Re: Artykuł na stronie

From: "Pawel Z. Kosmeda" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Artykuł na stronie
Date: Sun, 13 Jan 2002 09:02:29 +0100

"Wiesław Kaniowski" <o...@p...onet.pl> wrote in message
news:a1ose6$r8j$1@news.tpi.pl...
> Informuję, że dzisiaj (sobota, 12 stycznia) zamieściłem na stronie
> http://optymaln.republika.pl kolejny artykuł z "Dziennika Zachodniego".
Jest
> to odpowiedź dra Kwaśniewskiego na list czytelnika.

Witam.

Przeczytalem ten artykul z ciekawosci, co tez takiego dr Kwasniewski ma do
powiedzenia na tematy poza zywieniowe. Zaciekawil mnie szczegolnie fragment
wypowiedzi nt pensji lekarskich. Czy dr Kwasniewski rowniez nie widzi tego,
iz system wynagradzania lekarzy jest w medycynie, nazwijmy to zachodniej, po
prostu chory? Przeciez placimy lekarzowi wtedy kiedy zachorujemy. Co
oznacza, ze zeby on zarabial my musimy chorowac. O ilez rozsadniej
rozwiazali to juz dlugo przedtem Chinczycy. W tradycyjnej medycynie
chinskiej lekarz oplacany jest wtedy kiedy rodzina jest zdrowa. I on pilnuje
tego zeby nikt nie chorowal. Jesli ktos zachoruje, znaczy to ze cos
przeoczyl i nie nalezy mu sie zaplata. Faktem jest, ze medycyna chinska ma
bardzo rozbudowana sfere diagnozy.

Co Panstwo o tym sadzicie?

Pozdrawiam

Pawel Z. Kosmeda