Antybiotyk a solarium

1. Data: 2002-08-19 05:37:31

Temat: Antybiotyk a solarium
Od: "Tomo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są przeciwwskazania chodzienia na
solarium przy jednoczesnym braniu antybiotyku ?
Z gory dziękuję.
Buba

2. Data: 2002-08-19 08:06:34

Temat: Re: Antybiotyk a solarium
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Aug 2002 07:37:31 +0200, Tomo <b...@i...pl> wrote:
> Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są przeciwwskazania chodzienia na
> solarium przy jednoczesnym braniu antybiotyku ?

Nie tylko antybiotyki ale inne leki i zioła też. Mogą być fotouczulaczami
więc można doznać fotodermatozy. Uszkodzenia skóry wywołanego przez
promienie słoneczne.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

3. Data: 2002-08-19 08:55:51

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "living_english_structure"
<l...@o...pl> napisał w wiadomości
...@m...domek.net...

> Nie tylko antybiotyki ale inne leki i zioła też. Mogą być fotouczulaczami
> więc można doznać fotodermatozy. Uszkodzenia skóry wywołanego przez
> promienie słoneczne.

Wlasnie, szczegolnie fluorochinolony (Cipropol, Abaktal), leki p/gruxlicze.

4. Data: 2002-08-20 19:40:25

Od: "Ewka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie, szczegolnie fluorochinolony (Cipropol, Abaktal), leki
p/gruxlicze.

+ czerniak gratis.

Bóle brzucha i krew
Nadgarstki