Re: Antybiotyki

Data: 2007-03-14 13:01:34
Temat: Re: Antybiotyki
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...
dyskusyjnych

> Złe dawkowanie też prowadzi do problemów i mi też o to
> dawkowanie chodziło. Ile razy mam to jeszcze napisać?

Bzdura -wtopiłeś w nieprecyzyjność którą innym zarzucasz i nie chcesz się do
tego przyznać...i tyle! ;P Bo musiałbyś zanegować własną żetelnosć...co
przerasta twoją zdolność samokrytycyzmu. ;)
Po prostu się przyznaj a nie gadaj że ci "też o to dawkowanie chodziło" ;)

;P

> Zauważ, że ja nie dyskutuję "z Tobą". Ja dyskutuję
> na grupie dyskusyjnej i będę zaprzeczał bzdurom tu
> napisanym, niezależnie od tego kto je napisał...
> Na niusach jest tak, że jak ktoś nie skomentuje
> bzdury to ktoś inny może sobie pomyśleć, że reszta
> grupowiczów się zgadza z bzdurami... ja się nie zgadzam
> i o tym piszę. Nie odbieraj tego jednak za chęć
> "dyskusji z Tobą". Jestem daleki od takiej chęci...

Tylko że tej "niechęci dyskusji ze mną" przeczysz odpowiedziami...do mnie
skierowanymi... ;P
Chyba że tak bardzo musisz się przemagać że aż to zapieranie się siebie cię
"uszlachetnia"...co? ;P W twoich oczach napewno uważasz się za wybitnie
szlachetnego i wielkodusznego...że "klękajcie narody" ;)

Za dużo łykałeś w życiu piguł? ;)
Ot co z ludźmi robią antybiotyki! ;P