Aż strach się badać...

21. Data: 2010-02-10 23:08:24

Temat: Re: Aż strach się badać...
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
ja=
> bandyci za nic maj=B1 s=B1dy. Tak wi=EAc te =B6wiece i to oszustwo caritas
=
> co=B6
> mi objawi=B3o. Kolega kiedy=B6 mi t=B3umaczy=E6, =BFe aby firama dobrze
> zarabia=B3a trzeba wspomaga=E6 akcj=EA charytatywn=B1, jako=B6 tak to w
nas=
> zym
> pa=F1stwie funkcjonuje =BFe na akcjach charytatywnych firmy nawi=EAcej
> zarabiaj=B1 i Caritas funkcjonuje dok=B3adnie na zasadzie takiej firmy.

Imo KK w Polsce to taki lokalny "taliban".

i.

22. Data: 2010-02-10 23:40:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> glob <r...@g...com> napisaďż˝(a):

> m=
> ja=
> =
> nas=
> >

> Imo KK w Polsce to taki lokalny "taliban".
>
> i.
>
> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

gorzej, władza ucisku i to co obserwuje po prostych ludziach, widzę
że mają zmienioną świadomość.Jak bardzo lubię jeździć autobusami, bo
tam zawsze sobie znajdę kogoś do pogawędki. Ludzie teraz rozmawiają
krnąbrnie, zawsze starają się znaleźć dziurę w płocie, nawet jak ich
stwierdzenia są bezsensowne i tak będą negować, taka kłótliwość w
naród wstępuje, jest to objaw frustracji , kompleksów, kk tak wpływa
że zamiast się pewnych spraw nie wstydzić, oni siebie negują i stają
się sfrustrowani. Po drugie nabrali gruboskórności, oficjalnie
traktują kobiety po aborcji jak morderczynie, nie zwracają uwagi na to
dlaczego, na sytułację życiową
, na absurd negowania aborcji, stają się biczami moralnymi, to
świadczy o spraniu umysłu.
Jeden taki złodziejaszek nawet stwierdził, że musi się zmienić bo Bóg
patrzy, chociaż i tak niczego nie zmienia, bo zależy kiedy u niego ten
Bóg patrzy , a kiedy nie patrzy. Ale jak to usłyszałem zdębiałem, mam
nieodparte wrażenie co raz większego szaleństwa tego narodu. No i
uwstecznianie polski wystawia nas na ekonomiczne wykorzystywanie,
taka dwulicowość ludzi jest obecnie dominująca, tak jest widoczna w
wypowiedziach, taka cenzura myśli, z tego co pamiętam, taka cenzura
myśli istniała za komuny.
Wszyscy coś bardzo udają, jakby się bali, a już zupełnie moralność
jest taka strachliwa, jakby wszyscy się bardzo bali.

23. Data: 2010-02-11 07:29:56

Od: "r e d" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> z=B3=
>
> \\
>
> ciekawa jestem czy w Polsce jest mozliwosc sprawdzenia ile z akcji
> charytatywnej, czy organizacji wydawanych jest pieniedzy na cele
> orgazniacji
> a ile na pensyjki.

Generalnie jest trochę możliwości, ale w przypadku kk możliwości te się
mocno zawężają. Kk jako jako jedyna organizacja religijna w tym kraju jest
traktowana specjalnie, m.in. ma specjalne drogi finansowania zapisane
w konkordacie. Jednocześnie kanały wypływu pieniędzy z państwa do
kk zostały tak rozdrobnione, że chyba nikt w naszym państwie nie
jest w stanie tego policzyć, czyli odpowiedzieć wprost: jaka kwota rocznie ?
Wszystko idzie pod postacią mnóstwa drobnych dofinansowań - np. do
szkół katolickich i innych organizacji 'podciąganych' prawnie tak, by
wyglądały 'naturalnie'.
I nawet bym się nie czepiał faktu samego dofinansowania, ale brak
przejrzystości
w tym obszarze i trudności w prowadzeniu kontroli woła o pomstę do nieba.

24. Data: 2010-02-11 11:09:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 22:20:56 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> juz to za mnie zrobili (niestety nie w Polsce- ale mysle, ze do czasu).

Wydali Twoje pieniądze za Ciebie?
:-)

--

Ikselka.

25. Data: 2010-02-11 11:10:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 23:08:24 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> Imo KK w Polsce to taki lokalny "taliban".

Tak, musiał Ci wielką krzywdę wyrządzić... Ciekawa jestem, co zrobiłaś
takiego, że Cię KK "krzywdzi"...
--

Ikselka.

26. Data: 2010-02-11 11:12:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, musiał Ci wielką krzywdę wyrządzić... Ciekawa jestem, co zrobiłaś
> takiego, że Cię KK "krzywdzi"...

.

W takich sytuacjach IMO dobre jest pytanie: "co dobrego Ci ten KK zrobił, że
go tak nienawidzisz"

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

27. Data: 2010-02-11 12:08:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 12:12:31 +0100, Chiron napisał(a):

> .
>
> W takich sytuacjach IMO dobre jest pytanie: "co dobrego Ci ten KK zrobił, że
> go tak nienawidzisz"

Pewnie uświadomił jej (a to jest dobre), co złego zrobiła w życiu (bo ja
się akurat domyślam - tego typu ataki na KK to typowa reakcja dla
okreslonej grupy ludzi). Do tego samemu najtrudniej się przyznać przed
sobą, więc jeśli czyni to KK, mamy konflikt zewnętrzny...
--

Ikselka.

28. Data: 2010-02-11 14:11:19

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydali Twoje pieniądze za Ciebie?
> :-)

jak w kazdym kraju gdzie placi sie podatki. Za Ciebie tez wydaja. Doucz sie.

i.

29. Data: 2010-02-11 18:39:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 15:11:19 +0100, Iwon(K)a napisał(a):

> jak w kazdym kraju gdzie placi sie podatki. Za Ciebie tez wydaja. Doucz sie.

Gdzie?
:-)

--

Ikselka.

30. Data: 2010-02-11 19:55:48

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Pewnie uświadomił jej (a to jest dobre), co złego zrobiła w życiu (bo ja
> się akurat domyślam - tego typu ataki na KK to typowa reakcja dla
> okreslonej grupy ludzi).

Dla jakiej?
I.

Pozdrowienia z kursu :-)