Arytmia

11. Data: 2003-10-17 07:38:00

Temat: Re: Arytmia
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmo5ff$6dk$...@a...news.tpi.pl,
Agassa <a...@w...pl>:

> mam przeświadczenie o wadzie serca /staram sie tego wadą nie nazywać
> :)/ i już jakoś ostrożniej do tego podchodzę .

I slusznie, ze tak nie nazywasz.
Tylko pozbadz sie tego przeswiadczenia.

> nie do końca ufać lekarzom

Niestety dobra rada. Zaufanie trzeba miec, ale nie bezgraniczne. Nie dotyczy
to tylko porad w internecie, ale takze w gabinecie.

> Nie chcę obrażać lekarzy ale to akurat mnie
> spotkało :((

Mnie rowniez. Nie raz.
Dlatego uwazam, ze trzeba sie interesowac wlasnym zdrowiem i lekarzy swoich
pilnowac, bo to tylko ludzie.

--
Robert

12. Data: 2003-10-17 08:00:43

Od: "Agassa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I slusznie, ze tak nie nazywasz.
> Tylko pozbadz sie tego przeswiadczenia.

Pracuję nad tym intensywnie i widać efekty ,narazie pozbyłam sie arytmii ale
kto wie czy nie wróci -staram sie o tym nie mysleć w ten sposób,chyba
najlepiej w ogóle o tym nie mysleć , choć to jest trudne.

pozdrawiam A.

<CHOROBA LEŚNIOWSKIEGO-CROCHNA>
ból stóp
"Nie musisz sie jakac! Kazdy typ jakania mozna zastapic plynna mowa"
Kwadratura koła
soczewki i astygmatyzm