Apel do wszystkich!

1. Data: 2002-05-29 21:28:03

Temat: Apel do wszystkich!
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu chce powiedziec, ze nie probuje tym postem nikogo urazic, tylko chce
abysmy sie troche zastanowili i pomysleli nad tym co robimy. Aha, i nie
mowie teraz o osobach zupelnie nowych, ktore nigdy nie byli na grupie i
pisza po raz pierwszy - ten temat juz walkowalismy tysiace razy, choc nie
znaczy, ze ich to nie dotyczy.

Poczatek dyskusji byl w watku "nalesniki" 29.05 16:53, ale moim zdaniem to
jest dosyc bolacy temat na naszej grupie, wiec chcialabym aby wszyscy sie
wypowiedzieli.

> A ile mozna sie usmiechac? Przeciez od tego robia sie zmarszczki ;-)
> Nalesniki byly wczoraj, wiec chciec ich znow dzisiaj, to juz nie kazdy
> zoladek wytrzymuje... juz nie mowiac o biednych nerwach Bozenki ;-)
> Lilla

Dzieki, Lillo, za zrozumienie :o)) Jezeli chodzi o moje nerwy, to sa na
szczescie jeszcze ok :o))) , ale jak codziennie ktos bedzie chcial
nalesniki, pizze, KFC, gofry, tiramisu albo golonke, to dlugo nie pociagne
;o))) Wtedy pamietajcie, ze lubie dlugie ciemno czerwone roze ;o)))

A tak na serio, to mam super kolezanke, ktora jest zakochana w gotowaniu,
pichceniu, smazeniu i smakowaniu, a nie moze nas czytac, bo jest modemowcem
i zbyt drogo ja to kosztuje. Przypuszczam, ze wiele jest wsrod nas
modemowcow, wiec spojrzmy z ich punktu widzenia. Jest naprawde wkurzajace,
gdy ktos sciaga post tylko po to, aby jeszcze raz przesledzic cala
dyskusje - bo poprzednik nic nie wycial i przeczytac "tak masz racje" albo
":o))))" . Czy Was to nie denerwuje? Ja osobiscie mam stale i bardzo szybkie
lacze do Internetu, wiec mi zupelnie nie robi zadnej roznicy czy sciagam KB
czy MB, to i tak trwa sekundy, ale bardzo meczace jest czytanie
niepowycinanych postow albo gdy przewijam post w rozne strony i nie moge
znalezc odpowiedzi, bo piszacy odpowiada nie za cytowanym tekstem, a np.
przed lub laczy to tak, ze cytat i odpowiedz stanowia calosc... I wez tu,
prosty czlowieku, badz madry...

W zwiazku z powyzszym powaznym problemem proponuje szanowac innych i:
- ciac cytaty, zostawiajac tylko tekst, na ktory odpowiadmy
- odpowiadac pod cytatem, ale nie laczyc wszystkiego w calosc - jeden
"enter" moim zdaniem zupelnie wystarczy
- wpisywac (OT) w naglowkach postow nie dotyczacych gotowania
- wpisywac (P) w naglowkach postow zawierajacych przepisy i usuwac te
literke, gdy przepisu nie ma.
- zmieniac naglowek, gdy zmienia sie temat dyskusji - czesto jest tak ze
zaczynamy z ciasta a konczymy na sledziach lub ogorkach kiszonych.

To na razie chyba tyle. Prosze uzupelnic liste, jesli o czyms zapomnialam.

Takze chce powiedziec, ze od tej chwili zaczynam agresywna walke z tym
problemem! Gdy tylko przeczytam nie powycinany post, to natychmiast na priv
(aby nie zasmiecac grupy) wysle maila z upomnieniem. Bardzo prosze sie nie
obrazac, to nie jest tak, ze tego kogos osobiscie nie lubie, ja poprostu nie
lubie braku szacunku dla czasu i wysilku innych osob.

No to tyle chcialam powiedziec. Przepraszam, ze takie dlugie wyszlo. I
jeszce raz prosze sie nie obrazac, a tylko sie zastanowic.

Bardzo lubie te grupe i wszystkich kto tu zaglada, pewnie dlatego tak
bolesnie reaguje...

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie i cieplutko :o)))

Bozenka z Wilna :o)
Warszawa - Wilno

P.S. Celowo nie wpisalam (OT) w naglowku, poniewaz nie uwazam to za (OT).

ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2002-05-29 22:10:55

Temat: Re: Apel do wszystkich!
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 May 2002 23:28:03 +0200, "Bożena"
<b...@s...pw.edu.pl> wrote:

ciach

> [...]
>Warszawa - Wilno
>
>P.S. Celowo nie wpisalam (OT) w naglowku, poniewaz nie uwazam to za (OT).

Jahwol !!!
Poniatno!!!
BTW - poinformuj kolezanke o tzw "off line" czytaniu ....
;-)))))))
Wyluzuj....

Art(Gruby) {California}
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-05-30 03:15:25

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ad3h4u$5v9$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
priv
> (aby nie zasmiecac grupy) wysle maila z upomnieniem.

ała, paluchy Cię rozbolą od upominania ;-))) Toć to nawet starym wydrom
zdarzają się wpadki, ale działaj, działaj, pewnie i ja czasem dostanę po
nosie za jakieś głupoty :-)
A tymczasem obwieszczam jak powyżej: jawol, poniatno, się postaram stosować
;-)))

całuski
Wkn&fruwający szczur biurkowy :)

1. Data: 2002-05-30 06:59:38

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ad3h4u$5v9$...@s...icm.edu.pl...

<ciach>

> [...]
> Warszawa - Wilno
>
> P.S. Celowo nie wpisalam (OT) w naglowku, poniewaz nie uwazam to za (OT).

Popieram i ja osobiscie postaram sie wszystkiego pilnowac, choc nie raz mi
sie zdarza zapomniec o (P) itp. Troche pozamiatac trzeba i gratuluje, ze
przyjelas na siebie taka niewdzieczna role. Ustawiam sie w dwuszeregu w
poczuciu wyzszej koniecznosci!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-05-30 10:55:19

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - zmieniac naglowek, gdy zmienia sie temat dyskusji - czesto jest tak ze
> zaczynamy z ciasta a konczymy na sledziach lub ogorkach kiszonych.

A mnie się to bardzo nie podoba i sie nie będę stosować.
Proponuje tym, co się ze mną nie zgadzają, po prostu założyć filtr na posty
z moim zdresem.
A tym, co się denerwują, ze ktoś chce przepis na kfc, golonke, tiramisu i
inne pyszności, kubek melisy.
Bo ja lubię gadac i gadać, a nie stosowac sie do reguł.
Aha - lubię jeszcze gotować o gadac o gotowaniu.
A pl.rec.kuchnia lubię zas przede wszystkim [a jestem tez na wielu innych
grupach] za tą właśnie niezobowiązującą atmosferę.
I już!

grzesio
ps. przypominam, ze jakiś czas temu proponowałem, żeby ktoś się zgłosił na
goryla - odzem był znikomy....

1. Data: 2002-05-30 11:41:46

Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Takze chce powiedziec, ze od tej chwili zaczynam agresywna walke z tym
> problemem! > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ad 1. Ja też jestem modemowcem i nie bardzo rozumiem. Czytam 5 grup +
CafeZaSłupem, ściągam to wszystko za pomocą Outloock Express'a do czytania
offline, jednocześnie wysyłając odpowiedzi i nie kosztuje mnie to więcej niż
jeden impuls telefoniczny ( 0,35 pln ) dziennie. ( od 18 do 8 rano impuls
trwa 6 minut )

ad 2. Don Kichot w spódnicy? Życzę powodzenia :-))

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

1. Data: 2002-05-30 12:00:25

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> A pl.rec.kuchnia lubię zas przede wszystkim [a jestem tez na wielu innych
> grupach] za tą właśnie niezobowiązującą atmosferę.

Walsnie!
Teraz jest super (odnosnie naglowkow, bo z cytatami to wiadomo...) i
najlepiej zeby tak zostalo a nie bylo uporzadkowane jak w encyklopedii...

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-05-30 12:08:02

Od: "grzela" <s...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lubie braku szacunku dla czasu i wysilku innych osob.
>

> Z całym szacunkiem dla Bożenki, długa ciemno czerwona róża - dla Grzesia
Ostrowskiego :o)))
Pozdrawiam - Grzela.

---

1. Data: 2002-05-30 12:50:07

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Celowo nie wpisalam (OT) w naglowku, poniewaz nie uwazam to za (OT).

moze nie OT ale (dlugie) by sie przydalo ;-)
Pozdrawiam.

Dominik.

Re: Kto zna najfajniejszy przepis na danie z JAGÓD?
Sklad alkocholu
Karkowka na grilla malo pracochlonna
Salatka piekna, zdrowa i kolorowa
Najsilniejszy środek na przeczyszczenie ?