Antysemityzm jest karany

11. Data: 2013-02-24 13:37:09

Temat: Re: Antysemityzm jest karany
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cinews:kgcovh$elm$1@mx1.internetia.pl...

> Norwid niczego nie wymy l - tylko_opisa _co_si _wok _niego_dzia o.

> demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> Chiron

Polskość ma wśród nacjonalizmu ukryć poczucie-osobiście jestem
śmieciem. Dlatego nagorsze śmieci to prawdziwe polaki, bo mają co za
polskością schować, im większy śmieć tym głośniej krzyczy polską./
ucieczka w abstrakcję/ U pijaków bezdomnym słowo polska, pada kilka
razy więcej niż u kobiet pracujących w kwiaciarni.
Dlatego kibole, które są osobiście patologią ,non stop z kompleksu
niższości przekonują o swojej polskości, ta polskość ma schować
poczucie, że jest się odpadem społecznym.
A ludzie nie oceniają go polskością bo on polską nie jest ,tylko jako
osobę, czyli gówno społeczne.
Dlatego w niemczech odpady społeczne doszły do władzy i mieliśmy
wojujący nacjonalizm.
Dlatego w polsce odpady społeczne terroryzują ludzi ,schowani za
polską- ucieczka od przykrej rzeczywistości w abstrakcje. Brak
równowagi psychicznej

12. Data: 2013-02-24 14:04:48

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 14:37, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
>  Dlatego w polsce odpady społeczne terroryzują ludzi ,schowani za
> polską- ucieczka od przykrej rzeczywistości w abstrakcje. Brak

To tak jak będąc biednym, non stop przekonujesz że masz bogatą ciotkę
i ta ciotka ma być reprezentacyjna, bo się siebie wstydzisz- ucieczka
w abstrakcyjną ciotkę, bo nią nie jesteś, nie jesteś też bogaty .
I tak polskość to ludzie, non stop przekonujący siebie jakie mają
bogate ciotki, a robią to biedaki mentalne i machają sztandarami z
ciotką i zaciekle wyją... ciotka, ciotka, ciotka, ja jestem prawdziwa
ciotka, nie to ja jestem prawdziwa ciotka, głupoty opowiadasz sepleni
bezzębny ja jestem najprawdziwszą ciotką.

13. Data: 2013-02-24 14:20:13

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-24 15:04, outside pisze:

> [...]
> ciotka, nie to ja jestem prawdziwa ciotka, głupoty opowiadasz sepleni
> bezzębny ja jestem najprawdziwszą ciotką.

u Gombrowicza masz patriotyzm, bez wypowiadania słowa patriota.

V.

14. Data: 2013-02-24 14:23:41

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 15:04, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> ciotka, nie to ja jestem prawdziwa ciotka, głupoty opowiadasz sepleni
> bezzębny ja jestem najprawdziwszą ciotką.

I dlaczego mówi się , że polacy są niezrównoważeni psychicznie, bo non
stop część z nich twierdzi- ja jestem bogata ciotka, czyli zamiast-
cześć jestem glob , mówią cześć jestem polakiem/bogatą ciotką/.
Dlatego tu człowiek jak Chiron, Duch, glob , zażółcony jest jakby
niewidoczny, nie trzeba się nimi przejmować, dbać o ich dobro, bo
mentalność jest przesunięta w ja jestem polakiem/ ja jestem bogatą
ciotką/. Dlatego cudzoziemców zawsze to tak elektryzuje, bo dla niego
normalność- to ja jestem Rafał i o tego Rafał państwo prawnie się
troszczy, tu nie ma o kogo, wszyscy są przezroczyści, bo znaczy
najwięcej przesunięcie w abstrakcje: ja jestem bogatą ciotką, czyli ja
jestem polakiem. Dlatego jest tu tak hujowo.

15. Data: 2013-02-24 14:29:27

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 15:20, V <f...@h...com> wrote:

cinews:kgcovh$elm$1@mx1.internetia.pl...

> u Gombrowicza masz patriotyzm, bez wypowiadania słowa patriota.
>
> V.

Im bardziej jestem glob tym bardziej będąc sobą, prezentuje właściwie
polskę , im bardziej nie jesteś sobą czyli polakiem, tym więcej
kompromitujesz polskę. Gombrowicz rozwiązał kompleks polski.

16. Data: 2013-02-24 14:33:39

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-24 15:29, outside pisze:

> [...]
> polskę , im bardziej nie jesteś sobą czyli polakiem, tym więcej
> kompromitujesz polskę. Gombrowicz rozwiązał kompleks polski.

no ja się przecież zgadzam, dostarczam ci paliwo na front :)

V.

17. Data: 2013-02-24 14:44:55

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 15:33, V <f...@h...com> wrote:

cinews:kgcovh$elm$1@mx1.internetia.pl...

> no ja się przecież zgadzam, dostarczam ci paliwo na front :)
>
> V.

Wiem, dlatego odpady społeczne tak lubią chować się za polską, lub za
bogiem. Jestem wstrętny, to założe na siebię polskę lub boga. Niestety
im bardziej ukrywa tym więcej widoczne.

18. Data: 2013-02-24 14:49:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V" <f...@h...com> napisał w wiadomości
W dniu 2013-02-24 11:30, Chiron pisze:
> Użytkownik "V" <f...@h...com> napisał w wiadomości

>Mi chodzi o nowe (wymyślone) spojrzenie na to co już jest. Norwid opisał
>otoczenie na swój -wymyślony przez siebie- sposób. Taki opis -jeśli trafnie
>w danej chwili ujmuje dziedzinę- rodzi w głowach ludzi nowe podejście. Czy
>słuszne, czy nie, to pokazuje czas.
On nie podszedł inaczej do czegoś, co istniało od dawna. On opisał coś, co
powstawało.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

19. Data: 2013-02-24 15:09:13

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 15:44, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Wiem, dlatego odpady społeczne tak lubią chować się za polską, lub za
> bogiem. Jestem wstrętny, to założe na siebię polskę lub boga. Niestety

I teraz podział w polsce.
Idzie między tymi , co się nie wstydzą i tymi z nizin społecznych
którzy się wstydzą.
Czyli jestem sobą i realizuje swoje życie- tu polska nawet
przeszkadza, bo człowiek ma siebie nierealizować, a krakowiaka
tańcować historycznie..... i tych co- jestem patologią,
cwaniakiem ,karierowiczem, więc zakładam na siebie polskę, aby ukryć
kim jestem.
I tak im więcej PIS wyje o polsce, tym bardziej pod spodem
cwaniactwo, przemoc, kradzieże, manipulowanie. Głosujący na pis
dokładnie są tacy sami, więc ubranie szyte przez pisowców, aby mogli
się schować , psychologicznie im pasuje, to głosuje wiocha,
złodziejska i cwaniacka gdzie zawsze kradnie urojony żyd a nie oni. A
polska i wycie polska... ma przykryć kim są. Dlatego tacy sprawiający
wrażenie wariatów, bo nie przebywają w rzeczywistości ale miota nimi
abstrakcja.

20. Data: 2013-02-24 15:46:32

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 16:09, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> polska i wycie polska... ma przykryć kim są. Dlatego tacy sprawiający
> wrażenie wariatów, bo nie przebywają w rzeczywistości ale miota nimi

A nawet myślę że tych co drą się polska polska, polska.. trzeba
zamykać na psychiatryku.
Bo dlaczego tak się siebie brzydzą że chcą być polską, mają problemy
psychiczne-patrz przedmieście krakowskie w warszawie, urwali się z
wioch i psychiatryków i non stop aby przykryć kim są , jak bardzo są
ochydni ..... polska ,polska krzyż, krzyż. Tak bardzo się siebie
brzydzą że muszą się schować za polską za krzyżem. A my widzieliśmy
to co chcą schować. Widzieliśmy wariatów, podpuszczonych
patologicznych cwaniaków, nienawiść z chlewa wiejskiego na siłę
chowająca się za polską, za krzyżem.

W czym macie trudności, jak ktoś się nie myje to usłyszy-pani z dupy śmierdzi.
Zwrot w mediach - obok Palikota, Niesiolowski stal sie "chamem". Co teraz zrobią tzw. Lemingi?
Tenis po żydowsku...
Już nie ma homków:'(
Nasze nieszczęście