^ Ateiści boją się śmierci ^

81. Data: 2006-12-26 09:45:55

Temat: Re: ^ Ateiści boją się śmierci ^
Od: "_()_ atar" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 Dec 2006 01:21:33 -0800, Hanka napisał(a):

> ... zzz napisał :
>
> (...)

> Ach, czy to ważne zresztą?
> Przepraszam, odczułam zdecydowaną niechęć
> do kontynuowania tematu.

Ciekawe... z jakiej przyczyny...
pojawia się w ludziach ta niechęć do dyskusji
o najistotnijeszych problemach psychiczno-etycznych...

:o(

> Hanka

zdrówko
_()_ atar

--
"Jeśli jest jakaś rana, trzeba ją leczyć...
Jeśli jest jakiś ból, trzeba go ukoić..."

No dobra, a co zrobić z głupotą i zabobonem ? :o)

82. Data: 2006-12-26 10:19:14

Od: "_()_ atar" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 Dec 2006 16:56:40 -0800, Maja napisał(a):

> Napisałam już. O to, że nie jesteś i nie byłeś/aś szczery/a,

Tak, wiem, ale nie napisałaś dlaczego
tak uważasz...

> że
> grasz, pogrywasz i nie szanujesz drugiego człowieka (który uszanował
> Ciebie),

Chcesz nazwacuszanowaniem rzucenie
mi w twarz oskarżeń i odwrócenie
się na pięcie ?

>że coraz bardziej wyłazi z Ciebie długo ukrywana
> nietolerancja i fałsz.

Masz jakieś na to dowody, czy tylko
tak wyrzucasz to z siebie pod wpływem
jakiejś tajemnej siły ?

Dojdźmy do niej, objawmy te siłę,
bo z nią właśnie walczę... od wielu lat,
nie z Tobą, nie z ludźmi (tak mi się kiedyś
na początku zdawało), ale właśnie z tą siłą,
która obcym programem w duszy człowieka...

jestem antywirusem, a raczej znam doskonały
program antywirusowy i wiem, że ten program,
którego szukam w ludziach, by z nim walczyć,
jest bezsilny wobec tego antywirusa Chrystusa,
tyle tylko, że ten program ma władę nad Twoimi
nogami, Maju, i mogę pójść o zakład, że każe Ci
zrobić w tył zwrot i pokazac mi swoją kitke, tak ?

No rzucisz do mnie cos jeszcze na odczepnego,
dobrego lub złego, miłego lub nie, to bez znaczenia,
przede wszystkim musi spowodować, byś się odwróciła
od słowa prawdy...

I ja mu się wcale nie dziwię, bo kto pragnie
śmierci, owsZem sa wyjątki, ale złe programy
też pragną żyć...

All, fizyczny mój bracie, a może... gdyby tak
przygotować złym duchom jakieś przytulne mieszkanko
poza sercem człowieczym, toby zechciały łatwiej wychodzić
z ludzi, co ?

> Chodzi mi o to, że grasz ze mną w swoje gierki, które stają się
> coraz bardziej pozbawione szacunku do drugiego człowieka.

Poprosze o dowody tych neisamowitych oskarżeń
pod moim adresem i kto właściwie kazał Ci
mnie oskarżyć, Kajfasz czy Chrystus ?

> Mówię.
> Naucz się słuchać ...

Nie podałaś dowodów, ale słyszę
same oskarżenia. Podaj powód, bym
miał choć szansę z nim podyskutować...

>>> Pozdrawiam,

> I jeszcze bardziej Ci się wyczerpie, jak będziesz żywił się
> negatywnymi emocjami.

?? Kolejne oskarżenie, dowodów brak,
nie mam jak się bronić, teraz pewnie zrobisz woltę
na pięcie i tyle ...

> Pozdrawiam,
> Maja

Naprawdę życzysz mi zdrowia ?
A skąd przypuszczenie, że mnie
na Twoim nie zależy, co, siostra ?

_()_ atar

--
"Jeśli jest jakaś rana, trzeba ją leczyć...
Jeśli jest jakiś ból, trzeba go ukoić..."

No dobra, a co zrobić z mitami i zabobonem ? :o)

83. Data: 2006-12-26 10:50:03

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> Maja<j...@i...pl>
ps.com

> [...]
>
> Not really, Mae, not really :)

Maya, darlin', Maya.:)
Can't you see the sarcasm?:)

Bye, bye,
Maya

84. Data: 2006-12-26 11:10:35

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Maja<j...@i...pl>
ps.com

[...]

> Maya, darlin', Maya.:)
> Can't you see the sarcasm?:)

I was blind, now I can see.

Paff

85. Data: 2006-12-26 11:14:59

Od: "_()_ atar" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Dec 2006 01:52:30 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Kaman, giw mię te dogmaty o potempieniu innowiercóf z piekł ... tfuu - z psr
> rodem :)

Póki co nie dotarłem do najważniejszych,
czyli do rdzenia stosu, ale chętnie sie
podzielę tym, co mam, a co znalazłem
na PSR, chyba jakis idiota, a raczej
idiotka pisał sam do siebie,
masz poczytaj, co rzekła krowa
Zaratusztry:

Masz tu i nie rycz... :o)

[]List Św. Oficjum do Abp. Bostonu Cushinga - dokument ten miał na celu
[]zakmnąć dyskusję, która rozpętała się w latach 40. wśród teologów Ameryki
[]Północnej na temat dogmatu "Poza Kościołem nie ma zbawienia".

[]Św. Oficjum
[]nie tylko przypomnia starodawną naukę katolicką o konieczności należenia
[]do Kościoła, aby dostąpić zbawienia,

[]ale podaje z wielką dokładnością, []jak trzeba rozumieć niezbędą "wolę
[]przynależenia do Kościoła". Człowiek []dobrej woli może być
[]usprawiedliwiony takim "pragnieniem" tylko dzięki []nadprzyrodzonym aktom
[]wiary i miłości.

[]Między tymi prawdami, jakie Kościół zawsze głosił i nigdy nie przestanie
[]głosić, znajduje się również owo nieomylne orzeczenie, które nas uczy,
[]że
[]poza Kościołem nie ma zbawienia. Ten dogmat należy rozumieć w takim
[]znaczeniu, w jakim go rozumie sam Kościół. W istocie bowiem nie prywatnym
[]osądom powierzył nas Zbawiciel wyjaśnienie rzeczy zawartych w depozycie
[]wiary, lecz Magisterium kościelnemu.

[...]

[]Między poleceniami zaś Chrystusa wcale nie ostatnie miejsce zajmuje
[]nakaz, abyśmy przez chrzest włączyli się w Ciało Mistyczne Chrystuse,
[]jakim jest Kościół, i abyśmy byli złączeni z Chrystusem i Jego zastępcą,
[]przez którego On sam w sposób widzialny rządzi swym Kościołem na ziemi.

[]Dlatego nie zbawi się nikt, kto wiedząc że Kościół został mocą Boską
******************
[]ustanowiony przez Chrystusa, nie chce jednak poddać się Kościołowi lub
[]odmawia posłuszeństwa Rzymskiemu Biskupowi, zastępcy Chrystusa na ziemi.

http://www.tradycja.koc.pl/AbpCushing.htm

WESOŁYCH ŚWIĄT

... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Mazdakraksa

--
Freeware: "Pan bez sił, a chciałam takiego,
który miałby wielką władzę..."

> Na post po zbóju zachmielił
> P.D.

Tu jest tego więcej, jestem w trakcie czytania...

http://www.tradycja.koc.pl/Dokumenty.htm

zdrówko
_()_ atar

--
"Jeśli jest jakaś rana, trzeba ją leczyć...
Jeśli jest jakiś ból, trzeba go ukoić...,
a głupotę i zabobon chronić, bo to
fundamenty naszej cywilizacji :o)"

No dobra, a co zrobić z głupotą i zabobonem ? :o)

86. Data: 2006-12-26 11:15:46

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> Maja<j...@i...pl>
ps.com

> [...]
>
> I was blind, now I can see.

Thank you, DEAR GOD!!!

Maya

87. Data: 2006-12-26 11:25:34

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Maja<j...@i...pl>
s.com

ps.com

> Thank you, DEAR GOD!!!

Alleluja!

Paff

88. Data: 2006-12-26 11:35:24

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> Maja<j...@i...pl>
s.com

ps.com

> Alleluja!

Not now, Paff, not now ;)
But Alleluja 2u2 :)

Maya

89. Data: 2006-12-26 11:41:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Maja<j...@i...pl>
s.com

ps.com

> Alleluja!

Two tea to room two two.

For fast by banditen kaman
P.D.

90. Data: 2006-12-26 11:48:35

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> [...]

And for you? Room for two?

Maya ala Playa

Sens życia, samotność, miłość i wszystko inne, co wielkie ;)
(.) Czy prawda jest potrzebna ?
Prośba - książka
Jak to jest z tymi sondażami ?
Stres