depilacja 2

1. Data: 2002-10-29 22:35:42

Temat: depilacja 2
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak byłam strasznie mała, dorwałam taką broszurke z lat 80-tych (wtedy
najświeższą) o pielęgnacji urody. Jedno zdanie wbiło mi sie w pamięć,
cytuję: "Pod pachą nie powinno być ani jednego włoska."
To brzmiało jak wyrok, wkrótce bowiem nadszedł czas i właśnie pod pachą
wyrosły włosy... :-( Załamałam się, pomyślałam bowiem, że mi wyrosły te
włosy, bo za rzadko się myłam! Wzmocniłam jeszcze działania higieniczne, a
te głupie włosy wciąż rosły.
Dopiero później dowiedziałam, co zrobić, żeby pod pachą nie było
wspomnianych włosków... ;-)
Czy miałyście jakieś własne mity kosmetyczne?

--
Renya