Aseksualnosc

1. Data: 2006-01-31 22:24:07

Temat: Aseksualnosc
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, przeglądając zasoby sieci przypadkowo trafiłem na te stronę -
http://aseksualnosc.freesite.org/ - (nigdy nie wiadomo co to google
wyrzuci w wyniku) i tak z ciekawości; myślicie, ze to co tam wypisują to
prawda i czy jeżeli tak to drugie pytanie. Czy da sie to leczyć?

--
Pozdrawiam Mateusz

2. Data: 2006-01-31 23:05:50

Temat: Re: Aseksualnosc
Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrzuci w wyniku) i tak z ciekawości; myślicie, ze to co tam wypisują to
> prawda i czy jeżeli tak to drugie pytanie. Czy da sie to leczyć?

Kto zrobił ta stronę?
Nie da się tych polskich krzaczków czytać.
Cancer

3. Data: 2006-01-31 23:10:20

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto zrobił ta stronę?
> Nie da się tych polskich krzaczków czytać.

No nie ja, ale lepszej nie znalazłem.

--
Pozdrawiam Mateusz

4. Data: 2006-02-01 06:01:54

Od: Je Suis Cuisnner <n...@t...time> szukaj wiadomości tego autora

> Kto zrobił ta stronę?

Nawiedzona Duchem Swietym katechetka z podlaskiego.

5. Data: 2006-02-01 10:46:22

Od: "Asica" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Nawiedzona Duchem Swietym katechetka z podlaskiego.
O tak, sa tam takie. Bogu dzięki nie mam już z nimi styczności. Za to
katecheci - rewelacja.

czarne napisy
Utrata przyjaciela
Mózg - zrób to sam (jak Adam Słodowy)