Antybiotyk---- poradzcie proszę....

1. Data: 2006-07-17 08:57:51

Temat: Antybiotyk---- poradzcie proszę....
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Od soboty mój synek 10 lat dostaje Amoksiklav ze wzg na anginę.Dzisiaj
już gardło go nie boli i temperatura spadła.Powiedzcie mi kiedy może
wyjść na dwór? 25lipca jedzie na obóz.Czy tam ma czegoś unikać -bo to
bedzie tuż po kuracji antybiotykowej. Poradzcie proszę ..... Kasia

2. Data: 2006-07-17 09:10:28

Temat: Re: Antybiotyk---- poradzcie proszę....
Od: "Monika" <5...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA <k...@r...net> napisał(a):

> [...]
> wyjść na dwór? 25lipca jedzie na obóz.Czy tam ma czegoś unikać -bo to
> bedzie tuż po kuracji antybiotykowej. Poradzcie proszę ..... Kasia
------------------------------------
unikać zimnych napojów, podać coś na wzocnienie do tego czasu, bo po
antybiotyku organizm jest osłabiony.

3. Data: 2006-07-17 09:36:51

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):

> ------------------------------------
> unikać zimnych napojów, podać coś na wzocnienie do tego czasu, bo po
> antybiotyku organizm jest osłabiony.

A kiedy można go puścić na dwór?
Kasia

4. Data: 2006-07-17 11:03:22

Od: cvc <c...@0...00> szukaj wiadomości tego autora

KASIA napisał(a):

> A kiedy można go puścić na dwór?
> Kasia
Podawanie antybiotyku nie jest przeciwskazaniem na wychodzenie z domu.
To raczej gorączka i osłabienie jest wskazaniem do pozostania w domu.
Eradykacja tkanki zainfekowanej to jakieś 7-10 dni ( zależy od bakterii
jaką się zaraził) Ja bym pozostawił dziecko w domu aż do czasu wyjazdu.
Przyjąłbym też pełną 10-dniową kurację antybiotyku. Na koloni dziecko na
pewno nie uniknie kontaktu z innymi dziećmi i nowymi szczepami bakteri,
a ze względu na osłabienie immunologiczne na pewno będzie bardziej
narażony na ponowną infekcję. Ale to już twój ryzyk-fizyk. Życzę zdrowia.

5. Data: 2006-07-17 15:04:07

Od: "Monika " <5...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

na dwór może wychodzić
podawaj do tego czasu Echinaceę codziennie, sok z grejfruta(jeśli wypije),
pomyśl co podasz jeśli(odpukać) objawy zaczną powracać, przecież nie
pojedzie z kolejnym antybiotykiem.

6. Data: 2006-07-17 18:11:23

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
> na dwór może wychodzić
> podawaj do tego czasu Echinaceę codziennie, sok z grejfruta(jeśli wypije),
> pomyśl co podasz jeśli(odpukać) objawy zaczną powracać, przecież nie
> pojedzie z kolejnym antybiotykiem.

Antybiotyk konczy mu sie dzien przed wyjazdem. Czy podczas brania
antybiotyku podaje sie leki uodparniające takie jak echinacea czy
grejfrut? Zawsze lekarze zalecaja taką terapie wzmacniajacą po
antybiotykoterapii.
Kasia

Jak czesto badania kontrolne w NFZ?
guz piersi-proszę o wytłumaczenie opisu wyniku
Krzywa przegroda nosowa ?
trzeci migdał?
embolizacja mięśniaków