Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

111. Data: 2000-01-27 14:40:23

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jan 2000, Wiesio wrote:

/---monika--- napisa

112. Data: 2000-01-27 14:41:52

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewam ze rozmawiam z bladynka. Czy sie myle?

113. Data: 2000-01-27 14:43:49

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości:

>Chyba, że ich ktoś wcześniej "usunie" :-(((

Czlowieka mozna "usunac" dopiero po urodzeniu.

114. Data: 2000-01-27 14:50:06

Od: "Qba" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie <r...@b...gnet.pl> napisał(a) w artykule
<cJYj4.12273$Hi2.285167@news.tpnet.pl>...

> Użytkownik Qba <q...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:01bf68d3$633885a0$7d3c00c8@stajkom...

> A wiesz, że 100% ludzi umiera?
> Ewa

to mówiłaś ty czy twój jajnik
co ma jedno do drugiego to niewiem ale może masz jakś argumentacje
przeciwko mojej
Qba

115. Data: 2000-01-27 14:50:37

Od: "Gosia" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze Wiesio jest blondynka?

---monika--- napisał(a) w wiadomości: ...
On Thu, 27 Jan 2000, Wiesio wrote:

/---monika--- napisał(a) w wiadomości: ...
/>Nisko sie cenisz Wiesiu
/
/a co masz na mysli bo z kontekstu nie mozna wywnioskowac?

Nie mozna? No dobrze, to ci wytlumacze - przyrownales sie do glizdy.
Podpowiem od razu, ze w sposob posredni.

monika
_ _ ____________
( ! )onika__________|rochimczuk
_______________________________
http://info.fuw.edu.pl/~trochim

116. Data: 2000-01-27 14:52:05

Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jan 2000, Gosia wrote:

/Wiesio tylko czeka na reakcje, zeby rozdeptac p

117. Data: 2000-01-27 14:56:51

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siebie nie przyrownalem do niczego, naucz sie rozumiec czytany tekst;
do glizdy przyrownalem kawalek miesa wyciagniety z brzucha kobiety zanim
przeksztalci sie on w czlowieka i urodzi (wszystko zaczyna sie od jednej
komurki wiec moze lepsze byloby przyrownanie do rozwielitki,
pierwotniaka....).

118. Data: 2000-01-27 15:05:10

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To masz teraz duzo wolnego. Chodzisz do podstawowki?

119. Data: 2000-01-27 15:08:14

Od: "Gosia" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie
Goska
---monika--- napisał(a) w wiadomości: ...
On Thu, 27 Jan 2000, Gosia wrote:

/Wiesio tylko czeka na reakcje, zeby rozdeptac pózniej Ciebie, i niewazne,
/czy masz racje, on chyba taki juz jest.
/Wyjatkowo zly ma dzien, albo to cecha charakteru.
/Goska

Gosia,
To jest cecha wieku a nazywa sie zabijaniem nudy.
(Jesli sie nie myle to w tym tygodniu ferie szkolne sie zaczely)

pozdrawiam -- monika
_ _ ____________
( ! )onika__________|rochimczuk
_______________________________
http://info.fuw.edu.pl/~trochim

120. Data: 2000-01-27 15:49:05

Od: "JaS" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Resselowie <r...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:XGYj4.12262$H...@n...tpnet.pl...
> To Ty nie wiesz, ze plemniki to takie małe ludziki ;-)))) (Wiesiu,
> specjalnie dla Ciebie podpowiedź: Woody Allen: "Wszystko, co
chcielibyscie
> wiedziec o seksie...")

ROTFL and again and again i caly czas sie tocze po tej podlodze. Dobre,
Ewa :))
OK, nie przeszkadzajcie sobie. Tak czytam i czytam i mam coraz lepszy
humor :)

JaS

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu