Re: Atak na dzieci - Manchester.

Data: 2017-05-27 09:39:40
Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ogb8d7$lf5$1@node2.news.atman.pl...

> Jasna sprawa, tylko mi chodzi o "Ahmedów", a nie o nacje zbliżone
> kulturowo z którymi integracja nie stanowi problemu. Jak pisałem w poście
> na który odpowiadasz, nie wątpię że przypadki takiej pozytywnej integracji
> z "Ahmedami" są, ale kwestię postawiłem inaczej - czy to wyjątek czy
> reguła. Koleżanka, która pracuje w Paryżu ma prawdopodobnie do czynienia z
> osobnikami przybyłymi jeszcze przed niedawnymi falami uchodźców/imigrantów
> (zgaduję oczywiście). Tych którzy ostatnio masowo przybyli, z tego co mi
> wiadomo upycha się po jakichś obozach. Tu działa skala zjawiska. Przybysz
> [...]

Dziwne. Mam koleżankę, która od lat 80 pracuje w Paryżu jako nauczycielka
(łaciny). Opowiadała nam rzeczy, które wtedy nas dziwiły. Jak np to, że
chłopakowi- arabowi można i należy w pewnym momencie strzelić w gębę- i
dyrekcja na to po cichu daje przyzwolenie. Dlaczego? No bo jak nie- to
będzie dążył niczym piesek alfa- do zdominowania jej. Oczywiście- gdyby tak
potraktowała białego chłopaka- wywalili by ja ze szkoły. O jakiejkolwiek
integracji mowy (przynajmniej wtedy) nie było. No cóż- Feliks Koneczny to
przewidział: na danym terenie może być wyłącznie jedna cywilizacja
dominująca. Inne muszą się jej podporządkować. Gdy jednak próbuje się
pomieszać te cywilizacje (sławetna integracja)- to wtedy następuje coś w
rodzaju bastardyzacji tej wyższej. Czy coś innego obserwujemy teraz we
Francji czy Niemczech? Nawet, gdyby w jakiś sposób ktos na podobieństwo
Adolfa H. oczyścił te społeczeństwa- mentalnie długo by się nie podniosły ze
swojego "zbastardyzowania". Może to szansa dla nas?

--
Chiron