depilacja 1

1. Data: 2002-10-29 22:30:56

Temat: depilacja 1
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z tym to jest kłopot ;-)
Zawsz depiluję wszystko, co trzeba kremem Veet. Niedawno cos mnie naszło,
prawdopodobnie pokusa cenowa i kupiłam krem Tanita. Wbrew zapewnieniom
producenta na efekt trzeba było czekać dłuuugo, co gorsza - efekt był marny,
pół włosów zostało. Masakra :-\
I wróciłam do rewelacyjnego Veeta. Zastanawiam się, czy to moja skóra jest
lewa, czy ten krem Tanity?

--
Renya

1. Data: 2002-10-30 06:50:09

Temat: Re: depilacja 1
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> pół włosów zostało. Zastanawiam się, czy to moja skóra jest
> lewa, czy ten krem Tanity?
lewa jest Tanita, ja mam to samo...a Veet faktycznie jest dobry.
ula.p

1. Data: 2002-10-30 06:58:26

Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> prawdopodobnie pokusa cenowa i kupiłam krem Tanita. Wbrew zapewnieniom
> producenta na efekt trzeba było czekać dłuuugo, co gorsza - efekt był

To prawda,ani plastry,ani wosk Tanity nie działają jak trzeba .Wydają się za
słabe.Identyczną miałam sytuację i odczucia.
Emi.

1. Data: 2002-10-30 07:06:03

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pół włosów zostało. Masakra :-\
> I wróciłam do rewelacyjnego Veeta. Zastanawiam się, czy to moja skóra jest

Witam,
i u mnie tak samo. Tez sie raz skusilam i efekt mizerny-duza czesc wlosow
zostala.
Pozostalam przy Veetcie. Jest super.
Ela

1. Data: 2002-10-31 17:32:27

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja miałam z Tanitą problem. Usunął
mniej niż połowę! Chyba przerzucę się na tego wychwalanego Veet'a.

Pozdrowionka,
Jola

1. Data: 2002-11-02 22:10:26

Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola B." <_...@a...pl> napisał w wiadomości
> Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja miałam z Tanitą problem. Usunął
> mniej niż połowę! Chyba przerzucę się na tego wychwalanego Veet'a.
>
> Pozdrowionka,
> Jola

A na mnie Veet nie dziala :-( Zostawia polowe wlosow. Jak to jest ze jedni
go uwielbiaja a inni niestety chocby chcieli to nie mogą?

ach cóż to był za relaks ...
Farbowanie
Żółknąca bielizna:(
zapach dla mezczyzny