Re: Atak na dzieci - Manchester.

Data: 2017-05-24 18:36:05
Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Kviat

W dniu 2017-05-24 o 10:04, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> I zastosowałes go by przykryć fakt ze merytorycznie nie masz nic
> sensownego do powiedzenia w temacie.

Nie. Zastosowałem go, żeby wyśmiać.
W tym temacie nie ma nic merytorycznego, więc nie było potrzeby żeby coś
przykrywać.

> Choćby ów sarkazm był
> najwyższych lotów, ze względu na to co ma przykryć nie może być
> przeze mnie potraktowany tak jak byś oczekiwał.

To straszne. Wywołałeś u mnie depresję trwającą całe dwie minuty.
Tak bardzo liczyłem na twoje zrozumienie, że nie wiem czy się podniosę
po takim ciosie.

> Spoko, z czasem ustali się co ci tam naprawdę pod kopułą się miesza:)

Kurde. Myślałem, że jest to oczywiste od samego początku.
I znowu się pomyliłem...

> Czyli nic takiego nie powiedziała

Czytaj mi z ust: "Łopatologicznie: oczywiście, że nie powiedziała
dosłownie :)"

> a mamy do czynienia tylko z
> ciągiem twoich skojarzeń. Reasumując tworzysz jakieś pokraczne
> skojarzenia,

Do tego momentu prawie się zgadza. Ale tylko ci się wydaje, że są
pokraczne.
Nie wszystko czego nie rozumiesz jest pokraczne.

> wkładasz je ludziom w usta ze niby to mówili,

Wiesz... każdy, kto potrafi czytać widzi co ona napisała. I widzi, że te
skojarzenia to ja napisałem. Można to w każdej chwili sprawdzić.
Ufff... A już myślałem, że nie da rady bardziej łopatologicznie...

> po czym mieszasz za "te słowa" ludzi z błotem.

Nieprawda. Mieszam z błotem za _jej_ słowa, przy pomocy skojarzeń
(mojego autorstwa).

> Innymi słowy tworzysz
> nieistniejace problemy by móc z nimi dziarsko walczyć.

Nie rozpędzaj się tak :) Przecież to nie ja chwalę Putina.
Chyba nie chcesz powiedzieć, że zamordyzm Putina to nieistniejący problem?

> I tu już
> można się zacząć powoli zastanawiać, cóż to za psychiczne
> skłonności kierują twoim zachowaniem.

I co ci wyszło? Że Putin to przemiły starszy pan, który poświęca się dla
narodu walcząc z terroryzmem?
Masz poważny problem jeżeli tak myślisz... i nie ja ten problem
wymyśliłem :)

> Myślę, że nieco wyżej wystarczająco jasno się odniosłem.

Oczywiście, że wystarczająco.
Myślisz, że tak bez powodu życzę powrotu do zdrowia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr