Apel do Optymalnych!

1. Data: 2000-04-17 08:37:00

Temat: Apel do Optymalnych!
Od: "Kati (Katarzyna Zajac)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przestancie wreszcie agitowac za swoja ideologia, szanuje Was;-) za upor
i wlasne poglady, ale miejscie tez nieco szacunku dla pogladow innych
ludzi
.
Nikt wam nie zabrania stosowania dowolnej diety, ale te pseudonaukowe
dyskusje
ciagnijcie moze na jakiejs innej grupie...

Proponuje zreszta, specjalnie dla Was, utworzenie odrebnej grupy

pl.***.optymalni

*** - religia
- paranauka itp.

zyczac duzo szczescia z posiadania wlasnego zdania
pozdrawiam

Kati

2. Data: 2000-04-17 09:14:32

Temat: Re: Apel do Optymalnych!
Od: ^ToM^ <t...@f...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ale to wspolczesna medycyna jest pseudonauka.
Racjonalne zywienie to nie jest zadna "ideologia" i nikt tu niczego nie
agituje.
Tom

3. Data: 2000-04-17 10:00:41

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kati (Katarzyna Zajac)" napisał(a):

> [...]
>
> *** - religia
> - paranauka itp.
>
> zyczac duzo szczescia z posiadania wlasnego zdania

Popieram.
Może pl.alt.medycyna?
Krzysztof Okon, MD
Department of Pathology
Collegium Medicum, Jagiellonian University
Kraków, Poland

4. Data: 2000-04-17 10:04:22

Od: "Jaroslaw Laczkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety ale to wspolczesna medycyna jest pseudonauka.
> Racjonalne zywienie to nie jest zadna "ideologia" i nikt tu niczego nie
> agituje.
> Tom

Wow! Dla mnie rewelacja :-)))
Jak rozumiem dieta optymalna jest oparta na niepodwazalnych przeslankach
naukowych, zweryfikowana wieloletnimi badaniami na tysiacach pacjentow.
Natomiast ta cala medycyna konwencjonalna jest do luftu: nie podparta zadna
teoria, zadnymi badaniami, nie weryfikowana codziennym doswiadczeniem. A co
wiecej ci wszyscy lekarze to cyniczni "szamani" naciagajacy ludzi na koszty
(przede wszystkim czekania w kolejce od 5 rano przed poradnia rejenowa).
Dobre, naprawde dobre.
Pozdrawiam, naprawde serdecznie!
--
Jaroslaw Laczkowski
http://www.republika.pl/jarlacz

5. Data: 2000-04-17 10:48:03

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kati (Katarzyna Zajac) napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...pl>...

>Nikt wam nie zabrania stosowania dowolnej diety, ale te pseudonaukowe
>dyskusje ciagnijcie moze na jakiejs innej grupie...
Wsród optymalnych w inecie niestety nie ma lekarzy, choc w naturze tacy
wystepuja stosunkowo licznie. Zadawane przez nas pytania, sa zapewne
niejednokrotnie pseudonaukowe i nawet smieszne, ale takie prawo laików. Do
pseudonaukowej dyskusji, natomiast, dochodzi w zwiazku z udzielaniem
pseudonaukowych odpowiedzi. Jak kogos temat nie interesuje, to przeciez
watku nie trzeba otwierac. Ja tu dyskutuje dla tego, ze oczekuje od lekarzy
rzeczowych odpowiedzi. Niestety sporadycznie cos konkretnego mozna uslyszec.
Jacenty

6. Data: 2000-04-17 12:05:28

Od: "Kati (Katarzyna Zajac)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty wrote:

> [...]
> rzeczowych odpowiedzi. Niestety sporadycznie cos konkretnego mozna uslyszec.

niestety, problem polega na tym ze wy nie dyskutujecie;(
Wy wyglaszacie twierdzenia, pt. "jedynie sluszna prawda", i traktujecie kazdego
kto ma inne zdanie, jak glupka.

Jesli uwazacie ze znacie wszystkie odpowiedzi, to nie zadawajcie pytan, bo to
zadna dyskusja. Co to za dyskusja, ktora otwiera stwierdzenie "Wy sie nie
znacie, bo dieta optymalna jest najlepsza i na wszystko...". Proponuje to
przemyslec.

I jeszcze jedna uwaga, wiecej szacunku dla rozmowcow....

Kati

7. Data: 2000-04-17 13:28:59

Temat: Odp: Apel do Optymalnych!
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ^ToM^ <t...@f...alpha.net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...alpha.net.pl...
> Niestety ale to wspolczesna medycyna jest pseudonauka.

Poniewaz wypisujesz tak koszmorne bzdury to szczerze zycze Ci zapalenia
wyrostka, czy czegos tam w tym stylu. Bedziesz pedzil wtedy do tych
"pseudonaukowcow" i jeczal o pomoc.
SG

> Racjonalne zywienie to nie jest zadna "ideologia" i nikt tu niczego nie
> agituje.
> Tom

[ciach]

8. Data: 2000-04-17 13:41:20

Od: Leszek Poręba <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kati (Katarzyna Zajac)" <m...@p...pl> napisał / wrote:

> [...]

Ja
tu dyskutuje dla tego, ze oczekuje od lekarzy> rzeczowych odpowiedzi. Niestety
sporadycznie cos konkretnego mozna uslyszec.> Jacentyniestety, problem polega na
[...]

Mojemu znajomemu 'optymalnemu' choremu na cukrzycę lekarka prowadząca na wieść o
stosowaniu żywienia optymalnego kazała postukać się w głowę. Nie trafił do niej
argument, że dzięki tej metodzie odżywiania bierze nie 60, a jedynie 15 jednostek
insuliny. Czy zachowanie pani lekarz to nadmiar szacunku dla pacjenta? Pacjent w
takiej
sytuacji, bez względu na to jak mądra jest pani lekarz, jest mądrzejszy od niej.

Leszek Poręba

9. Data: 2000-04-17 23:30:54

Od: Christof <c...@d...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jaroslaw Laczkowski" <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> (przede wszystkim czekania w kolejce od 5 rano przed poradnia rejenowa).

Nie byłbym taki cyniczny. Lekarze i naukowcy nie mogą się już mylić ?
Czy już wszystko jest takie oczywiste ? I czy mimo tych lat badań ludzie
nie mogą odnosić wrażenia że medycyna drepta w miejscu ? Nie znając
przyczyny i sposobu leczenia tylu chorób ? Mimo tysięcy badań na
tysiącach pacjentów. Może jednak gzieś tkwi błąd w sztuce. Niezła pewność
siebie jak na naukowca.

Krzysiek

10. Data: 2000-04-18 00:05:51

Od: "Pawel Ostaszewski" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Pacjent w takiej
>sytuacji, bez względu na to jak mądra jest pani lekarz, jest mądrzejszy od

Kto to jest "pani lekarz"??

Pawel

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

Leczenie wad kręgosłupa
Re: palenie a karmienie
Plamica Schonleina-Henocha
czy jest mozliwosc wyleczenia wzroku w 100%
Krwawienia międzymiesięczne !