Re: Arogancja ludzi Walesy

Data: 2008-12-04 13:58:11
Temat: Re: Arogancja ludzi Walesy
Od: tren R <t...@p...pl>

Flyer pisze:
> tren R; <gh8ko6$4dp$1@news.onet.pl> :

> Jak co? Jak na razie nie ma żadnego faktu pt. "Sikorski został
> zamordowany". W Twojej wypowiedi brakowało słowa "załóżmy, że", które
> oznacza, że odnosisz się do treści abstrakcyjnej. Przecież nie będę
> rozmawiał o czymś, co faktem nie jest, jak o fakcie. ;>

chłopaku, je nie twierdzę że był zamordowany albo że nie był...
mówię tylko, że znajomość takiego faktu zmienia rzeczywistość.

> Nie, nie zmieniło. Ale mógłbym zarządać zwrotu mienia i wypłaty
> odszkodowania.

i to jest również zmiana rzeczywistości.
a dodatkowo zmieniłbyś optykę. przejrzał na oczy i zrozumiał, dlaczego
tak często sąsiad wysiadywał na podwórku. mówił że pilnuje twojej
chałupy. co więcej - mógłbyś sie na przyszłość zabezpieczyć przed
następnym ufo. nie byłbyś tak łatwowierny.

trochę śmieszne jest, że twierdzisz, że posiadanie wiedzy nie wpływa na
rzeczywistość.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"