tanie polepszacze humorku

1. Data: 2002-10-30 11:35:41

Temat: tanie polepszacze humorku
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram sie dzisiaj do tej krawcowej-wizazytki zaniesc material (tzn
najpierw ide go kupic) no i chcialam sobie w drodze powrotnej kupic jakies
niedrogie fajne kosmetyki.
Krem juz mam (Fortel) jakies kredki tez ostatnio pokupowalam, do cieni
innych niz te moje bordowe jakos nie moge sie przekonac (jaki kolor pasuje
do zielonych oczu jeszcze? do jasno zielonych oczu i ciemnej oprawy).
Kupie sobie Multipearl Cream Bell ktory Skakanka polecila ale chcialabym cos
jeszcze. Wiecie co.. przez was chodze po sklepie kosmetycznym i nie moge sie
zdecydowac hehehe.. kiedys wpadalam do rossmana i chcialam to i to i tamto i
wogole kupowalam tyle ile tylko moglam. A ostatnio dwa razy bylam i jakos z
pustym koszykiem wyszlam hehehe... Zaczynam wybrzydzac:-)
Moze macie jakis swoj fajny kosmetyk godny polecenia?
Kropelka

1. Data: 2002-10-30 11:44:15

Temat: Re: tanie polepszacze humorku
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

").

Kupie sobie Multipearl Cream Bell

Do czego ten krem jest?

Hanuś

1. Data: 2002-10-30 11:44:21

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> ").
> >
> Kupie sobie Multipearl Cream Bell
>
> Do czego ten krem jest?
Cytujac Skakanke:
"To kremik w malusim pudeleczku. Daje taka perlowa poswiate - sa zlote,
fioletowe, rozowe, wszytsko bardzo delikatne.
Kosztuje 7 zl i jest w Firlitach"

Kropelka

1. Data: 2002-10-30 11:53:00

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

do cieni
> innych niz te moje bordowe jakos nie moge sie przekonac (jaki kolor pasuje
> do zielonych oczu jeszcze? do jasno zielonych oczu i ciemnej oprawy).

Sprobuj brazowe, szare, fioletowe, bladorozowe, czerwone (mrr). Ja mam
ciemnozielone i mi te kolory pasuja. Moze do jasnozielonych tez beda.
Ostatnio mam ochote na... pomaranczowe hihi, juz mi zaczyna troche tego....
Fioletowe polecam szczegolnie, swietnie podkreslaja zielony kolor.

> Moze macie jakis swoj fajny kosmetyk godny polecenia?

Kurcze, sama nie wiem, ja ciagle probuje i probuje, i probuje. Na pewno
Miraculum Young (wszystko!). Ale jak cos kupie, to jakos tak mam, ze zawze
potem siegam po cos innego, nawet jesli pierwsze bylo swietne. Jakas mania
poszukiwania :))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-30 11:56:34

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> potem siegam po cos innego, nawet jesli pierwsze bylo swietne. Jakas mania
No to dokladnie tak jak ja:-) Chociaz nie wiem z jakiego powodu przez kilka
lat prawie wogole kosmetykow nie uzywalam. Ale teraz znowu wpadlam w ten tok
i laze po sklepach;-)

1. Data: 2002-10-30 11:57:00

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

do cieni
> [...]
> do zielonych oczu jeszcze? do jasno zielonych oczu i ciemnej oprawy).
> Kupie sobie Multipearl Cream Bell ktory Skakanka polecila ale chcialabym

;)) No to sie ciesze, bedziesz zadowolona.
Gdybys chciala przed zakupem wyprobowac to sie polecam;)
A jesli chodzi o cienie do zielonych oczu to moja kolezanka slicznie
wygladala w brazowych.

A jakiego koloru bedziesz miala kreacje?

Kaska

1. Data: 2002-10-30 12:01:32

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A jesli chodzi o cienie do zielonych oczu to moja kolezanka slicznie
> wygladala w brazowych.
>
> A jakiego koloru bedziesz miala kreacje?
Kreacje bede miala bordo. Jeszcze dokladnie odcieniu nie znam bo nie kupilam
jeszcze materialu ale bedzie to na pewno cos bordowego.
Cienie mam brazowe (jakies 3 odcienie) kremowe i jakos nie pasuja mi tak jak
ten bordo. a wogole to chyba tylko i wylacznie ten kolor. Kilka razy
probowalam w galerii centrum innego bordo (nie rimmela) i jakos tez mi nie
pasowaly. Tak sie zakochalam w tym kolorze ze jak jestem w sklepie to mam
ochote go kupic hehehe.. mimo ze nawet polowy tego co mam nie zuzylam;-)

Kropelka

ps. tak samo zakochalam sie w kolorzy szminki lipfinity ktory mam. Ja chce
taki sam kolorek tylko normalna pomadke... taka moze troche trwalsza ale
scieralna. Jakos mam juz dosc lipfinity. Tzn dobra ale od czasu do czasu na
jakas okazje. Na codzien sie nie nadaje wg mnie.

1. Data: 2002-10-30 12:04:13

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie
ja tego nigdy nie uzywalam. a teraz dostalam od nich stos probek i jestem
ciezko zachwycona.
Zapachem. komfortem i wogole...
Takie pomaranczowe cuda:)

Kaska

1. Data: 2002-10-30 13:12:18

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ochote go kupic hehehe.. mimo ze nawet polowy tego co mam nie zuzylam;-)

Kropelko, błagam podaj numer tego cienia... wiem, że już kiedyś był ale nie
wiem czy się dokopię, a humor mam dziś taki, że.... ehhh.....
Może bordowy cień pomoże ;)

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-10-30 13:16:33

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości

> Kropelko, błagam podaj numer tego cienia... wiem, że już kiedyś był ale
nie
> wiem czy się dokopię, a humor mam dziś taki, że.... ehhh.....
> Może bordowy cień pomoże ;)

Rimmel
special eyes
duo eye shadow