Arytmia a sklad pożywienia

11. Data: 2004-05-26 20:23:11

Temat: Re: Arytmia a sklad pożywienia
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@a...pl (jaico?) wrote:

> Czy dieta Atkinsa jest dieta Kwasniewskiego? Czy kazda dieta
> niskoweglowodanowa jest dieta Kwasniewskiego?
> Ciekawie to brzmi Dieta Atkinsa znana w Polsce jako dieta Kwasniewskiego.
> Nawet dziennikarze nie wiedza co pisza, a moze nie rozumia co czytaja.

Tomasz wielokrotnie na tej grupie przyznawał się do stosowania DO.
Dopiero kiedy dieta przestała odnosić oczekiwany skutek została
przemianowana z "optymalnej" na "niskowęglowodanową".

Pozdrawiam,
Karola

12. Data: 2004-05-26 21:10:01

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:vt9fo1-1qg.ln1@x86.one.pl pisze:

> [...]
> Ciekawie to brzmi Dieta Atkinsa znana w Polsce jako dieta
> Kwasniewskiego. Nawet dziennikarze nie wiedza co pisza, a moze nie

Specjalnie dla tych, ktorzy "nie rozumia co czytaja":
http://tinylink.com/?sARFGLA9iu
http://tinylink.com/?77gOAeDMSu
http://tinylink.com/?sQ6LHNld8c
http://tinylink.com/?CHyoOD28w8
http://tinylink.com/?jkaK9PEsD1

13. Data: 2004-05-27 22:42:12

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in message

> Specjalnie dla tych, ktorzy "nie rozumia co czytaja":
> [...]

No musi, co DO nie jest panaceum na wszystkie choroby. Czujny jesteś Cooler,
przyznaję.

14. Data: 2004-05-28 06:23:10

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Alex Kay w wiadomości news:c95qsh$nf6$1@news.onet.pl pisze:

> No musi, co DO nie jest panaceum na wszystkie choroby. Czujny jesteś
> Cooler, przyznaję.

ORMO czuwa ;)

15. Data: 2004-05-28 07:19:15

Od: d...@a...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> ORMO czuwa ;) Chyba przysnelo.
Dzieki Marcin. Przeczytalam.Faktycznie Tomasz pisze ze jest na DO.Tylko
nie rozumie skad te zupy na rosole z kury zaprawiane smietana 18%. JK
pisze wyraznie o smietanie minimum 30%, a drob jezeli to zeby bylo
smieszniej ( nadziewany slonina) Ser bialy tlusty, najlepiej z tlusta
smietana.
Wiec chyba dieta Tomasz to nie DO ( chyba ze zwana dieta Atkinsa ).
Pozdrawiam. Dana

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

16. Data: 2004-05-28 08:26:01

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Wiec chyba dieta Tomasz to nie DO ( chyba ze zwana dieta Atkinsa ).
> Pozdrawiam. Dana

wygrałem zakład :-))))))))))) jestem bogatszy o 50 pln które dzisiaj
przeznaczę na piwo :-)))))), a już traciłem nadzieje że tekst tego typu nie
padnie w tym wątku.

optymalni jesteście bardzo przewidywalni i działacie wg schematów. żal mi
was :))

dziękuję Dana za poprawienie mi humoru już na początku łykendu i oczywiście
dzięki za piwo które wypije bez uszczuplania własnych funduszy

17. Data: 2004-05-28 08:39:53

Od: d...@a...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> [...]

> dziękuję Dana za poprawienie mi humoru już na początku łykendu i oczywiście
> dzięki za piwo które wypije bez uszczuplania własnych funduszy

Zapomniales ze ja tez po swojemu jestem optymalna? Zostaw pewna czesc
szmalu, ja tez bym sie chetnie napila piwa.Kto ci stawia piwo?

18. Data: 2004-05-28 08:45:11

Od: d...@a...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> [...]

> dziękuję Dana za poprawienie mi humoru już na początku łykendu i oczywiście
> dzięki za piwo które wypije bez uszczuplania własnych funduszy

Przetlumacz na polski swoj tekst, bo nie bardzo kumam.

19. Data: 2004-05-29 09:07:39

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czarnyjanek wrote:

> Przetlumacz na polski swoj tekst, bo nie bardzo kumam.

DO jest OK to Tomasz albo żle stosował DO albo nie był na DO :-)

PS żaden doświadczony doradca żywienia optymalnego już takiego gola sam
sobie nie strzeli na pmd. ale jak widać zjawi się co jakiś czas ktoś nowy
który wystawi się na śmieszność z takim tekstem.twój tekst był już
wielokrotnie obsiewany tu na grupie i nie jest to żadna nowość.

20. Data: 2004-05-30 12:40:29

Od: d...@a...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> [...]

> który wystawi się na śmieszność z takim tekstem.twój tekst był już
> wielokrotnie obsiewany tu na grupie i nie jest to żadna nowość.

Dzieki. Czuje sie calkowicie zdolowana, chyba za stara jestem na te
zabawy.Jaki doradca zywienia?
pozdrowienia

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

wczoraj TVP3 - program o otylosci
morele a potas
dieta hardwardzka