Avon - nowe produkty

1. Data: 2002-10-30 11:35:11

Temat: Avon - nowe produkty
Od: "Eddie" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiły sie nowe produty Avonu. Mam ochote na serie "koszyk borówek" ( żel
pod prysznic oraz balsam), cynamonowy krem do stóp oraz nowe mleczko
ujędrniające z serii Avon Body. Jednak najpierw chciałabym poczytac Wasze
opienie na temat w/w kosmetyków.

1. Data: 2002-10-30 11:44:20

Temat: Re: Avon - nowe produkty
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pod prysznic oraz balsam), cynamonowy krem do stóp oraz nowe mleczko
> ujędrniające z serii Avon Body. Jednak najpierw chciałabym poczytac Wasze

Za pare dni Ci powiem, bo wlasnie zamowilam "koszyk borowek" :))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-30 12:58:51

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> żel
Wasze

> Za pare dni Ci powiem, bo wlasnie zamowilam "koszyk borowek" :))
> Kruszyna

ja rowniez;-)
pozdrawiam
Dorita

1. Data: 2002-10-30 14:45:01

Od: "Sylwia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eddie < e...@p...onet.pl > napisał(a):
> [...]

Mam balsam borówkowy jest może troche 'słodki' w zapachu ale całkiem mi się
podoba, pyszny :) Polecam!

Pozdrówka
__________________
Sylwia
[ http://irsa.glt.pl ]
[ http://lubinianin.glt.pl ]

1. Data: 2002-10-30 15:06:07

Od: "Sylwia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia < z...@o...pl > napisał(a):
> [...]

Napisałam to ale poszłam jeszcze sprawdzić jaki jest ten balsam, jednak nie
jest taki 'słodki', bardzo ładnie pachnie, mojemu 'wybrednemu' :) TŻ też się
podoba więc myśle, że Wam też się spodoba, bardzo ładnie się wchłania, skóra
jest po nim delikatniutka.
Czasami widze 'jak jedziecie' po kosmetykach Avonu, może fakt nie są może
doskonałe ale aż takie złe jak dla mnie też nie są. Balsamy borówkowy i
migdałowy bardzo lubie i polecam, zapachy są milutkie i konsystencja
również.

Sylwia
[ http://irsa.glt.pl ]
[ http://lubinianin.glt.pl ]

1. Data: 2002-10-30 15:55:18

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasami widze 'jak jedziecie' po kosmetykach Avonu, może fakt nie są może
> doskonałe ale aż takie złe jak dla mnie też nie są.

Ja używam tylko kosmetyków Avonu, juz dawno zostałam zarażona tymi
kosmetykami przez mamę i sobie chwalę...Fakt nie są doskonałe, ale do ciała
mają kosmetyki bardzo dobre i ładnie pachną.

Pozdrawiam Paula

tanie polepszacze humorku
Jak sobie poprawialam humor
Problem z wyborem kremu