Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!szmaragd.futuro.pl!n
ot-for-mail
From: "arek" <a...@b...gda.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Avon - dlaczego taki modny?
Date: Tue, 6 Aug 2002 21:15:48 +0200
Organization: ProFuturo
Lines: 140
Message-ID: <aip7us$9bu$1@szmaragd.futuro.pl>
References: <aih8u3$oju$1@news.tpi.pl>
<X...@1...0.0.1>
<aij2m2$5l6$1@news.tpi.pl> <aijkeb$qqk$1@news2.tpi.pl>
<ailhlp$n85$1@news.tpi.pl> <ailnct$mef$1@news.onet.pl>
<s...@f...cgs.pl> <ailrk2$9l9$1@news.onet.pl>
<s...@f...cgs.pl> <aimuqc$qae$1@news.lublin.pl>
<ain2ad$kiq$1@news.tpi.pl> <aioa5a$uff$1@news.lublin.pl>
<aiogvp$hnn$1@news.tpi.pl> <aiohon$5n8$1@news.lublin.pl>
NNTP-Posting-Host: posejdon.brzezno.gda.pl
X-Trace: szmaragd.futuro.pl 1028662044 9598 62.233.148.138 (6 Aug 2002 19:27:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@f...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Aug 2002 19:27:24 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:2571
Ukryj nagłówki
Mateusz
nie przejmuj się tym co pisze ta zgraja niedouczonych i wrednych klientów
przecież oni tak naprawde nie maja pojecia o czym mowią , po co psujesz
sobie nerwy? Ja doskonale wiem że taką wiedze na temat kosmetyków moze miec
osoba ktora jest po szkoleniach (dodam nie bule jakich) i zamiast to
wykorzystac i czegos sie dowiedziec to oni na ciebie napadają
moi państwo - pogratulować poziomu
Pozdr.Aga
Użytkownik "Mat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aiohon$5n8$1@news.lublin.pl...
> Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> news:aiogvp$hnn$1@news.tpi.pl...
> >
> > Użytkownik "Mat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> > news:aioa5a$uff$1@news.lublin.pl...
> > >
> > > Tylko, że ja nie reklamuję konkretnych produktów,ale tylko i wyłącznie
> > > opisałem firmę.
> >
> > Az zacytuje(watek "cos matujacego") :
> > "Witam,
> > Polecam także bibułki matujace Avonu - są wspaniałe, b. szybko usuwają
> > nadmiar sebum z twarzy, ale pozostawiają nienaruszony makijaż, co też
jest
> > ważne.
> >
> > Pozdrawiam,
> >
> > Mateusz"
>
> Tak napisałem to - przyznaję się, bo osoba z grupy prosiła o podanie
> przykładu takiego produktu - a dlaczego nie miałbym tego zrobić ?
Następnym
> razem wystąpię z innym pseudonimem, inaczej się podpiszę - czy to
Paniawtedy
> będzie satyfakcjonowało ?
>
> > > Ale widzę, że wszystko co napisałem jest dla Pani i reszty osób
> drażniące.
> > A
> > > wynika to tylko z tego, że podpisałem sie jako osoba związana z
Avonem.
> >
> > Nie mam nic przeciwko firmie Avon ani jakiejkolwiek innej. Jezeli uznaje
> ze
> > jakis kosmetyk mi nie odpowiada to po prostu go nie uzywam. Ta dyskusja
> nie
> > jest nagonka na jakas konkretna firme czym probuje sie pan zaslaniac...
Po
> > prostu namawianie do zakupu produktu firmy dzieki ktorej czerpie sie
zyski
> > jest reklama.
>
> Owszem zgadzam się w 100% z tym co Pani mówi. Ale ...
> Ja nie czerpię zysków z tego, że ktoś z tej listy przeczyta to i powie:
"o,
> super, dzięki za radę, pójdę do Konsultantki i poproszę ją o ten
produktu".
> To ta Konsultantka zarobi, firma, ale nie ja. Moje zarobki zależą od
innych
> czynników, a na pewno nie od udzielania się na tej grupie, ani nie od
> wizerunku firmy, bo od tego jest dział np. public relations, marketingu
itp.
> A zatem proszę nie traktować moich listów na grupie jako spam, chyba, że
> jest to związane z uprzedzeniem do firmy lub mojej osoby lub coś innego.
>
> > >Bo
> > > gdybym podpisał się wymyślonym pseudonimem to by ktoś podjął dyskusję
o
> > > innej tematyce, a nie o tym, co kto powinien pisać, a czego nie.
> > > Ja bym wolał by i inne osoby z grupy też były uczciwe, bo znalazłem tu
> > > przedstawicieli innych firm, którzy zachwalają między wierszami swoje
> > > produkty, a nie podpisują się wcale jako przedstawiciel danej firmy.
> > >
> >
> > Skoro wie pan na pewno ze inni producenci reklamuja tu swoje wyroby to
> > prosze nam o tym powiedziec gdzyz jest to nieuczciwe i nie powinno sie
> > odbywac na grupie. Prosze podac konkretne przyklady...
>
> W którymś z listów napisałem cos na ten temat. Napiszę tylko, że ja
> demaskować tych osób nie będę, bo jeśli uważają, że pewien produkt jest
> lepszy (akurat ich firmy) to dobrze, że jako przedstawiciele tej firmy
mają
> takie zdanie o swoich produktach. A kwestia morlana przyznania się do
bycia
> przedstawicielem firmy to już raczej kwestia sumienia tych osób, a nie
> nasza.
> W sumie żyjemy w państwie demokratycznym i miło jest (tak uważam), jesli
> mozna uzyskać opinię z kilku źródeł na temat produktu np. z TV, prasy, od
> przedstawiciela (czego klient w sklepie nie ma okazji usłychać, bo
> ekspedienci sa raczej w większości nie przeszkoleni fachowo) czy od innego
> klienta.
>
> > > Pozdrawiam,
> > >
> > > Mateusz
> > > /Doradca Kosmetyczny Avon/
> > >
> > > Ps. nie będę zabierał zatem głosu jako Doradca, bo widzę, że mówienie
> > prawdy
> > > razi, a oszukiwanie przez innych jest tolerowane.
> > >
> > >
> >
> > Nieukrywanie swojej tozsamosci, oraz przedstawienie sie i podanie swojej
> > funkcji bardzo dobrze o panu swiadczy, natomiat wypowiadanie sie na
temat
> > kosmetykow firmy w ktorej pan pracuje jest nieuczciwe. Nie jest pan w
> stanie
> > ocenic niektorych produktow z punktu widzenia konsumenta. Chyba ze
> dyskusja
> > toczy sie na temat wody po goleniu i tym podobnych wyrobow, ktore ocenia
> pan
> > jako uzytkownik (podklad i szminke mozna wykluczyc od razu bo juz sie
pan
> > przyznal ze nie musi ich uzywac:-))) ).
> >
> > DominikaNM
>
> Widzę w Pani głosie nutę feminizmu. Moze i mężczyzna nie używa środków
> upiększajacych takich jak pomadka czy podkład, ale niekoniecznie nie musi
> się znać na tych produktach. Proszę zauważyć, iz np. polska firma Eris
> preferuje mężczyzn na swoich przedstawicieli regionalnych - takich
> przykładów można mnożyć.
> I zdziwi się Pani ale mogę ocenic z punktu widzenia konsumenta produktu,
> gdyż mam bezpośredni kontakt z wieloma konsumentami, zbieram ich opinie
(nie
> tylko o Avonie), pytam czego potrzebują, czego według nich jest za mało na
> rynku.
>
> Pozdrawiam po raz kolejny Panią,
>
> Mateusz
> /Doradca firmy kosmetycznej/
>
>
|