Atkins Zombies

61. Data: 2004-03-05 18:43:01

Temat: Re: Atkins Zombies
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adamo 2." <a...@c...com> a écrit dans le message de
news:c29g25$a0e$1@opal.futuro.pl...
> Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> a może sam przeczytasz to co napisałeś powyżej? verboten?

czy ty napewno jestes pelnoletni? bo poziom taki wiecej przedszkolny

Jurek

62. Data: 2004-03-05 18:44:16

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mm" ośmiesza się....
> i to z niespotykaną zawziętością...
>
> może wątróbki?
>
> Pozdrawiam,
> Adam

przedszkole!

Jurek

63. Data: 2004-03-05 18:46:53

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy ty napewno jestes pelnoletni? bo poziom taki wiecej przedszkolny

Dalej nie na temat. Zresztą mam wrażenie, że piszesz sam do siebie...

Pozdrawiam,
Adam

64. Data: 2004-03-05 20:54:13

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <n...@s...com> napisał w wiadomości

> Anna "Abstrakt" Klay napisawszy:

muszem przyznać że ujęłaś mnie tym cymsimś ;)))

Slawek

65. Data: 2004-03-05 21:27:53

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Iza Radac' w wiadomości news:c29kgr$q7a$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Najbogatsze w
> tryptofan są *białka zwierzęce*, ale nie znaczy to że popieramy
> podrzynanie zwierzęcych gardeł. Alternatywą jest nabiał.

Hmmm, to taka jakby nieprawda jest. Przyjrzyjmy sie zawartosci tryptofanu w
pozywieniu:
http://www.nutritiondata.com/foods-00007900000000000
0000-w.html

Rekordzista, jesli chodzi o zawartosc tryptofanu, jest suche, sproszkowane
bialko jaja kurzego (1270 mg/100 g produktu), zaraz za nim to samo suche
bialko, ale w formie platkow (1180), dalej ta wstretna soja, a konkretnie
izolat bialka sojowego, stosowany w produkcji ekstrudowanych polproduktow
typu krajanka, platy, kostka i granulat (1120), nastepnie maka sezamowa
niskotluszczowa (1100), znow suszone bialko jaja (999), spirulina (929),
koncentrat bialka sojowego (835). Gdzies dalej pojawiaja sie produkty
miesne: suszony i solony dorsz (704) i gotowane trzustki (??? pancreas w
oryginale) wieprzowe (625).

Z rzeczy, ktore bardziej kojarza sie z jedzeniem:
- prazone pestki dyni 578
- prazona soja 575
- mozzarella z pelnego mleka 515
- parmezan 560 do 480
- jajo na twardo 153
- zoltko surowe 177
- mleko 3.2% ~75
- smietana kremowka 36% ~28
- zaden produkt drobiowy nie przekracza 403 mg/100 g produktu
- zaden produkt wolowy nie przekracza 405
- zaden produkt wieprzowy nie przekracza 410 (procz wymienionego wczesniej
pancreas)

Ponadto:
- wsrod pierwszej dziesiatki produktow drobiowych w dziesieciu aminokwasem
ograniczajacym jest... tryptofan, dalej nie sprawdzalem
- produkty wolowe - jak wyzej
- produkty wieprzowe - jak wyzej (procz wspomnianego pancreas)

Wnioski:
- bialka roslinne nie sa gorsze od zwierzecych, jesli chodzi o zawartosc
tryptofanu
- bialka miesa praktycznie bez wyjatkow zawieraja relatywnie _najmniej_
tryptofanu w porownaniu do innych aminokwasow oraz mniej w porownaniu do
niektorych bialek roslinnych
- z bialek zwierzecych bronia sie jedynie jajka i... wieprzowe trzustki (!)

66. Data: 2004-03-05 21:29:18

Temat: Re: Abstrakt optymalny:-)
Od: "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Iza Radac'" <n...@s...com> napisał w wiadomości

> muszem przyznać że ujęłaś mnie tym cymsimś ;)))
>
> Slawek

http://mlodziez.optymalni.one.pl/grupy/article.php?
id=3368&group=dieta.optymalna

67. Data: 2004-03-05 21:33:45

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 5 Mar 2004 09:31:20 +0100, na pl.misc.dieta, Karolina Matuszewska
napisał(a):

> O ile pamiętam Evunia tłumaczyła mi, że Atkins użył terminu lipoliza
> zamiast ketoza celowo, wyjaśniając, że ketoza się ludziom kojarzy z
> kwasicą ketonową, czyli pejoratywnie. (Evuniu, jeśli przekręciłam sens
> Twojej wypowiedzi, to bij i prostuj! =])

Bić nie będę, bo nic nie przekręciłaś.

> Zastanawiałam się wtedy, czy to
> aby ma sens, bo chyba lepiej łopatologicznie wytłumaczyć różnicę między
> ketozą a kwasicą, niż świadomie wprowadzać ludzi w błąd, że można tych
> terminów używać zamiennie, bo są równoznaczne.

E, on tłumaczył pewnie miliony razy, ale wiesz, jak ludzie słuchają,
czytają. Chciał więc sobie wreszcie sprawę uprościć i stąd ta zmiana na
lipolizę. ani mu do głowy pewnie, bidulkowi, wpadło, że i to ludzie
wykorzystają przeciw niemu ;) A ludzie to przecież takie zdolne bestyje
są... :>

> Jak widać niektórzy
> czytają Atkinsa absolutnie bezkrytycznie i nie przychodzi im do głowy,
> że ten mógłby napisać coś, co nie jest zgodne z prawdą (nawet, jeśli w
> dobrej wierze).

Ja tam nie wiem. Mam doła i w sumie wszystko mi jedno, czy i co kto pisał,
je, jadł będzie itd. W mojej pracy zapanowała przedwiosenna moda na dietę
kopenhaską. Słucham relacji z bojów tychże nieszczęśników, widzę, że
chudną, przynajmniej jeden, bardzo wyraźnie, ostrzegam ich, że takie diety
to jojo i w ogóle byle co i się zastanawiam, jeśli im te kilogramy jednak
nie wrócą, to jak to śmiesznie będzie... :]

--
Eva Sheers,
z głębi swego przepastnego doła...

68. Data: 2004-03-05 22:17:09

Od: "mm" <trix@WYWAL_TO.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz cos ci powiem, ty nie chcesz naprawde dyskutowac, tylko jestes
> zainteresowana po prostu zupelnie czyms innym:-). Wiesz madry czlowiek
> podobno nigdy nie jest zlosliwy ani zly:-))

pewnie Cie zdziwie, ale te posty to super zabawa. dalam nawet znajomym linki
do poczytania. ja ani zla, ani tym bardziej zdenerwowana jestem. to jest, za
przeproszeniem, jedna , wielka polewka. latwo pograc paru madralom na nosie.

> No ale coz, taki to juz urok prowadzenia dyskusji z nieznanymi sobie
ludzmi
> za posrednictwem internetu. Sa ludzie i ludziska, a internet to swietne
> schronisko i zbiorowisko nikow, ktore sobie moga uzywac dowoli jak maja na
> to ochote:-))

ja sie przed nikim nie ukrywam. mozemy sie spotkac i pogadac. w sumie nie
mam na to ani czasu, ani ochoty, ale jak uwazasz, ze Internet to ochrona, to
chyba pomylilas jego przeznaczenie.

> Dlatego tez faktycznie jest to w sumie glupota probowac ludzim cos
przekazac
> w ten sposob. Czlowiek traci czas, a tu wyskoczy jakis imbecyl ktory
uwaza
> sie za wielkiego znawce wszystkiego , lacznie z jezykiem chinskim i sobie
> jedzie po kims jak po zdechlej klaczy.

hehe.... uzywanie slow o mocnym "zabarwieniu " negatywnym... (patrz imbecyl)
swiadcza o tym, ze ktos inny chyba zdeczka sie unosi. wiesz... jak to kiedys
inny imbecyl powiedzial... nie narzucaj swiatu swojego formatu.

> Dziewczyno nie bede ci juz nic tlumaczyla, ale powiem ci tylko jedno: nie
> tylko ze nie rozumiesz prostego tekstu ktory ci podalam i nawet
zaznaczylam
> duzymi literami pewne slowo, aby cie naprowadzic na wlasciwe tory, ale
> wynika z tego co napislas ze nie masz bladego pojecia o biochemii.

biochemii, nie. atkinsie, tak.

> Najpierw moja droga troche wiecej sie poucz a potem sie wymadrzaj.

ja sie naprawde duzo ucze. dzisiaj nawet ciezki egzamin z jezyka wloskiego
zdalam. ucz sie naprawde duzo rzeczy. i wyksztalcona odpowiednio jestem. a
co? kolezanka kompleksy ma? sprobuj "learn biochemistry through penpals".
dasz rade. trzymak kciuki.

> Do tego momentu zyj w przekonaniu ze to ty masz racje:-)

ba! pewnie. ty za to zyj w przekonaniu ze jej nie masz.

> Zreszta przypuszczam ze ty jestes zwolenniczka sekty kwasniewskiego,
> dlatego przypuscilas ten atak na mnie:-)

hehe pudlo. nie wiem o tym panu nic. wiem, ze jakas ksiazke wydal, ale nie
ufam polakom, bo sa zgryzliwi i falszywi... stawiam na amerykanow (patrz
atkins) - optymizm i pogoda zycia. co do kwasniewskich to jola mi
najbardziej odpowiada, ale zeby od razu sekta...

> Ja juz na odlegloscv was wyczuwam. Ta dieta to niestety mozliwosc
> samorealizacji takich gagatkow jak ty:-)

jak wyzej

wyluzuj kolezanko
moglabym tutaj wykorzystac zdolnosci jezykowe i Cie wbic w ziemie, ale w
sumie mi sie nie chce.

BEZ ODBIORU

-m

69. Data: 2004-03-05 22:32:55

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

mm w wiadomości news:c2aud5$d5v$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> [...]

> wyluzuj kolezanko
> moglabym tutaj wykorzystac zdolnosci jezykowe i Cie wbic w ziemie

rotfl
Doprawdy nie wiem, kto tu komu wiecej zabawy daje. Kazdy nadmiar jednak
szkodzi, wiec profilaktycznie *plonk*, bufonie.

70. Data: 2004-03-06 11:02:59

Od: "mm" <trix@WYWAL_TO.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie sadze, zebym w jakimkolwiek momencie sie osmieszyla. i moga sobie jakies
nieudaczniki nazywac mnie bufonem, ale w ustach polaczka nieudacznika
(jakich tu wielu ) dla mnie to naprawde wrecz komplement. jestem zarozumiala
i arogancka i zawsze taka bylam, ale mam do tego pelne prawo. ;)

> Użytkownik "mm" ośmiesza się....
> i to z niespotykaną zawziętością...
>
> może wątróbki?
>
> Pozdrawiam,
> Adam

[MM] sos sojowy??
Wypowiedzi na temat DO - czy moze ktos skomentować?
Słyszałem plotkę o Atkinsie.
Gdzie znaleźć dietę zgodną z grupą krwi?
Stolica - miasto grubasów