Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).

71. Data: 2017-06-16 08:13:59

Temat: Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> A ja cały czas się zastanawiam, jak zhakować islam.
>
> (ciach pierdoły)

Ile masz dzieci?
No. To już wiesz, co możesz zrobic islamowi.
Jedyny sposób to nie wpuszczać!

72. Data: 2017-06-16 08:15:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:e14e1c88-68c8-467f-9674-87e9f6db9f2f@googlegrou
ps.com...

> PS. Mam na myśli, że jestem z tych Polaków, dla których ziemią świętą jest
> Ślęża, Ałtaj i Himalaje/Tybet, a nie Rzym, Ateny czy Palestyna. Oczywiście
> mówię o marszu cywilizacji turańskiej ;)

> Cały czas żabka krzyczy: "to nie moja sadzawka! wypieram się!". Masz tyle
> wspólnego z Tybetem, co ja z Meksykiem.

A ja z islamem.

73. Data: 2017-06-16 11:32:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2017 o 23:13, Ikselka pisze:

> Wciąż nie stać Cię na uczciwe TAK?

Do tej pory nie rozumiesz, do czego zobowiązał się polski rząd?

Ewa

74. Data: 2017-06-16 12:22:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 czerwca 2017 06:03:15 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> Cały czas żabka krzyczy: "to nie moja sadzawka! wypieram się!". Masz tyle
> wspólnego z Tybetem, co ja z Meksykiem.

Tylko że w Polsce j e s t kultura turańska - opcja eurazjatycka.
W dodatku mocno konkurencyjna i antagonistyczna do rosyjskiej wersji eurazjatyzmu.

Przed wojną w ten nurt wpisywał się m.in. Piłsudski i Sieroszewski
w czasie PRL-u mieliśmy Harbińczyków a obecnie w III RP mamy chociażby
(wcale nie prorosyjskie, wręcz odwrotnie) "Rurociągi" inż. Michałowskiego.

75. Data: 2017-06-16 12:28:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 czerwca 2017 06:05:07 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> struktur Ukrytego Królestwa himalajskiego i zastanawiam się, czy hacking
> islamu nie jest aby możliwy po raz drugi i jak by się to miało odbyć.
===
> Konrad Wallenrod nie zapomniał, kim jest naprawdę. Niestety- większość
> takich Konradów zapominała po drodze i uwierzyła w postać, którą rzekomo
> tylko udawała- stąd mamy dziś np poturczeńców- Bośniaków

Dałeś mi protip, skąd salafizm wchodzi we wstępnie zhakowany islam jak nóż
w masło. Żeby tylko ludzie Wysokiej Azji w Kościele nie zapomnieli, kim są
i nie stali się bardziej ultra montes od np. sedewakantystów.

76. Data: 2017-06-16 12:46:35

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:c0fe03e5-7239-4edc-b056-214d60cf9639@googlegrou
ps.com...
> [...]

w czasie PRL-u mieliśmy Harbińczyków a obecnie w III RP mamy chociażby
(wcale nie prorosyjskie, wręcz odwrotnie) "Rurociągi" inż. Michałowskiego.

============

Feliks Koneczny opisywał kultury, ich cechy, różnice, iterakcje, etc. Czy
Piłsudski był przedstawicielem tej kultury w samym sercu cywilizacji
łacińskiej, jaką była ówczesna Polska- oczywiście nie. Jednakże- jeśli nawet
byś znalazł kilku turańczyk w Polsce- czy nawet jakiś cały, marginalny nurt-
to co niby z tego ma wynikać? Czytałeś Feliksa Konecznego- choćby w
opracowaniach? Jeśli tak, to szybko skorygujesz to swoje twierdzenie.

--
Chiron

77. Data: 2017-06-16 13:05:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 czerwca 2017 12:46:39 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> to co niby z tego ma wynikać? Czytałeś Feliksa Konecznego- choćby w
> opracowaniach? Jeśli tak, to szybko skorygujesz to swoje twierdzenie.

Dlatego, że ja należę do tego niegdyś marginalnego nurtu eurazjatyckiego
i robię wszystko, by się rozrastał. Miałem wybór i jak wybrałem... tak
wybrałem i koniec. Bo tak! ;)

78. Data: 2017-06-16 15:17:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 11:32, FEniks pisze:

> Do tej pory nie rozumiesz, do czego zobowiązał się polski rząd?

Ona to doskonale wie. Tyle, że do tego zobowiązał się "nie jej rząd",
więc ma to w dupie i do tego w pale jej się nie mieści, że można to
zrobić inaczej niż przez pobudowanie obozów koncentracyjnych.

Pozdrawiam
Piotr

79. Data: 2017-06-16 16:21:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Do tej pory nie rozumiesz, do czego zobowiązał się polski rząd?

Dz.U. 1997, Nr 78 poz. 483 - Konstytucja Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 2
kwietnia 1997 r. Rozdział VI "Rada ministrów i administracja rządowa" Art.
151

Obejmując urząd Prezesa Rady Ministrów (wiceprezesa Rady Ministrów,
ministra), uroczyście przysięgam, że dochowam wierności postanowieniom
Konstytucji i innym prawom Rzeczypospolitej Polskiej, a dobro Ojczyzny oraz
pomyślność obywateli będą dla mnie zawsze najwyższym nakazem.

80. Data: 2017-06-16 16:35:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]

Konstytucji i innym prawom Rzeczypospolitej Polskiej, a dobro Ojczyzny oraz
pomyślność obywateli będą dla mnie zawsze najwyższym nakazem."

I dobrze radzę - naucz się na pamięć tego cytatu.

Merkel olana.
Kolejna śmierć na polskim komisariacie!
Ramadan w Kolonii.
No Pasaran