Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

101. Data: 2000-01-27 14:29:36

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To twoje slowa:
"Wiesio tylko czeka na reakcje, zeby rozdeptac pózniej Ciebie, i niewazne,
czy masz racje" - wnioskuje z tego ze ty uwazasz ze masz racje i negujesz
wszystkie inne wypowiedzi, tylko sie zloscisz na biednego Wiesia ktory
przedstawia rozne poglady.

102. Data: 2000-01-27 14:31:58

Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eutanazy Sercxemulo <s...@f...net.pl> napisał(a) w artykule
<3...@f...net.pl>...

> Nie istnieja takie rzeczy. Jest tylko dosc duza ilosc sposobow na
niszczenie
> organizmu.

wytlumaczmi jak niszczy organizm prezerwatywa, scierajac napletek
Qba
uzywale jakis srodków antykoncepcyjnych, a ciupciales juz poza tym ?????
:))))

103. Data: 2000-01-27 14:33:27

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:yAYj4.12221$H...@n...tpnet.pl...

> Mozna tez dokonac sztucznego zaplodnienia (plemnik + jajo = zarodek) a
> pozniej calosc bedzie mozna wychowac w probowce.
------------------------

ROTFL!
Ciekawe, czy będzie dobrze wychowane???

Czy w zwiazku z tym plemnik
> nie jest juz czescia czlowieka (nowo powstalego)? i czy nie nalezy tak go
> przechowywac aby nie grozila mu smierc!

To Ty nie wiesz, ze plemniki to takie małe ludziki ;-)))) (Wiesiu,
specjalnie dla Ciebie podpowiedź: Woody Allen: "Wszystko, co chcielibyscie
wiedziec o seksie...")
Ewa

104. Data: 2000-01-27 14:34:49

Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eutanazy Sercxemulo <s...@f...net.pl> napisał(a) w artykule
<3...@f...net.pl>...

> A czy twoja reka to Ty? Zdaje sie ,ze chcesz odwrocic kota ogonem.
> Ja mowie o zywym organizmie, czlym. Wiesz to ciekawe my tu sie spieramy a
> jakos biolodzy nie maja takich problemow, mowia osobnik (zygota) i juz.
> To jest czlowiek. Caly, ze wszystkimi funkcjami. To tak jakbys sie
spieral
> widzac rozszczepione swiatlo w pryzmacie, czy tu juz jest czerwony czy
juz
> nie.

a slyszale o naturalnych poronieniach i ze tylko jedna na 6 zaplodnionych
komorek jajowych przezywa
a biolodzy nie sa jak ty pewni
Qba

105. Data: 2000-01-27 14:35:52

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qba <q...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bf68d3$633885a0$7d3c00c8@stajkom...

> [...]
> juz
> >
> a slyszale o naturalnych poronieniach i ze tylko jedna na 6 zaplodnionych

A wiesz, że 100% ludzi umiera?
Ewa

106. Data: 2000-01-27 14:35:56

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za rzeczowa wypowiedz wyczerpujaca poruszone przez ciebie
zagadnienie :)))

107. Data: 2000-01-27 14:38:15

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
A wiesz, ze 100% ludzi sie rodzi?

108. Data: 2000-01-27 14:38:39

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:gJYj4.12274$H...@n...tpnet.pl...
> Dziekuje za rzeczowa wypowiedz wyczerpujaca poruszone przez ciebie
> zagadnienie :)))

Prosze uprzejmie ;-)))
Ja też nie doczekałam się odpowiedzi na pytanie: kiedy płód jest "w pełni
ukształtowany"?
A co do "plemników jako potencjalnych ludzi", odsyłam (ponownie) do
podręczników, rozdział "Rozmnażanie ssaków".
Ewa

109. Data: 2000-01-27 14:38:56

Od: "Gosia" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz specyficzne metody wyrażania poglądów.
Niestety uważam /podobnie jak E.S./ że to tylko bełkot.
Nie uważam że jesteś jak się sam określasz "biedny"
Nie znam Cię, i szczerze się z tego cieszę.
Wiele osób na liście ma inne od moich poglądy- szanuję to.
Nie tylko ja nie mogę pojąć Twoich "poglądów"
A może ich wcale nie masz?.......

110. Data: 2000-01-27 14:39:56

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz, ze 100% ludzi sie rodzi?

Chyba, że ich ktoś wcześniej "usunie" :-(((
Ewa

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA