Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?

11. Data: 2019-03-31 08:09:22

Temat: Re: Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/03/2019 o 16:08, silvio balconetti pisze:

> Wlasnie robilismy porzadek na tarasie, karczowalem rozne rozrosniete
> krzewy, no i odkrylismy gniazdo szpakow (wyhodowalismy dotad pare
> pokolen szpakow i sikorek). Czy one aby nie stanowia jakiegos zagrozenia
> dla ludzkosci?
>
> Btw. W poblizu sa stawy i tam kupa labedzi oraz kaczek. Kiedys nawet
> chcialem z bliska sfotografowac rodzine labedzia, ale mnie pogonily. Mam
> odtad respekt wobec tych wrednych niemieckich ptakow. :-)

to jest Anglia, tutaj gasior pomaszeruje za toba do domu, labedz jest za
dumny

--
gazebo

12. Data: 2019-03-31 08:10:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/03/2019 o 00:44, Ilona pisze:
> [...]

sluchaja Hendrixa

--
gazebo

13. Data: 2019-03-31 13:08:48

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

ml#!

> z Australia ci sie pomylilo facet, w Anglii rzadko spotkasz rude
> wiewiorki, zezerly je amerykanskie, internet fajna rzecz, ino tylko
> glowy trzeba

Bylismy przed paru laty osiem dni w Londynie i w parkach widzielismy
tylko duze szare wiewiorki. Znajomy Anglik, ktory tutaj mieszka, a
urodzil sie w Londynie, opowiadal, ze za jego dziecinstwa byly rude
wiewiorki. Teraz sa takie same (lub podobne) jak w Grand Canyon.
A u nas czesto spotykamy czarne lub ciemne wiewiorki. Moim zdaniem to sa
cudzoziemki, ale znawcy twierdza i w ksiazce stoi, ze nasze wiewiorki
moga byc jasno rude, rude, a nawet czarne i to ten sam gatunek. Cos
podobnego jak z misiami, ktore widywalismy w Kanadzie i USA - ludzie
spieraja sie, ze to brunatne (brazowe) lub czarne, a one moga byc takie
i takie.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/27972979983/i
n/album-72157670558923650/

PS. Ten monitoring lotow ptakow jest ciekawy. Nasze bociany wybieraja
chyba inna droge? Przed rokiem w Portugalii (Algarve) trafilismy na
okolice, gdzie bylo wiele gniazd bocianich.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/40402048664/i
n/album-72157689088362880/
--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2019-03-31 17:32:14

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Po Brexicie pewnie wróca.
> http://www.londoneria.com/kruki-odlatuja-twierdzy-lo
ndynskiej/

Gadanie. Jako dziecko bylem u znajomych nad granica z Sojuzem i
zazdroscilismy ptakom co nie znaja granic. A wiec nic sie z ptactwem nie
zmieni.
W Gibraltarze mowiono nam, ze dopoki malpy (makaki) tam sa, to Skala
pozostanie brytyjska. Zlosliwe i natretne sa te bestie!
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

15. Data: 2019-03-31 19:29:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 marca 2019 08:07:55 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> z Australia ci sie pomylilo facet, w Anglii rzadko spotkasz rude
> wiewiorki, zezerly je amerykanskie, internet fajna rzecz, ino tylko
> glowy trzeba

Tudzież znacznie większe blond wiewiórki, widać udomowione przez Polaków:
https://youtu.be/fuLBysygv3Y?t=53

16. Data: 2019-03-31 23:54:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/03/2019 o 12:08, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> chyba inna droge? Przed rokiem w Portugalii (Algarve) trafilismy na
> okolice, gdzie bylo wiele gniazd bocianich.

byl problem z rakami, amerykanskie maja szybszy rozrod i sa nosicielami,
nasze rodzime polskie maja inny i dluzszy rozrod, chyba we Wloszech
kiedys wylazly i zaatakowaly hodowlany staw z karpiami

--
gazebo

17. Data: 2019-04-01 00:07:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/03/2019 o 16:32, silvio balconetti pisze:

> [...]
> W Gibraltarze mowiono nam, ze dopoki malpy (makaki) tam sa, to Skala
> pozostanie brytyjska. Zlosliwe i natretne sa te bestie!
bo z Brytyjczykami to nigdy o nie wie sie :)

--
gazebo

18. Data: 2019-04-02 04:30:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-31 08:07, gazebo wrote:

ml#!

> z Australia ci sie pomylilo facet, w Anglii rzadko spotkasz rude
> wiewiorki, zezerly je amerykanskie, internet fajna rzecz, ino tylko
> glowy trzeba

To sie nazywa 'ekspresja genów'.
Ćmy walijskie w terenach uprzemysłowionych, wydobywczych, które pod
koniec XIX wieku zrobiły sie całe czarne, dzisiaj odzyskały dickensowska
szarość.

19. Data: 2019-04-02 04:38:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-31 13:08, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> chyba inna droge? Przed rokiem w Portugalii (Algarve) trafilismy na
> okolice, gdzie bylo wiele gniazd bocianich.

Zdarza się, że niektóre osobniki leca przez Francje.

http://www.bocianopedia.pl/bociany-i-bocki/bociani-r
ok-czyli-od-przylotu-do-sejmikow-i-dalekiej-podrozy/
trasy-wedrowek-europa-afryka/169

Jędraszewski jest homoseksualistą?
Nici z pogrzebu
Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.