Avocado

1. Data: 2000-10-25 15:42:45

Temat: Avocado
Od: d...@e...net.ae (Tom.W) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ta zielona gruszke/?/ lubie i uwazam ja za super starter.
Ale jak juz znajde odpowiednio mieka to moja inwencja ogranicza sie do
trzech tylko wariantow:
1-przekrojona na pol/ wzdluz/- wyjeta pestka -posypana sola i zaraz
jedzona
2-Tak samo ale do dziurki po pestce dodany ketchup lub ketchup z
mieszany z majonezem/ z samym majonezem dla nas za tegie /
3- Do dziurki po pestce wsypany pagorek malych krewetek ugotowanych
/ale juz zimnych/ no i znowu sol i ketchup lub chili.
Wszystko to jest potem wyskrobywane az do zielonej skorki :-)
Nie ma w tym za wiele fantazji kulinarnej wiec jak cos wymysliscie
"w temacie" to postukajcie.Dzieki !
milego...
tom.
--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-10-25 15:51:07

Temat: Re: Avocado
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tom.W" <d...@e...net.ae> napisał
> [...]
> Wszystko to jest potem wyskrobywane az do zielonej skorki :-)
> Nie ma w tym za wiele fantazji kulinarnej wiec jak cos wymysliscie

Przepis na pastę z avocado do kanapek od pewnego czasu wisi na mojej
stronie
http://jduszczynska.republika.pl/_private/pasta_z_av
ocado.htm
Pozdruffka
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-10-25 17:36:13

Od: d...@e...net.ae (Tom.W) szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> Przepis na pastę z avocado do kanapek od pewnego czasu wisi na mojej
> [...]

Znalazlem ,Zrobilem ,Zjedlismy - Smakowalo !!
Teraz mam juz 4 sposob na avocado.
Dzieki
tom.

1. Data: 2000-10-25 18:54:51

Od: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Oct 00 15:42:45 GMT, d...@e...net.ae (Tom.W) wrote:

> [...]
>Wszystko to jest potem wyskrobywane az do zielonej skorki :-)
>Nie ma w tym za wiele fantazji kulinarnej wiec jak cos wymysliscie
Avocado mozesz dodawac do kazdej potrawy "meksykanskiej"- pokrojone w
plasterki czy rozsmarowane na paste...Mozesz zamiast krewetek wlozyc
troche mieska krabow jakas zieleninke, kawalek pomidora i masz
kolorowa zakaske.
Przy okazji - mozesz kupic bardzo twarde avocado - po przyjsciu do
domu wloz do papierowej torebki, poloz w ciemnym miejscu na 2-3 dni i
masz miekkie, dojrzale avocado...
Art.(Gruby )

1. Data: 2000-10-25 20:48:49

Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

przepis 5

jako zakaska:

przeloz plastry awokado na przemian plastrami mozarelli i pomidora

obok na talerzu kropnij kupke pesto lub posyp liscmi swiezej bazylii

Smacznego

Iza

1. Data: 2000-10-25 21:44:32

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tom.W" <d...@e...net.ae> napisał w wiadomości
> [...]
| trzech tylko wariantow:
| 1-przekrojona na pol/ wzdluz/- wyjeta pestka -posypana sola i zaraz

Można polać sosem sojowym. Chyba trochę fajniej, niż z solą.

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2000-10-25 22:43:31

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Tom.W wrote in message <3...@e...net.ae>...
>Bardzo ta zielona gruszke/?/ lubie i uwazam ja za super starter.

Ja tez, i prawde mowiac jestem jeszcze mniej "tworcza". Zwykly razowiec, lub chleb
zytni. Na to plasterki awokado, i to pokropione sokiem z cytryny. Moze byc
ewentualnie ociupinka sosu koktajlowego, ale z sama cytryna fajniejsze.

Ale jadlam kiedys salatke: paski zielonej salaty, kilka plasterkow pomaranczy obranej
ze skorki i tego bialego, cienko pokrojone plastry awokado. Ladnie ulozone na
talerzu, obok polozona kupka bialego serka - twarozku - wymieszanego z odrobina
zielonego sosu chili, wsciekle ostrego. Bardzo dobre.

Magdalena W.
=====================
"I just wanna live while I'm alive "
(Bon Jovi)

1. Data: 2000-10-26 01:46:22

Od: "katarzyna" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Tom.W wrote in message <3...@e...net.ae>...

[....]

ja dodaje avocado do salaty, ktora z bagietka moze byc daniem
obiadowo-kolacyjnym

salata, tylko bron Boze nie lodowa, a najlepiej mieszanka roznych salat,
szpinaku, araguli itd,
pomidory, pokrojone,
awokado, obrane i pokrojone,
gotowana fasola obojetnego koloru, albo ciecierzyca,
oliwki, jak ktos lubi,
doprawic oliwa, octem winnym i ziolami prowansalskimi.

no i wino, oczywiscie
katarzyna

1. Data: 2000-10-26 06:13:54

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile czasu taka pasta z awokado moze stac w lodowce? Nie jestem w stanie
odrazu wszystkiego zjesc.
Ela

1. Data: 2000-10-26 07:22:49

Od: ":::wojmat:::" <C...@v...pl.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

Tom.W <d...@e...net.ae> w wiadomości
news:39F6FF75.34F93B91@emirates.net.ae napisał(a):
(...)
> Nie ma w tym za wiele fantazji kulinarnej wiec jak cos wymysliscie
> "w temacie" to postukajcie.Dzieki !

avocado jest świetne jako domieszka do past _wszelkiego_rodzaju_ na kanapki
z tahini, z soczewicą, z "masłem" słonecznikowym

wojmat

badanie preferencji polskich wegetarian http://www.vege.pl/badanie

proste udka kurze
Re: paella