Avon - pomadka 'my lip miracle'

1. Data: 2004-11-24 10:47:30

Temat: Avon - pomadka 'my lip miracle'
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Czy rzeczywiście jest taka, jak reklamują, tzn.
"8 godzinna trwałość koloru, połysk luksusu i 100% nawilżenia"?

--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2004-11-24 13:29:30

Temat: Re: Avon - pomadka 'my lip miracle'
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Czy rzeczywiście jest taka, jak reklamują, tzn.
> "8 godzinna trwałość koloru, połysk luksusu i 100% nawilżenia"?

Szminke bedzie mozna kupic dopiero w grudniu,wiec chyba jeszcze jest za
wczesnie na opinie....

Magda

1. Data: 2004-11-24 13:33:32

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka <m...@b...pl> napisał(a) w wiadomości

> Szminke bedzie mozna kupic dopiero w grudniu,wiec chyba jeszcze jest za
> wczesnie na opinie....

Sam widziałem ulotkę "teraz taniej", więc pomyślałem, ze wcześniej było
drożej.

1. Data: 2004-11-24 13:51:48

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam juz jeden z odcieni w domku, ale nie wyprobowalam jeszcze, nabylam ja
w ofercie netto
Jak wyprobuje dam znac :)) No chyba ze ktoras z was zrobi to wczesniej :))

Mariolkka

1. Data: 2004-11-24 14:41:25

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka <m...@b...pl> napisał(a):
> Szminke bedzie mozna kupic dopiero w grudniu,wiec chyba jeszcze jest za
> wczesnie na opinie....

ja już mam tą szminkę, ale nawet jej nie otworzyłam (ach, gdzie ta moja
babska ciekawość? ;) ), bo mam już kilka otwartych szminek i nie chcę
przesadzać ;)

btw, taka refleksja mi się nasunęła, że Avon bardzo często pojawia się na
różnych forach, więc i na rynku też pewnie dominuje, sądząc po jego
wirtualnej popularności.

1. Data: 2004-11-24 16:56:54

Od: "Edit" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Czy rzeczywiście jest taka, jak reklamują, tzn.
> "8 godzinna trwałość koloru, połysk luksusu i 100% nawilżenia"?

Ja mam od jakiegoś czasu Mouviest i jak dla mnie jest super. Łatwo się
rozprowadza i nie wysusza ust. Jeśli chodzi o szminki Avonu te plasują się
moim zdaniem zaraz po serii nabłyszczająco-odżywczych.
Kolorki są ładne, ale zupełnie inne niż w katalogu i na ulotkach - jak
zwykle. Bez obejrzenia można się naciąć...

1. Data: 2004-11-24 17:06:55

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolorki są ładne, ale zupełnie inne niż w katalogu i na ulotkach - jak
> zwykle. Bez obejrzenia można się naciąć...

A widzialas jaki wybor maja w Stanach albo w W.Brytanii? To jest dopiero
kolekcja :((

1. Data: 2004-11-24 18:28:02

Od: "Edit" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariolkka" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> A widzialas jaki wybor maja w Stanach albo w W.Brytanii? To jest dopiero
> kolekcja :((

Nam na coś takiego przyjdzie z pewnością długo poczekać...
Nawet strony internetowej ten nasz Avon nie ma takiej porządnej jak inni.

1. Data: 2004-11-24 21:19:38

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edit" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ja mam od jakiegoś czasu Mouviest i jak dla mnie jest super. Łatwo się
> rozprowadza i nie wysusza ust. Jeśli chodzi o szminki Avonu te plasują się
> moim zdaniem zaraz po serii nabłyszczająco-odżywczych.

Ja mam już kilka lat dwie pomadki z Avonu i nie dość, że nie wykazują
żadnych chęci do przeterminowania, co mnie niezmiernie cieszy, to jeszcze
mając je na ustach nie mam wrażenia grubej warstwy kremu. Usta mam
beznadziejne, całe popękane, a po tych szminkach (a kolory są dośc ciemne,
Twig i Sienna) ładnie się wygładzają i nieźle trzymają. Co do trwałości się
nie wypowiem, bo na moich ustach nic się nie trzyma, nawet jak miałam
makijaż na swój ślub robiony, to nie pomógł preparat utrwalający pomadkę.
Zjadam po prostu migiem! :). Oczywiście nie próbowałam żadnych specyfików za
120 złotych, ale nawet nie zamierzam.

Nie wiem jak te nowe szminki, będę czekała na opinie, bo może czas sobie
nową sprawić...

M.

1. Data: 2004-11-25 18:51:51

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Nov 2004 10:47:30 +0000 (UTC), Seva wrote:

> Czy rzeczywiście jest taka, jak reklamują, tzn.
> "8 godzinna trwałość koloru, połysk luksusu i 100% nawilżenia"?

Mam Mauviest - różowiutka, miękka nie wysusza ust.
Magda

Krem pod oczy
Effaclar
Tatuaż - Bob Marley