BB -- czyli buty z Baty

31. Data: 2012-02-17 15:10:17

Temat: Re: BB -- czyli buty z Baty
Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup

> Reasumując: Buty z Baty to pieniądze wywalone w śmietnik i duże
>problemy. Próba reklamowania tych bubli daje skutki jakieś takie:

Kupuj buty w Daichmanie. Tam nie robią problemów z reklamacjami wcale. Od
ręki oddają kase i kupujesz nowe buty- które po roku reklamujesz i kupujesz
nowe buty, które po roku....

32. Data: 2012-02-17 23:22:23

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" jhlqkq$6pl$...@i...gazeta.pl

> Kupuj buty w Daichmanie. Tam nie robią problemów z reklamacjami wcale. Od ręki
oddają kase i kupujesz nowe buty- które po roku
> reklamujesz i kupujesz nowe buty, które po roku....

Chyba jednak wolę kupowanie butów takich, które reklamacji nie potrzebują. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

33. Data: 2012-02-17 23:44:53

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"quent" 4f3cf20d$0$26691$6...@n...neostrada.pl

> Nie chcesz, nie możesz - Twoja sprawa.

Wolałbym, aby takimi łajzami zajmowały się instytucje, tak jak ma to miejsce z
bankami.

http://www.wprost.pl/ar/306121/WBK-musi-zaplacic-12-
miliona-zlotych-z/

Pertraktowanie z łajzą (jak określił JK tego, kto nie potrafi
wybrać porządnych butów) z Baty jest jak kopanie się z koniem.

"JK" jh8b88$opq$...@u...news.interia.pl

> Nawiasem mówiąc to jakim łajzą trzeba być,
> żeby nie potrafić wybrać porządnych butów?

Na pewno JK nie mnie miał tutaj na swej myśli, bo ja potrafię
wybrać porządne buty, o czym pisałem w tym wątku, zanim JK
użył owego określenia -- łajza.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

34. Data: 2012-02-29 20:51:15

Od: _chab_ <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam bardzo złe doświadczenia z CCC. W związku z tym, kupiłem kiedyś z
> nadziją, że będzie lepiej, buty podobno polskiej produkcji, wcale nie
> najtańsze, firmy Lesta. I co? Ano takie samo g... jak w CCC. Podeszwa
> przetarta po roku, reszta buta cała, nienaruszona.

Jakbym sam napisał.
Też kupiłem Lesty, naprawdę nie tanie jak na buty, jakby nie podeszwy
mógłbym je sprzedawać jako nówki. Jakiś silikon zastosowali, ściera się
jak gumka do mazania.

35. Data: 2012-02-29 21:00:40

Od: _chab_ <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupuj buty w Daichmanie. Tam nie robią problemów z reklamacjami wcale.
> Od ręki oddają kase i kupujesz nowe buty- które po roku reklamujesz i
> kupujesz nowe buty, które po roku....

Od czerwca ub. roku mam już trzecią parę po faktycznie bezproblemowych
reklamacjach.
Fajnie, co kilka miesięcy nowy krój bo takiego samego drugi raz nie biorę.
Ale do jasnej cholery nie mam ochoty co kilka miesięcy po nowe buty!
Ten syf jest tak produkowany, żeby ledwo przetrzymał gwarancję i po nowe.

36. Data: 2012-02-29 21:46:00

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"_chab_" jim344$flm$...@i...gazeta.pl

> Też kupiłem Lesty, naprawdę nie tanie jak na buty, jakby nie podeszwy mógłbym je
sprzedawać jako nówki. Jakiś silikon
> zastosowali, ściera się jak gumka do mazania.

A ja maltretowałem kiedyś na najróżniejsze sposoby buty
Reeboka -- lekkie plamy na nylonie, przebarwienia
i odbarwienia (pewnie za wysoka temperatura prania)
ale poza tym są jak nowe. :) Ostre krawędzie bieżnika
pozostały ostrymi.

Teraz mam fajne zimowe buty z Raya -- nawet na świeżuteńkim lodzie nie są śliskie.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Stacja pogody - jaka?
plamy na blacie frontowym szafek
Skutecznie uszczelnic stare drzwi
Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?
fronty lakierowane - jakie tanio?