plugawym jezykiem co i wy, nieudaczniki i matoly.