Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).

31. Data: 2017-06-14 21:20:29

Temat: Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 20:34, silvio balconetti pisze:

> [...]
> przejsciowe, z ktorych po formalnosciach i przesluchaniach uchodzcy sa
> przenoszeni do innych miejscowosci w Bawarii. W innych krajach
> zwiazkowych sa tez takie obozy, ale nie na tysiace, lecz pare set osob!
> I tak jest nie od wczoraj, lecz od paru dziesiatkow lat. U nas w miescie
> jest pare domow, w ktorych uchodzcy czekaja na rozstrzygniecia. Magazyn
> fabryczny, ktory sluzyl tymczasowo za taki oboz stoi juz pusty, wiec
> albo mieszkancy zostali przeniesieni gdzie indziej, znalezli sobie inne
> schronienia, albo dobrowolnie lub nie odjechali z powrotem.

W zeszłym roku pomieszkałem sobie jakiś czas w Dusseldorfie. Po drugiej
stronie ulicy był dom przejściowy dla uchodźców. Kilkadziesiąt osób,
może ze 30 czy 40 na czas formalności, kursy językowe czy coś tam.
Dorośli, dzieci... Cały czas ktoś się nimi zajmował.
Otwarty. Bez strażników i drutu kolczastego.
W pobliskim sklepie mówiliśmy sobie "dzień dobry", "jaka ładna dziś
pogoda" i tym podobne pierdoły, a przynajmniej z tymi, co ogarniali te
parę słów po niemiecku czy po angielsku. Mili ludzie, ale trochę smutni.

> [...]
> sa wazne, no i izolacja sie poglebi, ktorej nawet pojawienie sie (bardzo
> popularnego na Zachodzie :-) ) Trumpa nic nie pomoze.
> Jest jednak inna sprawa - tzw. solidarnosc europejska. Jestes w
> klopotach gospodarczych, politycznych, masz kleske zywiolowa, to ci
> pomozemy. Nie chcesz pomagac, to jak zjawia sie "zielone ludziki" ze
> Wschodu, to uslyszycie znane dziadkom "Nikt nie bedzie umieral za
> Gdansk!" Zmusza Holendra, Belga lub Francuza (Niemcow i tak nie
> chcecie), zeby jechali nad Bug? A Jankesow i tak Trump kiedys odwola do

Ikselka ma sposób na zielonych ludzików: drut kolczasty :)

Pozdrawiam
Piotr

32. Data: 2017-06-14 21:21:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:
> [...]
akcja-rosyjskich-wladz-na-pokojowe-demonstracje/kk5e
xm6,

> czemu mi wciąż w tym pisem wyjeżdżasz skoro twierdzę że
> jestem apolityczna?

Bo PiS i Rydzyk to jedyne "argumenty" lewackiej propagandy w praniu mózgów.

33. Data: 2017-06-14 21:32:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 20:47, Ikselka pisze:

> No ale koło szkoły Rydzyka też są czyjeś domy.
> Czyli - koło twojego domu nie, ale koło czyjegoś już tak?

Pomyśl przez chwilę logicznie. Nie ja wybierałem miejscówkę Rydzykowi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2017-06-14 22:11:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 20:52, Aiua40 pisze:

akcja-rosyjskich-wladz-na-pokojowe-demonstracje/kk5e
xm6,

> czemu mi wciąż w tym pisem wyjeżdżasz skoro twierdzę że
> jestem apolityczna?

Piszesz o współczesnej moralności, to wyjeżdżam. Bo to dobry przykład.

> ale czemu ty mi wciąż z katolikami wyjeżdżaj skoro
> nie jestem katoliczką?

Nie jesteś też muzułmanką(?) i jakoś ci to nie przeszkadza pisać o ich
regułach religijnych.

> "pokojowo" czyli jak?

Zdominują katolików ilościowo.

> a co z tymi którzy nie są fanatykami religijnymi, dopuszczasz taki
> podgatunek religijnego człowieka?

Oczywiście. Wielokrotnie o tym pisałem. Nie mam nic przeciwko ludziom
wierzącym.

> a co to znaczy dostawać w dupę od sekty? nie kraść, nie bluzgać, nie
> cudzołożyć i nie dręczyć innych?

Nie wiesz co to znaczy narzucać komuś swoje przekonania religijne?
Tylko religiantom się wydaje, że "nie kraść" ma coś wspólnego z religią
i bez religii się nie da.

> nie chciałam cię urazić. więc jeśli możesz wyjaśnij mi na czym polega
> wasz ateizm?

A czego nie rozumiesz?

> i ludzie religijni potrzebujący do życia i bycia wiary w Boga nie są
> podgatunkiem choć zdaje się że cały czas próbujesz to udowodnić
> wrzucając wszystkich to worka z napisem FANATYK/sekciarz.

Nie odwracaj kota ogonem.
Fanatyk religijny, to ktoś, kto siłą narzuca swoje przekonania
religijne. I jak najbardziej odróżniam ich od ludzi wierzących, ale
najwyraźniej kompletnie ignorujesz to co piszę.

> nie wyższości nad ateistami. bo czy można czuć wyższość do kogoś kto
> urodził się głuchy?

Ręce opadają... W pierwszym zdaniu piszesz "nie wyższości", a w
następnym przeczysz temu, co napisałaś w pierwszym....

Koniecznie chcesz udowodnić, że z religiantami nie da się normalnie
rozmawiać, czy po prostu rozmawiam z jakimś dzieckiem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2017-06-14 22:18:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 20:59, Aiua40 pisze:
> [...]
pl...

> mnie nikt nie bije i bił nie będzie :-)

Ale ogarniasz, że nie jesteś jedyną kobietą w tym kraju?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2017-06-14 22:22:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 21:09, Ikselka pisze:

> No miło że to zauważasz. Naprawdę mi miło, bo to m.in. moja zasługa.

No cieszę się, że w końcu przyznałaś, że to twoja zasługa, że Polska to
zadupie, do którego nikt nie chce przyjeżdżać.

> Urwałeś się z choinki?
> To POLACY zawsze ratowali tyłki Europie. I nie tylko.

Co za megalomania...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2017-06-14 22:25:10

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 22:18, Kviat pisze:

pl...

> Ale ogarniasz, że nie jesteś jedyną kobietą w tym kraju?

a ogarniasz, że nie w każdej religii w tym kraju rozliczenie za grzech
odbywa się przy pomocy puknięcia w konfesjonał i całuska w brudy kawałek
materiału? wątpię.

---
Avast.

38. Data: 2017-06-14 22:35:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 22:25, Aiua40 pisze:

pl...

> a ogarniasz, że nie w każdej religii w tym kraju rozliczenie za grzech
> odbywa się przy pomocy puknięcia w konfesjonał i całuska w brudy kawałek
> materiału? wątpię.

A ogarniasz o czym w ogóle jest tu mowa? Wątpię.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2017-06-14 22:40:32

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 22:35, Kviat pisze:

pl...

> A ogarniasz o czym w ogóle jest tu mowa? Wątpię.

wystarczy. :-) plonk

---
Avast.

40. Data: 2017-06-14 22:42:14

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pogoda" i tym podobne pierdoły, a przynajmniej z tymi, co ogarniali te
> parę słów po niemiecku czy po angielsku. Mili ludzie, ale trochę smutni.

Poznalem przypadkowo jedna rodzine (koniec 2015 lub poczatek 2016).
Dziwnie optymistyczni. Dzieciaki (2 i 3 klasa) opowiadaja jak plyneli
gumowa lodzia, a niemowle spalo. Na poczatku rozmawialismy po angielsku,
a po pol roku juz po niemiecku. Teraz to nawet sms po niemiecku i jakies
ksiazki maja. Ale pierwsze wrazenia to horror. Sala gimnastyczna w
szkole podzielona parawanami, w ktorych stoja lozka. I tak pare tygodni.
Pozniej miesiace w hoteliku, w ktorym ciasnota, winda od zawsze zepsuta,
nawet najmniej wybredny socjalny nie chcialby spedzic nocy. Teraz
rodzina ma mieszkanie socjalne. Dom chyba z poczatku lat 50. Sasiedzi
chyba ok - jacys zasiedzieli Wietnamczycy, Afganczycy, Niemcy,
spokojnie, skromnie. Dzieciaki chodza do szkoly, chlop po kursach
znalazl jakas robote w sklepie, kobieta w jesieni odda mala do zlobka i
pojdzie sie uczyc (gada juz po niemiecku).
Inni nie mieli lepiej - dla jednych w zimie stalo osiedle namiotow jakos
tam ogrzewanych oraz pofabryczny magazyn, na zewnatrz bylo wejscie po
schodach. Teraz juz ani namiotow ani obozu w magazynie nie ma. Czesc
przeniesiono do nowego domu blisko centrum - to sa podobno bez szans na
pobyt, a inni albo wyjechali albo mieszkaja gdzie indziej.
Jak to czasem ogladalem (namioty i magazyn prawie codziennie, bo w
drodze do i z pracy), to dziwilem sie, ze nikt tam nie dostanie swira!
Przed wielu laty w Zirndorfie w obozie przejsciowym to byly przypadki
zabojstw (jakies sprawy miedzy plemienne), a przed obaleniem muru
przesiedlency z NRD gdzies w obozie tez sie zabijali. To naprawde nic
przyjemnego! Choc nie ma uzbrojonych straznikow (u nas byla ochrona,
sami cudzoziemcy) i drutow kolczastych. Koncepcja instytucji totalnych
sie klania.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej