Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Jola L-L" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Avon - dlaczego taki modny?
Date: Wed, 7 Aug 2002 08:32:20 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 160
Message-ID: <aiqfov$pnb$1@news2.tpi.pl>
References: <aih8u3$oju$1@news.tpi.pl>
<X...@1...0.0.1>
<aij2m2$5l6$1@news.tpi.pl> <aijkeb$qqk$1@news2.tpi.pl>
<ailhlp$n85$1@news.tpi.pl> <ailnct$mef$1@news.onet.pl>
<s...@f...cgs.pl> <ailrk2$9l9$1@news.onet.pl>
<s...@f...cgs.pl> <aimuqc$qae$1@news.lublin.pl>
<ain2ad$kiq$1@news.tpi.pl> <aioa5a$uff$1@news.lublin.pl>
<aiogvp$hnn$1@news.tpi.pl> <aiohon$5n8$1@news.lublin.pl>
<aip7us$9bu$1@szmaragd.futuro.pl>
NNTP-Posting-Host: pa186.gdansk.sdi.tpnet.pl
X-Trace: news2.tpi.pl 1028702816 26347 213.25.246.186 (7 Aug 2002 06:46:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Aug 2002 06:46:56 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:2614
Ukryj nagłówki
Użytkownik "arek" <a...@b...gda.pl> napisał w wiadomości
news:aip7us$9bu$1@szmaragd.futuro.pl...
> Mateusz
> nie przejmuj się tym co pisze ta zgraja niedouczonych i wrednych klientów
> przecież oni tak naprawde nie maja pojecia o czym mowią , po co psujesz
> sobie nerwy? Ja doskonale wiem że taką wiedze na temat kosmetyków moze
miec
> osoba ktora jest po szkoleniach (dodam nie bule jakich) i zamiast to
> wykorzystac i czegos sie dowiedziec to oni na ciebie napadają
>
> moi państwo - pogratulować poziomu
>
> Pozdr.Aga
> Użytkownik "Mat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:aiohon$5n8$1@news.lublin.pl...
> > Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> > news:aiogvp$hnn$1@news.tpi.pl...
> > >
> > > Użytkownik "Mat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> > > news:aioa5a$uff$1@news.lublin.pl...
> > > >
> > > > Tylko, że ja nie reklamuję konkretnych produktów,ale tylko i
wyłącznie
> > > > opisałem firmę.
> > >
> > > Az zacytuje(watek "cos matujacego") :
> > > "Witam,
> > > Polecam także bibułki matujace Avonu - są wspaniałe, b. szybko usuwają
> > > nadmiar sebum z twarzy, ale pozostawiają nienaruszony makijaż, co też
> jest
> > > ważne.
> > >
> > > Pozdrawiam,
> > >
> > > Mateusz"
> >
> > Tak napisałem to - przyznaję się, bo osoba z grupy prosiła o podanie
> > przykładu takiego produktu - a dlaczego nie miałbym tego zrobić ?
> Następnym
> > razem wystąpię z innym pseudonimem, inaczej się podpiszę - czy to
> Paniawtedy
> > będzie satyfakcjonowało ?
> >
> > > > Ale widzę, że wszystko co napisałem jest dla Pani i reszty osób
> > drażniące.
> > > A
> > > > wynika to tylko z tego, że podpisałem sie jako osoba związana z
> Avonem.
> > >
> > > Nie mam nic przeciwko firmie Avon ani jakiejkolwiek innej. Jezeli
uznaje
> > ze
> > > jakis kosmetyk mi nie odpowiada to po prostu go nie uzywam. Ta
dyskusja
> > nie
> > > jest nagonka na jakas konkretna firme czym probuje sie pan
zaslaniac...
> Po
> > > prostu namawianie do zakupu produktu firmy dzieki ktorej czerpie sie
> zyski
> > > jest reklama.
> >
> > Owszem zgadzam się w 100% z tym co Pani mówi. Ale ...
> > Ja nie czerpię zysków z tego, że ktoś z tej listy przeczyta to i powie:
> "o,
> > super, dzięki za radę, pójdę do Konsultantki i poproszę ją o ten
> produktu".
> > To ta Konsultantka zarobi, firma, ale nie ja. Moje zarobki zależą od
> innych
> > czynników, a na pewno nie od udzielania się na tej grupie, ani nie od
> > wizerunku firmy, bo od tego jest dział np. public relations, marketingu
> itp.
> > A zatem proszę nie traktować moich listów na grupie jako spam, chyba, że
> > jest to związane z uprzedzeniem do firmy lub mojej osoby lub coś innego.
> >
> > > >Bo
> > > > gdybym podpisał się wymyślonym pseudonimem to by ktoś podjął
dyskusję
> o
> > > > innej tematyce, a nie o tym, co kto powinien pisać, a czego nie.
> > > > Ja bym wolał by i inne osoby z grupy też były uczciwe, bo znalazłem
tu
> > > > przedstawicieli innych firm, którzy zachwalają między wierszami
swoje
> > > > produkty, a nie podpisują się wcale jako przedstawiciel danej firmy.
> > > >
> > >
> > > Skoro wie pan na pewno ze inni producenci reklamuja tu swoje wyroby to
> > > prosze nam o tym powiedziec gdzyz jest to nieuczciwe i nie powinno sie
> > > odbywac na grupie. Prosze podac konkretne przyklady...
> >
> > W którymś z listów napisałem cos na ten temat. Napiszę tylko, że ja
> > demaskować tych osób nie będę, bo jeśli uważają, że pewien produkt jest
> > lepszy (akurat ich firmy) to dobrze, że jako przedstawiciele tej firmy
> mają
> > takie zdanie o swoich produktach. A kwestia morlana przyznania się do
> bycia
> > przedstawicielem firmy to już raczej kwestia sumienia tych osób, a nie
> > nasza.
> > W sumie żyjemy w państwie demokratycznym i miło jest (tak uważam), jesli
> > mozna uzyskać opinię z kilku źródeł na temat produktu np. z TV, prasy,
od
> > przedstawiciela (czego klient w sklepie nie ma okazji usłychać, bo
> > ekspedienci sa raczej w większości nie przeszkoleni fachowo) czy od
innego
> > klienta.
> >
> > > > Pozdrawiam,
> > > >
> > > > Mateusz
> > > > /Doradca Kosmetyczny Avon/
> > > >
> > > > Ps. nie będę zabierał zatem głosu jako Doradca, bo widzę, że
mówienie
> > > prawdy
> > > > razi, a oszukiwanie przez innych jest tolerowane.
> > > >
> > > >
> > >
> > > Nieukrywanie swojej tozsamosci, oraz przedstawienie sie i podanie
swojej
> > > funkcji bardzo dobrze o panu swiadczy, natomiat wypowiadanie sie na
> temat
> > > kosmetykow firmy w ktorej pan pracuje jest nieuczciwe. Nie jest pan w
> > stanie
> > > ocenic niektorych produktow z punktu widzenia konsumenta. Chyba ze
> > dyskusja
> > > toczy sie na temat wody po goleniu i tym podobnych wyrobow, ktore
ocenia
> > pan
> > > jako uzytkownik (podklad i szminke mozna wykluczyc od razu bo juz sie
> pan
> > > przyznal ze nie musi ich uzywac:-))) ).
> > >
> > > DominikaNM
> >
> > Widzę w Pani głosie nutę feminizmu. Moze i mężczyzna nie używa środków
> > upiększajacych takich jak pomadka czy podkład, ale niekoniecznie nie
musi
> > się znać na tych produktach. Proszę zauważyć, iz np. polska firma Eris
> > preferuje mężczyzn na swoich przedstawicieli regionalnych - takich
> > przykładów można mnożyć.
> > I zdziwi się Pani ale mogę ocenic z punktu widzenia konsumenta produktu,
> > gdyż mam bezpośredni kontakt z wieloma konsumentami, zbieram ich opinie
> (nie
> > tylko o Avonie), pytam czego potrzebują, czego według nich jest za mało
na
> > rynku.
> >
> > Pozdrawiam po raz kolejny Panią,
> >
> > Mateusz
> > /Doradca firmy kosmetycznej/
> >
> >
>
>
|