Atkins - 3 dzien

51. Data: 2003-09-22 08:21:34

Temat: Re: Atkins - po 16 dniu
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości
news:bkma48$8ri$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kafko, taki deficyt musi powstać, spalanie musi przewyższyć podaż, nie ma
> innej drogi.

Dzieki, upewnilam sie, ze moje wlasne odczucia sa sluszne ;))
A cala ta zmyla spowodowana byla faktem, ze niejednokrotnie na grupie
rzucane byly slowa (niekoniecznie kierowane do mnie) "Musisz jesc wiecej,
moze za malo jesz". Do tego trzebaby jeszcze dolozyc "do pewnej granicy" ;)
Od razu uprzedze: nie jadalam powyzej 2000 kcal, ale dokladnie nie wiem
ile - mysle ze w granicach 1500 - 1800. Na Atkinsie praktycznie samo
sniadanie wystarczyloby mi do wieczora - brak odczucia glodu.

Pozdr
Kafka

52. Data: 2003-09-22 09:15:48

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości

> Nie wierzę jednak w opowieści z gatunku: jem jak kulturysta, nie uprawiam
> sportów, prawie sie nie ruszam i chuuuuuudne, halleluyah...

Obawiam się, że jednak tak to właśnie działa ;)
Opis z góry praktycznie idealnie do mnie pasuje - przez cztery miesiące
jestem chudszy o 22 kg, w weekendy piję sporo piwa i czasami pozwalam sobie
na jakieś danie z mąką lub cukrem. W początkowym okresie w bardzo silnej
ketozie o sporcie absolutnie nie mogło być mowy - byłem po prostu za słaby -
teraz czuje się ok ale i tak dzień spędzam za biurkiem. Jem porcje
kolosalne - samo mięcho i warzywa;) - jedyna różnica to wywaliłem pózną
kolację (jem obiado-kolację około 17.30).

A.

53. Data: 2003-09-22 11:06:35

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał:

> Jem porcje
> kolosalne - samo mięcho i warzywa;) - jedyna różnica to wywaliłem pózną
> kolację (jem obiado-kolację około 17.30).

Czy dałbyś radę zliczyć kalorie z owych kolosalnych porcji w ciągu kilku
_typowych_ dni?
W miarę solidnie, proszę, będziemy wszyscy wdzięczni.

pozdrówki i gratulacje,
I.

54. Data: 2003-09-22 11:23:57

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dałbyś radę zliczyć kalorie z owych kolosalnych porcji w ciągu kilku
> _typowych_ dni?
> W miarę solidnie, proszę, będziemy wszyscy wdzięczni.

Nie bardzo potrafię liczyć kalorie (za to bardzo dobrze liczę węglowodany)
ale mogę podać mój typowy jadłospis - ilości w przybliżeniu - kiedyś
ważyłem:

Śniadanie (około 7.00):
250 g kiełbasy, kabanosów, szynki (zamiennie jajecznica z 5 jaj z dużą
ilością boczku)
100 g boczku (zamiennie smażony bekon)
100 g pomidora lub ogórka (wolę pomidory)
kilka plasterków wędliny (to co reszta rodziny je na kanapki - dla
urozmaicenia)
ser żółty ,serek topiony (czasem, jako dodatek)
majonez (trochę do smaku)

Lunch (około 12.00)
250 g duże udo z kurczaka (zamiennie pieczone mięso, kiełbasa, golonka
rolowana)
Rama Creme Bonjour (uwielbiam ogórkowy ;) - 200 gram (zamiennie serek Turek
lub inny twarożkowy - 150g)
Boczek (rolada, mielony, pieczony) - ze 100g dla smaku, nie zawsze

Obiad (ok. 17.30)
Filiżanka zupy (kapuśniak, pomidorowa - na mięsie)
400 g smażone mięso - dowolnie - stek, świeżonka, szaszłyk, pieczona
karkówka, pieczony kurczak
400 g sałatki z warzyw (kapusta pekińska, ogórek) - zamiennie kapusta
kiszona (wtedy mniej)

Tak to mniej wygląda we wszystkie dni powszednie.

Pozdrawiam.
A.

55. Data: 2003-09-22 12:01:54

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kafka" <i...@N...pl> wrote in

> To jak to jest: 1 kg = 7000 kcal czy nie?

U mnie na pewno nie.

Jestem absolutnie przekonany, ze wielokrotnie zjadalem duzo ponad 2 tys.
kalorii dziennie i chudlem.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl